۱۰۹۷۲۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صدرنشینی صنعت نفت اتفاقی نبود

حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان با تجربه این فصل تیم صنعت نفت آبادان که از تیم سایپا به تیم جنوب پیوست و تجربه سال‌ها بازی در تیم‌های لیگ برتری را در کارنامه‌اش دارد، در خصوص بازی مقابل پرسپولیس در آبادان و شرایط خاص این دیدار با ایران ورزشی صحبت می‌کند.

روزنامه ایران‌ورزشی: حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان با تجربه این فصل تیم صنعت نفت آبادان که از تیم سایپا به تیم جنوب پیوست و تجربه سال‌ها بازی در تیم‌های لیگ برتری را در کارنامه‌اش دارد، در خصوص بازی مقابل پرسپولیس در آبادان و شرایط خاص این دیدار با ایران ورزشی صحبت می‌کند.

چرا در دیدار مقابل پیکان باختید و روی اوت دستی غافلگیر شدید؟!

در اوایل بازی روی اوت دستی گل خوردیم. در واقع در دقیقه سه بازی بود که این گل را دریافت کردیم و چون این اتفاق در اول بازی رخ داد، یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و متأسفانه هر چه تلاش کردیم هم نتیجه‌ای جز باخت نصیب‌مان نشد.

یعنی مستحق شکست نبودید؟

جز در آن صحنه اوت دستی در سایر دقایق خوب بودیم و بازی بهتری را نسبت به پیکان ارائه دادیم اما یک عامل خیلی بزرگ روی بازی و نتیجه‌مان تأثیر گذاشت.

چه عاملی جدا از موارد فنی را روی باخت‌تان مقابل پیکان تأثیرگذار می‌دانی؟!

تیم ما از هفته سوم یا چهارم که دریافتی داشت دیگر دریافتی نداشت و فقط ۳۰درصد مطالباتشان را گرفتند که واقعاً روی ذهن و روح و روان‌مان تأثیر بد گذاشته است.

به نظر بعضی از بازیکنانتان هم در این گیرودار پیشنهادهایی دارند که روی تمرکزشان تأثیر گذاشته!

بله یکسری اتفاقات و حرف و حدیث‌ها به وجود آمده که در تیم ما روی بازیکنان واقعاً تأثیر منفی گذاشته و تیم‌مان را با حاشیه‌هایی مواجه ساخته است. حاشیه‌هایی که حق تیم ما و صنعت نفت آبادان و هواداران تیم ما نیست. در واقع تمام پول‌هایی که از خاک شهر آبادان استخراج می‌شود خرج تیم‌های دیگر می‌شود و این حق مردم آبادان نیست. لطفاً مسئولان و مدیران باشگاه ما را حمایت کنند. مدیران باشگاه ما واقعاً تلاش خودشان را انجام داده و این کارشان ادامه دارد اما مسئولان استان حمایت خوبی از تیم ما و مدیریت باشگاه صنعت نفت انجام نمی‌دهند.

اما صرفنظر از حرف‌هایی که زدی بازی مقابل پرسپولیس به نظر، خود به خود انگیزه برای بازیکنان تیم‌تان خواهد بود؟

من که به واسطه سال‌ها بازی فکر می‌کنم، خودم را نشان داده‌ام. ما مشکلات خاص خودمان را داریم که اگر حل شود، قادریم کارهای بزرگی انجام دهیم که این موارد و مشکلات هم فوتبالی نیست که امیدوارم حل شود.

خودت هم از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشتی؟

بله من دو پیشنهاد جدی داشتم که آنها را رد کردم. برای چند بازیکن دیگرمان هم همین موضوع وجود داشته است که بالاخره در این شرایط این موارد هم روی تمرکز بازیکن تأثیر می‌گذارد چون همه چیز روی هوا است و اینها همه حاشیه‌هایی است که روی عملکرد تیمی و فنی بازیکنان تأثیر می‌گذارد و کسی نمی‌تواند این موضوع را کتمان کند.

در اوایل فصل چند هفته در صدر و بالای جدول بودید، موضوعی که حتی گفته می‌شد، تیمتان یکی از شانس‌های قهرمانی است اما به یکباره از صدر و بالای جدول فاصله گرفتید؟!

ما قدرت تیمی خوبی داشتیم و داریم اما مسائل حاشیه‌ای که مشکلات مالی در متن آن قرار داشت، واقعاً به تیم ما ضربه زد و جایگاه تیم‌مان را تنزل داد. تیم ما قدرت بالایی دارد. در واقع اگر تیم ما یک هفته درصدر بود ، می‌گفتیم که بالانشینی و صدرنشینی‌مان اتفاقی بوده اما وقتی صنعت نفت چند هفته در صدر قرار داشته، یعنی اینکه صدرنشینی ما اتفاقی نبوده و تیم‌مان پتانسیل فنی بالایی دارد.

به پیروزی مقابل پرسپولیس در خانه فکر کرده‌اید؟

بردن پرسپولیس فکر کردن نمی‌خواهد چون همه چیز در زمین رقم می‌خورد و اطمینان داشته باشید بازیکنان ما با همه وجود برای خوشحالی هواداران تلاش خواهند کرد تا ان‌شاءالله نتیجه‌ای در خور نام تیم‌مان رقم بزنیم.

صحبت‌هایی مطرح شده بود که به دلیل شیوع شدید ویروس کرونا و قرمز بودن شهر جنوبی، پرسپولیسی‌ها خواهان لغو بازی در آبادان شده بودند؟

ما میزبان هستیم و بازی هم با حفظ تمام پروتکل‌های بهداشتی در خانه‌مان برگزار خواهد شد و ما هم جز در آبادان جای دیگری بازی نخواهیم کرد و دیدید که سازمان لیگ هم بر این نکته صحه گذاشت و بازی هم در آبادان برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج