جاباما
۱۰۹۷۱۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پاسخ کنایه آمیز روسیه به آمریکا

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در باره پاسخ متقابل به تحریم‌های آمریکا گفت: «بزودی آن‌ها را خوشحال خواهیم کرد»

ایرنا: ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در باره پاسخ متقابل به تحریم‌های آمریکا گفت: «بزودی آن‌ها را خوشحال خواهیم کرد»

زاخارووا روز جمعه در گفت و گو با شبکه اول تلویزیون روسیه گفت: روسیه بزودی لیست سیاه شهروندان آمریکا مشمول تحریم روسیه را اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات در این زمینه جریان دارد، اظهار داشت: فکر نکنیداگر ما در این مورد صحبت نمی کنیم، پس هیچ پاسخی برای تحریم آمریکا وجود نخواهد داشت.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: باتوجه به رویکرد آنها در این مورد و اینکه اقدام خود علیه روسیه را ازنظر اطلاعاتی پرسر و صدا کنند، ما نیز با آنها اینگونه رفتار می کنیم.

وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه، ۱۴نهاد را در پرونده "الکسی ناوالنی" فعال سیاسی روس زندانی در این کشور در فهرست سیاه قرار داده است.

هفت مقام ارشد روس نیز در این رابطه در فهرست تحریم های آمریکا قرار گرفته اند که "الکساندر بورتنیکوف" رئیس سازمان امنیت فدرال روسیه، "سرگئی کرینکو" معاون اول دفتر رئیس جمهوری روسیه، "ایگور کراسنوف" دادستان کل روسیه، "الکساندر کالاشنیکوف" و "الکسی کریووروچکو" معاونان وزیر دفاع از آن جمله هستند.

زاخارووا در ادامه خاطرنشان کرد که روسیه در گذشته بطور هدفمند توجه افکار عمومی را به تدابیر برای پاسخ به تحریم ها جلب نمی کرد.

وی افزود: ما در گذشته در مجموع این اقدامات را رسانه ای نمی کردیم و تدابیر برای پاسخ به تحریم ها را اعلام نمی کردیم. آنها (طرف آمریکایی) لیست سیاه تشکیل داده و ما هم همین کار را می کنیم.

دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت: تحریم های جدید اروپا و آمریکا علیه روسیه به طور قابل توجهی به روابطی که در حال حاضر نیز در وضعیت بدی قرار دارد، لطمه می زند.

به نقل از تاس، پسکوف روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: تحریم های جدید آمریکا علیه شهروندان روس غیرقابل قبول است و مداخله در امور داخلی روسیه محسوب می شود.

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه همه اتهامات علیه روسیه را پوچ دانست و تصریح کرد: ادعای آمریکا مبنی بر مسمومیت ناوالنی بدون اینکه شواهدی برای اثبات این ادعا ارائه کند، انزجارآور است.

پسکوف گفت: اگر غرب دلایلی برای اتهامات علیه روسیه مبنی بر "مسموم کردن" ناوالنی دارد، این اطلاعات را به اشتراک بگذارد، پنهان کردن عمدی آنها شرم آور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج