جاباما
۱۰۹۷۲۰۴
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

مبلغ سود سهام عدالت امسال مشخص شد

رئیس سازمان بورس گفت: سهامداران سهام عدالت دو دسته هستند که یک عده مستقیم و یک عده غیر مستقیم را انتخاب کردند اکنون بحث سود‌ی که در رابطه با سال ۹۸ است، ۲۰۰ هزار تومان برای کسانی است که دست به پرتفویشان دست نزده اند.

باشگاه خبرنگاران: رئیس سازمان بورس گفت: سهامداران سهام عدالت دو دسته هستند که یک عده مستقیم و یک عده غیر مستقیم را انتخاب کردند اکنون بحث سود‌ی که در رابطه با سال ۹۸ است، ۲۰۰ هزار تومان برای کسانی است که دست به پرتفویشان دست نزده اند.

محمد دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس در برنامه گفت و گو شبکه خبر اظهار کرد: ۴ میلیون نفر مشمول چتر حمایتی پرتفوی زیر ۱۰ میلیون تومان بوده و مشمول این مصوبه هستند. جزئیات طی اطلاعیه ای مشخص می شود.

وی افزود: این افراد اگر تا اردیبهشت ۱۴۰۱ نگهداری کنند و سود کمتر از ۲۵% کرده باشند ما به التفاوت را صندوق توسعه بازار پرداخت می کند.

رئیس سازمان بورس تصریح کرد: اگر در این مدت بخشی را بفروشند از حمایت به طور کامل حذف خواهند شد حتی اگر سهامی را هم در این تاریخ به آن اضافه کنند آن میزان نیز مشمول حمایت نمی شود.

دهقان دهنوی گفت: از نظر بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران سهام های حاضر در بازار ارزشمند هستند حتی ممکن است سودشان بالای ۲۵ درصد شود.

او تصریح کرد : آمارهای ۹ ماهه نشان می دهد که سود شرکت ها سه برابر سال گذشته شده است.
سرمایه صندوق توسعه برابر ۱۰ هزار میلیارد تومان است

رئیس سازمان بورس گفت: ما دو صندوق در بازار داریم که می شود تثبیت و توسعه که در صندوق توسعه کارمزدها قرار می گیرد که اکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان در آن سرمایه وجود دارد که پیش بینی می شود تا سال آینده پنج یا ۶ هزار میلیارد تومان دیگر به آن اضافه خواهد شد.

دهقان دهنوی بیان کرد: سهامداران خرد بهتر است به صورت غیر مستقیم وارد بازار شوند به سبب آنکه صندوق های مورد نظر در زمان رشد با سود زیادی مواجه شدند و در زمان اُفت چندان با زیان مواجه نشدند.
معاون وزیر اقتصاد خبر داد: در هفته پیش رو به سهامداران خرد یک نماد را معرفی خواهیم کرد که مبلغش یک ریال است، بهتر است مردم این اطلاعیه را با دقت مطالعه کنند.

او گفت: در ابتدای امسال استقبال مردم از بازار سرمایه زیاد بود که همین امر سبب افزایش عمق بازار شد، آن چیز که در رابطه با بورس مهم است و ما آن را همیشه به سهامداران می‌گوییم دیدگاهشان باید بلند مدت باشد، بازار سرمایه را باید به سمت آرامش سوق دهیم.

رئیس سازمان بورس گفت: متاسفانه گاهی شاهد هستیم افراد با نگاه دلسوزانه می‌آیند صحبت‌هایی را انجام می‌دهند که جو بازار برهم می‌ریزد. بازار سرمایه یک جزء مهم از اقتصاد کشور ماست که باید در آیینه آن دیده شود، بورس یک کانال مهم برای سرمایه گذاری است و شرکت‌ها می‌توانند با حضور در آن و انتشار اوراق به سمت افزایش سرمایشان بروند.

مبلغ سود سهام عدالت امسال مشخص شد

رئیس سازمان بورس گفت: سهامداران سهام عدالت دو دسته هستند که یک عده مستقیم و یک عده غیر مستقیم را انتخاب کردند اکنون بحث سود‌ی که در رابطه با سال ۹۸ است، ۲۰۰ هزار تومان برای کسانی است که دست به پرتفویشان دست نزده اند.

رئیس سازمان بورس بیان کرد: تلاش ما این است که تمامی دویست هزار تومان را قبل از ۹۹ به افراد تقسیم کنیم، اما ممکن است که بنا به شرایطی نصف سود را در اسفند و مابقی آن را در سال آینده پرداخت کنیم.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین،شیراز

      من در اوایل مرداد که ۶۰درصد می شد فروخت،گذاشتم برای فروش،اونموقع سهام پانصد تومنی قیمتش ۱۹میلیون بود،نزدیک ۷میلیون فروختم،الان که قیمت کل سهام پانصد تومنی ۸میلون شده.....هر چی دولت در خصوص سهام میگه به نفع خودش میگه

    • بدون نام

      این همه هیاهو یاضامن آهو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج