۱۰۹۷۲۵۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

از استقلالِ مجیدی خاطرات خوبی دارم

فوق‌العاده از موضوع بازگشت یه استقلال خوشحال هستم، چون تمام خاطرات خوبم به استقلال و پوشیدن پیراهن این تیم مربوط می‌شود. به زمانی که آقا فرهاد سرمربی این تیم بود و به‌شدت به همکاری دوباره با او و استقلال امید دارم و همان‌طور که گفتم خیلی امیدوارم این اتفاق بیفتد و منتظر آن خبر خوب هستم.

روزنامه فرهیختگان: فوق‌العاده از موضوع بازگشت یه استقلال خوشحال هستم چون تمام خاطرات خوبم به استقلال و پوشیدن پیراهن این تیم مربوط می‌شود. به زمانی که آقا فرهاد سرمربی این تیم بود و به‌شدت به همکاری دوباره با او و استقلال امید دارم و همان‌طور که گفتم خیلی امیدوارم این اتفاق بیفتد و منتظر آن خبر خوب هستم.

سرانجام آن چیزی که در استقلال پیش‌بینی می‌شد به‌وقوع پیوست و کادر فنی این تیم و در راس آنها محمود فکری جای خود را به فرهاد مجیدی و همکارانش داد. این درحالی است که استقلال با فکری نتایج آنچنان بدی کسب نکرد اما ضعف مدیریتی سرمربی پیشین آبی‌ها باعث شد تا نیمکت استقلال به او نیز وفا نکرده و یک بار دیگر به فرهاد مجیدی برسد، البته در زمان فکری و با لیست این سرمربی استقلالی‌ها به دنبال تقویت خود در پنجره زمستانی فصل نقل‌وانتقالات بودند و مذاکرات با گزینه‌های مدنظر کادر فنی را نیز آغاز کردند. با این حال و با جابه‌جایی نفرات در بدنه کادر فنی باشگاه احتمال دارد لیست موردنظر فکری نیز توسط مجیدی وتو شده و فرهاد نفرات دیگری را مدنظر داشته باشد.

طبق اخبار دریافتی و آن‌طور که پنجشنبه هفته گذشته نوشتیم بعد از فسخ قرارداد شاهین طاهرخانی با پیکان این مدافع جوان بار دیگر مورد توجه استقلال قرار گرفته و از آنجایی که مجیدی فصل گذشته نشان داد که به این مدافع اعتقاد ویژه‌ای دارد، این احتمال وجود دارد یکبار دیگر مدافع نیم‌فصل اول پیکان و فصل گذشته استقلال آبی‌پوش شود، هرچند در غیر این صورت نیز باشگاه استقلال درصدد آن است تا با طاهرخانی به هر شکل ممکن قرارداد امضا کند تا حتی اگر به خاطر تعداد نفرات در خط دفاعی استقلال فرصت بازگشت به این مدافع جوان نرسید، به‌منظور حفظ و صیانت از سرمایه‌هایش او را به صورت قرضی به تیمی دیگر منتقل کند. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با طاهرخانی را در ادامه می‌خوانید.

چطور شد که از استقلال جدا شدی؟

همه چیز در پیش‌فصل در استقلال خوب پیش می‌رفت و زمانی که با کادر فنی صحبت می‌کردم متوجه شدم که جزء نفرات اصلی تیم برای فصل جدید هستم تا جایی که تمام بازی‌های دوستانه را در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفته و برای این تیم به صورت فیکس بازی کردم اما سه چهار روز مانده به آغاز رقابت‌های لیگ نمی‌دانم به یکباره چه اتفاقی افتاد و به چه دلیلی کادرفنی من را از تمرین با نفرات اصلی جدا کرد و پشت دروازه فرستاد.

از لحاظ فنی کادر فنی با تو به مشکل خورد یا جریان از جای دیگری آب می‌خورد؟

مطمئنم هر چه که بود بحث فنی در میان نبود چون در آن مدت مدام با اعضای کادر فنی صحبت می‌کردم و آنها نیز مدام تاکید می‌کردند از تو راضی هستیم و به این روند ادامه بده و امیدواری می‌دادند که قطعا با ادامه این روند موفق می‌شوم اما واقعا نمی‌دانم چه شد که این اتفاق افتاد.

برای ادامه فعالیت راهی پیکان شدی درحالی که از یکی از تیم‌های خارجی نیز پیشنهاد داشتی.

بله درست است. یک پیشنهاد از خارج از کشور داشتم و تا آخرین روز منتظر آن ماندم تا مباحث مربوط به روادید و خروج از کشور را انجام بدهم اما وقتی این اتفاق نیفتاد چند پیشنهاد دیگر به من رسید که در همین راستا تصمیم گرفتم با قراردادی یک ساله به تیم جدید ملحق شوم تا بتوانم در صورت امکان فصل آینده و با مهیا شدن شرایط به استقلال برگردم.

و سرانجام به پیکان پیوستی.

بله، چون از این باشگاه شناخت کافی داشتم و قبلا در پایه‌های این باشگاه فوتبال بازی کرده بودم. در ادامه وقتی پیکانی‌ها با من برای مذاکره تماس گرفتند این اتفاق به یک ملاقات حضوری ختم شد و در ادامه اصرار کادرفنی باشگاه به مدیریت برای جذب قرارداد با من باعث شد تا به این تیم بپیوندم. این درحالی بود که کادر فنی پیکان به مدیریت گفته بودند اگر با طاهرخانی قرارداد امضا نکنید ما هم نیستیم و در ادامه به خاطر ارتباط خوبی که با سیامک رحیم‌پور، بازیکن اسبق استقلال و یکی از مدیران فعلی پیکان داشتم او از من درخواست کرد تا تحت هر شرایطی راهی پیکان شوم و من هم تصمیم گرفتم این یک فصل را در این تیم تهرانی سپری کنم.

شنیده می‌شود که قراردادت را با پیکان فسخ کردی. بر سر چه مسائلی با پیکانی‌ها به اختلاف خوردی؟

باشگاه پیکان در این خصوص رفتار حرفه‌ای نداشت چون همان شبی که قرارداد بستم به خاطر عملکرد خوب فصل گذشته با استقلال بیشتر تیم‌های لیگ برتری به من پیشنهاد داده بودند و این درحالی بود که کادر فنی پیکان اصرار زیادی برای جذب من داشت و به‌شدت پیگیر من بود. در ادامه و بعد از امضای قرارداد به خاطر مسائلی که برایم به‌وجود آمده بود چند روزی تمرین نداشتم و از آمادگی لازم به دور بودم و کادر فنی پیکان از من خواست در اولین بازی این تیم در لیگ که دو روز بعد از قراردادم بود برایشان بازی کنم. طبیعتا با اینکه بدنم آماده نبود ولی برای پیکان در این دیدار به میدان رفتم و جالب اینکه دو روز پیاپی یعنی فردا و پس فردای بعد از این بازی نیز کادر فنی برایم تمرین پرفشار تدارک دید که متاسفانه چون بدنم خیلی آماده نبود و قبل از پیوستن به پیکان از شرایط دور بودم عضله‌ام کشیده شد و در ادامه کار درمانی را آغاز کردم.

در این بین با چند پزشک نیز مشورت کردم که آنها متفق‌القول اعلام کردند این نوع کشیدگی برای بهبود و بازگشت به شرایط قبل نیاز به زمان دارد اما کادر فنی پیکان بدون توجه به این موضوع به من فشار می‌آورد و مدام اعلام می‌کردند که باید به بازی ۱۰ روز بعد مقابل استقلال از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برسم. درواقع ریشه اختلافات از جایی آغاز شد که آنها ناراحت بودند که چرا خودم را زودتر به شرایط آمادگی نرساندم یا تلاش لازم را برای این کار نکرده‌ام درحالی که من همه تلاشم را کردم. این درحالی است که کشیدگی و رفع این مصدومیت نیاز به طول درمان دارد و باید طول درمان آن سپری شود تا دوباره بتوان به میدان بازگشت و این حرف من نیست و پزشکان و متخصصانی که با ورزشکاران در ارتباط هستند و تخصص آن را دارند این حرف را می‌زنند. من هم جوان هستم و باید حالا حالاها به میدان رفته و فوتبال بازی کنم و اگر ریسک می‌کردم و بدون برطرف شدن آسیب‌دیدگی به میدان برمی‌گشتم مطمئنا سلامتی‌ام به خطر می‌افتاد.

این موضوع باعث شد کادرفنی پیکان از دست من ناراحت شود و در ادامه دیگر لج کردند چون فکر می‌کردند من نمی‌خواهم برای آنها بازی کنم و مدام می‌گفتند چرا زودتر برنمی‌گردی، درحالی که مصدومیت من حدود ۳۰ روز طول کشید. در ادامه با بدنسازی مرتب ۴۰ روز دور از میدان بودم و به ۶، ۷ بازی آخر پیکان رسیدم اما کادر فنی یک ذهنیت غلط از من پیدا کرد و یک مسیر دیگر را در پیش گرفت و من هم به همین دلیل تصمیم گرفتم با این باشگاه دیگر ادامه همکاری ندهم.

شنیده می‌شود چند باشگاه لیگ برتری برایت پیشنهادهایی را ارسال کرده و باب مذاکرات را باز کردند.

بله، چندین تیم با من صحبت کردند اما فعلا منتظرم تا ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در هر صورت امیدوارم اتفاقات و سرنوشت خوبی چشم به‌راهم باشد. با این حال تاکید می‌کنم که من منتظر آن خبر خوب و بهترین اتفاق ممکن هستم.

شنیده می‌شود این احتمال هم وجود دارد که دوباره به تیم سابق خود یعنی استقلال برگردی.

با افتخار و شدیدا استقلالی هستم و استقلالی می‌مانم و برای دوباره استقلالی شدن و بازگشت به این تیم تمام تلاشم را می‌کنم. امیدوارم یک بار دیگر بتوانم با پیراهن آبی استقلال به میدان رفته و بازی برای این تیم را تجربه کنم.

فصل گذشته که مجیدی به جای استراماچونی به استقلال آمد از همان ابتدا نشان داد که اعتقاد ویژه‌ای به تو دارد و حتی در آسیا و درحالی که تیم شرایط خوبی نداشت و به سختی به دو دیدار پلی‌آف رسیده بود از تو به‌عنوان بازیکن اصلی استفاده کرد. حالا که مجیدی برگشته به نظر می‌رسد خاطرات تو با پیراهن استقلال در فصل گذشته زنده شده است.

یادم می‌آید با تیم ملی امید در تایلند بودم که این اتفاق همزمان شد با انتخاب آقا فرهاد به‌عنوان سرمربی جدید استقلال و او به‌عنوان سرمربی معرفی شده و کارش را آغاز کرد. بعد از همراهی تیم ملی امید سریعا به اردوی استقلال و تمرینات این تیم زیرنظر مجیدی اضافه شدم و اولین بازی ما بعد از این اتفاق دیدار با الکویت و الریان بود که از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد که با اعتماد و اعتقاد ویژه آقا فرهاد در هر دو بازی به میدان رفتم و خدا را شکر که استقلال با سربلندی از این دو دیدار آن هم مقابل تیم‌های متمول عربی و قدرتمند آسیا به مرحله گروهی رسید. واقعا خاطرات خوبی از استقلالِ مجیدی دارم.

در ادامه نیز در دیدارهای لیگ برتر و حتی بازی دربی هم کادرفنی به من اطمینان کرد و من هم سعی کردم در همه این دیدار‌ها بهترین نمایش خود را برای استقلال داشته باشم و از جان مایه بگذارم. خدا را شکر که کادرفنی و به‌ویژه فرهاد مجیدی و هواداران در آن برهه زمانی از نمایش من و بازی‌ها و عملکردم رضایت داشتند و این خاطرات خوبم با پیراهن استقلال در زمان فرهاد مجیدی است که هیچ‌گاه از ذهنم پاک نخواهد شد چون در سخت‌ترین برهه زمانی و در دشوارترین بازی‌های استقلال کنار تیم بودم. خوشحالم که در چنین وضعیتی مجیدی به من اطمینان کرد و توانستم جواب اعتماد و اطمینان او و هواداران را با یک عملکرد خوب بدهم.

حالا دوباره مجیدی به استقلال بازگشته و صحبت از بازگشت تو هم مطرح است.

فوق‌العاده از این موضوع خوشحال هستم چون تمام خاطرات خوبم به استقلال و پوشیدن پیراهن این تیم مربوط می‌شود. به زمانی که آقا فرهاد سرمربی این تیم بود و به‌شدت به همکاری دوباره با او و استقلال امید دارم و همان‌طور که گفتم خیلی امیدوارم این اتفاق بیفتد و منتظر آن خبر خوب هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس آس فرهاد مجیدی

      ابر قهرمان آسیا امد

      پاسخ ها

      • پورکاوه آهنگرم

        باز یه سرمربی تازه،باز هم جوگیری،یه کم صبورباشیین،هنوز هیچی نشده!حداقل یکی دوهفته صبرکنید.
        اول فصل هم میگفتید،ستاره سوم بامحمودفکری،الان محمودکجاست وستاره سوم کدااااااام؟

    • ارتش سرخ

      شديدا.استقلالي..توکه تالحظه اخرمنتظربودي بري پرسپوليس...دروغگو. .البته پرسپوليس ازبي کسي اومده بودسراغت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج