۱۰۹۷۲۵۹
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

دردسر شیرین در انتظار یحیی

گل‌محمدی برای نیم‌فصل دوم و البته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با دردسر شیرین انتخاب ۱۱نفر اصلی مواجه خواهد بود.

روزنامه فرهیختگان: گل‌محمدی برای نیم‌فصل دوم و البته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با دردسر شیرین انتخاب ۱۱نفر اصلی مواجه خواهد بود.

پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ برتر با کمبود بازیکن در فاز دفاعی و تهاجمی مواجه بود به‌طوری که در بسیاری از مسابقات بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی بازی کردند که می‌توان به بازی کردن کامیابی‌نیا و شیری در دفاع‌میانی، نوراللهی در هافبک تهاجمی و امیری در خط‌حمله اشاره کرد. ضمن اینکه نعمتی هم در برخی مسابقات در سمت راست خط‌دفاعی به میدان رفت که البته قبلا هم تجربه بازی در این پست را داشت. گل‌محمدی با وجود این کمبودها توانست تیمش را در نیم‌فصل به مقام قهرمانی برساند و حالا اوضاع برای نیم‌فصل دوم کاملا تغییر کرده چراکه این تیم ضمن حفظ نفرات قبلی بازیکنانی را به جمع خود اضافه کرده یا خواهد کرد. مهدی ترابی دوباره به جمع قرمزها بازگشته و توان تیم در فاز تهاجمی را افزایش خواهد داد ضمن اینکه عیسی آل‌کثیر نیز به‌زودی با اتمام دوره محرومیت می‌تواند دوباره برای پرسپولیس بازی کند و ازسوی دیگر شهریار مغانلو هم احتمالا امروز به باشگاه می‌رود تا قرارداد قرضی‌اش را تا پایان فصل به امضا برساند و این یعنی گل‌محمدی که در بازی‌های اخیر در ترکیب اصلی‌اش (با وجود دراختیار داشتن آرمان رمضانی و مهدی عبدی) خبری از مهاجم هدف نبوده به‌زودی دو مهاجم هدف گلزن دراختیار خواهد داشت.

قرمزها که نیم‌فصل اول در فاز دفاعی فقط جلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زاگان را به‌عنوان دو مدافع‌میانی تخصصی دراختیار داشتند، به‌دنبال جذب فرجی از شهرخودرو هستند و احتمالا در همین هفته یک مدافع جدید هم جذب خواهند کرد تا اوضاع‌شان در فاز تدافعی نیز بهبود یابد.

به این ترتیب باید گفت گل‌محمدی برای نیم‌فصل دوم و البته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با دردسر شیرین انتخاب ۱۱نفر اصلی مواجه خواهد بود. احتمالا اگر همه نفرات به‌صورت آماده دراختیارش باشند از ترکیب لک، کنعانی‌زادگان، حسینی، نعمتی، آقایی، نوراللهی، سرلک، ترابی، پهلوان، امیری و آل‌کثیر استفاده خواهد کرد و روی نیمکت هم نفراتی شاخص مثل رادوشوویچ، (احتمالا) فرجی، کامیابی‌نیا، شیری، عالیشاه، شجاعی، عبدی و مغانلو می‌نشینند.

رونمایی از ترابی با شماره جدید

با اعلام باشگاه پرسپولیس، مجوز بازی یا ITC مهدی ترابی با همکاری فدراسیون فوتبال ایران و قطر صادر شد. به این ترتیب ترابی همراه با کاروان تیم فوتبال پرسپولیس راهی سفر به آبادان شد. پرسپولیس امروز در هفته هفدهم لیگ برتر در آبادان میهمان تیم صنعت نفت است. ترابی در نیم‌فصل اول در تیم العربی قطر حضور داشت و در نقل‌وانتقالات زمستانی مجددا به پرسپولیس بازگشت و ممکن است امروز با شماره۲۵ برای تیم گل‌محمدی به میدان برود. محرومیت پرسپولیس از نقل‌‌وانتقالات به‌دلیل شکایت ماریو بودیمیر باعث شد اضافه‌شدن ترابی به پرسپولیس چند هفته طول بکشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گل محمدی دیگه چی میخواد ؟ مدیرعامل عوض می‌کنه ، هیعت مدیره تغییر میده ، بازیکن از لیگ قطر و پرتقال براش میخرند ، حتی داور بازی رو هم خودشون انتخاب میکنند با پول حرام بیت المال خرج باشگاه ناکارآمد میکنند لیگ رو به طور کامل مهندسی میکنند ، آخه دیگه چی میخواد این گل محمد دیگه چی میخواد این وزیر؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • پماد بزن که معلومه داری اتش می گیری

      • یحیی گلمحمدی

        آخ آخ معلومه بدجوری از یحیی سوختی.

      • حسین

        بابا آخر سوزشه

      • میثم

        وای نه مواظب باش نسوزی از حسادت

      • میثم

        وای نه مواظب باش نسوزی از حسادت

      • بدون نام

        تا.بسوزین..هم.خوبه

    • بدون نام

      وای وای بوی سوزش عجیب میاد

    • حمید

      ترابی بابزیکن با اخلاقی است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه ادما از مرگ میترسن ولی کیسه ها هم از مرگ هم از سرورشون پرسپولیس

    • یوسف

      تا دیروز میگفتین برانکو لیگ رو مهندسی میکنه الانم میگید گلمحمدی خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج