۱۰۹۷۲۸۳
۳۶ نظر
۵۰۰۹
۳۶ نظر
۵۰۰۹
پ

احمدی‌نژاد آمده تا فضا را غبارآلود کند؟!

محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ نیز برای عرض‌اندام خواهد آمد. او تحرکات انتخاباتی خود را آغاز کرده و تلاش ویژه‌ای می‌کند تا به صدر اخبار بازگردد. احمدی‌نژاد مثل همیشه رفتار‌های جنجالی را برای جلب کردن توجهات به خود انتخاب می‌کند که نمونه آن را در ماجرای اختلاف با حداد عادل دیدم.

روزنامه همدلی: محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ نیز برای عرض‌اندام خواهد آمد. او تحرکات انتخاباتی خود را آغاز کرده و تلاش ویژه‌ای می‌کند تا به صدر اخبار بازگردد. احمدی‌نژاد مثل همیشه رفتار‌های جنجالی را برای جلب کردن توجهات به خود انتخاب می‌کند که نمونه آن را در ماجرای اختلاف با حداد عادل دیدم.

اخیراً نیز گفته است: «من هم معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می‌کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می‌کنند و بعد دیگران را متهم می‌کنند!» او در ادامه تاکید کرده است: «البته من مسائل را گفته و تشریح کرده‌ام، چون اطلاع دارم که کجاها، چه کسانی می‌نشینند و چه تصمیماتی می‌گیرند. این‌ها را گفته‌ام، ضبط کرده‌ام و در چندین جای مطمئن قرار داده‌ام. همان‌هایی را که نوشته‌ام دنبال کنید، می‌توانید متوجه بشوید که وابسته به کجا‌ها هستند.»

علاوه بر این‌ها احمدی‌نژاد در انتخابات پیشین نیز حاضر نشد لااقل عرصه تبلیغات قبل از انتخابات را رها کند. از آنجا که احمدی‌نژاد مطرود دو جناح سیاسی است و اختلافاتش با اصول‌گرایان تا حد زیادی او را از صفحه سیاست‌ورزی دور کرده است، تبلیغات انتخاباتی را مجالی برای باقی ماندن در افکار عمومی می‎داند. با این‌حال خیلی از اصول‌گرایان اختلافات عمیقی با او دارند. از این‌رو از حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصول‌گرا درباره احتمال حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات و شانس پیروزی‌اش در صورت تایید صلاحیت پرسیدیم.

جار و جنجال‌های همیشگی

کنعانی‌مقدم در اين باره با خبرنگار سياسي همدلي مصاحبه كرده و معتقد است: «انتخابات آینده هر چه رقابتی‌تر باشد و شخصیت‌هایی وارد عرصه شوند که مشارکت را افزایش دهند باید استقبال کرد، چون پیروزی مردم ما در مشارکت حداکثری و انتخابات پرشور همراه با شعور است.» او تاکید کرد: «بنابراین ما نباید مانع حضور نامزد‌ها در انتخابات باشیم، بلکه باید مطمن باشیم که شورای نگهبان نیز دقت‌های لازم را برای انتخابات خواهد داشت. نباید فراموش کرد در خصوص برخی‌ها که نمی‌خواهم اسم ببرم آزموده را آزمودن خطا است. افرادی که فرصت‌های زیادی در مسند ریاست جمهوری و رئیس مجلس و ریاست‌های مختلفی را داشتند، کارنامه آن‌ها مورد ارزیابی مردم قرار خواهد گرفت.»

او ادامه داد: «به نظر می‌رسد برخی می‌خواهند با جاروجنجال سیاسی و فضاسازی‌های مختلف و حتی سیاه‌نمایی خود را تبدیل به سلبریتی سیاسی کنند، اما حافظه ملت ما قوی است و تجربه نشان داده که چنین عملکرد‌هایی باعث نمی‌شود مردم هیجانی به آن‌ها رای بدهند.»

این فعال سیاسی اصول‌گرا خاطرنشان کرد: «آن‌ها از الان باید بدانند جایی در سپهر سیاسی کشور ندارند. برخی ممکن است بخواهند فضای انتخاباتی را غبارآلود کنند و بعد هم بگویند شورای نگهبان نامزد‌های آن‌ها را رد کرده و باعث شوند مردم از رای دادن مایوس شود. این خطر بیشتر از خطر جنگ روانی است که دشمنان ما علیه ما مرتبا مطرح می‌کنند و می‌خواهند کاهش مشارکت را در انتخابات آینده رقم بزنند.»

او معتقد است «کسانی باید وارد عرصه انتخابات شوند که بتوانند دولت کارآمد را سر کار بیاورند و از الان برنامه خود را برای حل مشکلات ارائه کنند و حداقل وزرای کلیدی برای ارزیابی را به مردم معرفی کنند تا بتوان روی رفتار این افراد قضاوت کرد.»

کنعانی‌مقدم با اشاره به تاکتیک‌های انتخاباتی برای رای‌آوری جناح‌های سیاسی گفت: «برخی ممکن است رای خود را در سبد کس دیگری قرار دهند که در سایه است و این موضوع برای برخی از نامزد‌های انتخاباتی ممکن است مطرح باشد. باید منتظر شویم تا ببینیم چه کسانی به نفع چه کسانی کناره‌گیری خواهند کرد. در چین حالتی کسی که می‌داند صلاحیتش در شورای نگهبان تایید نمی‌شود، کاندیدا می‌شود و با مظلوم‌نمایی از فضا به نفع کاندیدای خاصی استفاده می‌کند.»

جایگاهی در سپهر سیاسی برای آقای احمدی‌نژاد نمی‌بینم

این فعال سیاسی اصول‌گرا معتقد است «جایگاهی در سپهر سیاسی برای احمدی‌نژاد وجود ندارد و به نظر نمی‌آید در انتخابات اقبالی از ایشان بشود.»

او با اشاره به علت فاصله گرفتن اصول‌گرایان از محمود احمدی‌نژاد گفت: «آقای احمدی‌نژاد در ابتدا شعار‌های ارزشی و انقلابی مطرح کرد و خیلی از نیرو‌های ارزشی و انقلابی به همین دلیل از ایشان حمایت کردند. اما در عمل دیدیم که واعظان کاین جلوه بر محراب و منبر می‌کنند، چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.

این‌گونه شد که خیلی از اصول‌گرایان از حمایت از او کناره‌گیری کردند و حتی خیلی‌ها در مقابل ایشان ایستادند. در حال حاضر آقای احمدی‌نژاد جایگاهی در جریان اصول‌گرایی ندارد. حتی احمدی‌نژاد هم جریان اصول‌گرایی را قبول ندارد و اصول‌گرایان هم او را به عنوان اصول‌گرا قبول ندارند.»

وی افزود: «در حال حاضر هیچ نگرانی از بابت کاندیداتوری آقای احمدی‌نژاد نداریم. ما عضو شورای وحدت اصول‌گرایی هستیم و هیچ نگرانی در این نهاد وحدت‌بخش اصول‌گرایی از این موضوع نداریم. در عین حال هیچ منعی هم برای او درباره شرکت در انتخابات نداریم. به هر حال این موضوع به عهده شورای نگهبان است که آقای احمدی‌نژاد را تایید کند یا خیر. ما برای شورای نگهبان نمی‌توانیم تعیین تکلیف کنیم. هرچه آن‌ها بگویند حتما به صلاح مملکت است و ما تابع آن هستیم.»

کنعانی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: «سبد آرای آقای احمدی‌نژاد از سبد آرای اصول‌گرایی متفاوت است. ایشان رقیب جدی برای ما نیست.

اتفاقا من معتقدم باید فضا را باز کنیم تا همه وارد عرصه انتخابات بشوند. به هر حال انتخابات یک رقابت است که وزن‌کشی هم می‌شود و در آن معلوم می‌شود که هر کسی چه جایگاهی در بین مردم دارد. برخی با تبلیغات به دنبال این هستند که نشان دهند همه مردم دنباله‌رو آن‌ها هستند.

درحالی‌که در انتخابات مشخص خواهد شد که چنین چیزی نیست. حتی اگر آقای احمدی‌نژاد تایید بشود، هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من از زمانی که قهر 11 روزه انجام داد یگر طرفدارش نیستم ولی واقعا بهترین رئیس جمهور بود مسکن‌ساختن کار هر کس نیست ولی در شهر ما همین مسکن مهرش شده یک میلیارد تومان

      پاسخ ها

      • حسینی

        اوایل خوب بود ولی خیلی وارد حاشیه شد
        و جو سازی کرد
        ویا همان قهر کردن
        خاله بازی که نیست

    • ××××

      احمدی نژاد تایید صلاحیت بشود، با رای بالا رییس جمهوره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمدی نژاد فراتر ازاصولگرایان رفته عامه مردم ومحرومان از وی حمایت میکنند میگید یانه تاییدش کنید بیاد ببینید مردم چطور حمایتش میکنند وتموم تفاسیرتون غلط ازاب درمیاد اگه بیاد غوغا میکنند مردم برای رای دادن ولی اگه نزارید بیاد فاتحه پرشوری انتخابات بخونید

      • بدون نام

        میشود

    • علی

      اگر احمد نژاد تائید شود بالای 30میلیون رأی می آورد قابل توجه رقبا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کی کاندید بشه خیلیا رای نمیدن

      • ایرانی کاربر قدیمی

        توهم داری ؟ کسی رای نمیده

    • بدون نام

      کاش از هوای نفس مطلب نمی نوشتید و از کینه و غرض ورزی بر علیه کسی صحبت‌ نمی کردید آقای کارشناس

    • بدون نام

      درسته بعضی از طرح ها خوب از آب در نیومد
      بالاخره از صد تا کآر چند تا به مشکل می خوره
      بعضی ها یه طوری می گوییند احمدی نژاد فلان کار رو خراب کرد
      مثل اینکه حمدی نژاد خودش شخصا
      پروژه رو چرخونده

    • بدون نام

      فقط احمدی

    • بدون نام

      تو اوج محبوبیت 24میلیون رای داشت الان 30میلیون داره.؟؟!!! امیدوار م تایید بشه میزان رای معلوم بشه

    • M-S

      بد خواهان احمدی نژاد فضا را غبار الود میکنند ،من فقط به احمدی نژاد رای میدهم .

    • بدون نام

      اگر احمدی مخالفت هاش رو با مسئولین بالا ببره. قول بده دروغ نگه. با دنیا صلح کنه وخط قرمز روی جنگ بکشه. باغرب روابط برقرار کنه. وشرق کمو نیست و کلاه بردار را کنار بگذاره .دلار بشه 5 مبلبیون پراید بشه 12 میلیون. تحریمهارا بر داره...وووووو رای میاره..

    • بدون نام

      احمدی نژاد چه خوب بود وچه بد بود ۸ سال رییس جمهور ایران بود که برای یک فرد بس است چون باید عدالت جایگاه رعایت شود ودیگزا هم رده ی او بیایند ورییس جمهور شوند .کسانی که بیشتر از حد استاندارد در جایگاههای دولتی قرار می گیرند قدرت طلب هستند این نظر من است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهره سوخته.

    • بدون نام

      اینقدرمیترسن مطمین احمدی نژادرای بالا تاییدش نمیکنن چون ازپیش باخته هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه نظر سنجی انجام بشه رای نمیاره

    • بدون نام

      بیامحمود جون بیاکه داریمت محکما قرص

    • بدون نام

      تاریخ مصرفش گذشته .چی میخواهد.برودیگه.بلای یارانه بس نبود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربون آدم چیزفهم

    • طیبه

      متاسفم برای مردمی که امیدشان به احمدی نژاد هست
      فقط مطالعه کنید
      احمدی نژاد دلار را چند تحویل گرفت و چند تحویل دولت بعد داد
      قیمت زمین و...
      زمان احمدی نژاد استارت بی ارزش شدن پول ملی و افزایش قیمتها کلید خورد

    • مهدی،ابراهیمی

      خارخاشاک،ولی،زمان،تغییرش،داده،حرفای،خوب،میزنه

    • بدون نام

      اخه اصول گرا عددی نیست که دم میزنید اصل مردم هست که قبولش دارن

    • بدون نام

      در صورت آمدن وی رای خواهیم داد به احمدی یا خاتمی گرینه خوبی هستند

    • ناشناس

      احمدی نژاد محبوب قلبهای خسته! !!!مموتی جان خودت بیا

    • بدون نام

      ایشون ٨سال رییس جمهور بوده, هرچی ایده و فکر داشت تو همون ٨سال انجام داد.
      ایکاش یه فرد تازه نفس,خوش فکر, دلسوز بیاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نسبت به دولت های قبلی کارآمدی بیشتری داشت

    • بدون نام

      حرف مفت نزن کاررررشناس فقط دکترمحموووووود

    • بدون نام

      فقط احمدای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته درایران تاوقتیکه جمهوری اسلامی باشه همین اش هست وهمین کاسه

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد ملت میخوادش دمت گرم محمود همه از تو راضی هستن کارمند کارگر کشاورز همه و همه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تدارکچی رای برایچی

    • ح

      احمدی نژاد شجاعی است که غبار ظلم ودروغ را پاک میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط به احمدی نژاد رای میدهم چون او بهترین انسان
        است از طبقه فقیر بود و درد با درد ها را میداند
        نه روحانی وامثال او که نمی دونند کار کردن یعنی چه
        و ار جوانی همه چیز برایش اماده بود یک بیل نزد
        و کار نکرد و درامد داشت بدون کار کردن

    • بدون نام

      شما که مخالف احمدی نژاد هستی .کاری ندارد اقای جهانگیری تایید شده رای خودتان را بدهید برای ایشان واقعا خستنه نباشد پراید ۱۰ میلیون احمدی نژاد که می رفتی نمایندگی با ۴ برگ چک قسطی ماشین می اوردی ..........بیایم وجدانی فکر کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج