جاباما
۱۰۹۷۱۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خرس طلای برلین به رومانی رسید

هیات داوران بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم برلین به صورت مجازی برندگان هفتاد و یکمین دوره این جشنواره سینمایی را معرفی کردند.

ایسنا: هیات داوران بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم برلین به صورت مجازی برندگان هفتاد و یکمین دوره این جشنواره سینمایی را معرفی کردند.

«جیانفرانکو رُزی»، محمد رسول اُف، «یاسمیلا ژبانیچ»، «ایلدیکو انیدی»، «آدینا پینتیلi» و «نداف لاپید» به عنوان داوران بخش مسابقه اصلی هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین به صورت ویدئویی برندگان برلیناله ۲۰۲۱ را معرفی کردند و در نهایت فیلم «Bad Luck Banging or Loony Porn» ساخته «رادو ژوده» از رومانی به عنوان برنده خرس طلای بهترین فیلم این رویداد سینمایی شد.

خرس طلای برلین به رومانی رسید

همچنین خرس نقره ای جایزه بزرگ هیات داوران به فیلم «چرخ شانس و فانتری» به کارگردانی «ریوسوکه هاماگوچی» از ژاپن رسید و «آقای باخمن و کلاسش» از «ماریا اسپٍث» (آلمان) نیز خرس نقره ای جایزه هیات داوران را به خود اختصاص داد.

خرس طلای برلین به رومانی رسید

خرس طلای برلین به رومانی رسید

جایزه بهترین کارگرانی جشنواره برلین ۲۰۲۱ هم به «دِنش ناگی» سینماگر مجارستانی برای ساخت نخستین فیلم بلندش «نور طبیعی» رسید.

«مارن اگرت» برای بازی در فیلم آلمانی «من مرد تو هستم» به کارگردانی «ماریا شرادر»، جایزه خرس نقره ای بهترین بازیگر نقش اصلی را به خود اختصاص داد و «لیلیا کیزلینگر» از مجارستان نیز برای فیلم «جنگل- همه جا تو را می بینم» به عنوان برنده خرس نقره ای بهترین بازیگر نقش ممکل جشنواره انتخاب شد.

هیات داوران بخش رقابتی برلین، «معرفی» ساخته «هانگ سانگ سو» از کره جنوبی را برنده بهترین فیلمنامه انتخاب کردند و خرس نقره ای دستاورد هنری این دوره از جشنواره برلین نیز به «آلونسو رویزپالاسیوس» از مکزیک برای فیلم «یک فیلم پلیسی» اعطاء خواهد شد.

امسال فیلم «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی ها به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی اصلی جشنواره برلین حضور داشت.

مراسم اعطای جوایز برندگان هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین با حضور تماشاگران در پایان مرحله دوم جشنواره برگزار می شود که از ۹ تا ۲۰ ژوئن (۹ تا ۱۹ خرداد) با نمایش عمومی آثار برپا می شود.

امسال جشنواره فیلم برلین به سبب محدویت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در دو مرحله برنامه ریزی شده است و مرحله نخست آن از اول تا پنجم مارس (۱۱ تا ۱۵ اسفند) و به صورت مجازی میزبان رویدادهای مرتبط با صنعت سینما از جمله بازار فیلم اروپا (EFM) بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج