۱۰۹۷۴۲۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

وکیل سوشا: انتظار اجرای قانون را داریم

وکیل سوشا مکانی گفت: اگر قرار است یک ماه آینده تیم‌های عربی که جویای اتفاقات ما هستند، از ما شکایت کنند و پرونده به فیفا و وکلای بین‌المللی ارسال شود، همین الان قانون اجرا شود.

وکیل سوشا مکانی گفت: اگر قرار است یک ماه آینده تیم‌های عربی که جویای اتفاقات ما هستند، از ما شکایت کنند و پرونده به فیفا و وکلای بین‌المللی ارسال شود، همین الان قانون اجرا شود.

آرش شکرریز در برنامه یه روز تازه درباره جزئیات پرونده محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده سوشا مکانی گفت: بعد از مشکلات دی‌ماه ۱۳۹۴ سوشا مکانی در تاریخ ۷/۱۱/۱۳۹۴ تعهدنامه‌ای امضا کرد که اگر بعد از این مرتکب تخلفی شوم، باشگاه پرسپولیس اختیار کسر نصف قرارداد را دارد و براساس رأی کمیته استیناف به این دلیل که تعهدنامه ثبت سازمان لیگ نشده است و تا پایان فصل توسط مدیرعامل باشگاه جریمه اعمال نشده است، تعهدنامه اجرا نشد. در تاریخ ۲۵/۲/۱۳۹۵ قرارداد مکانی با باشگاه پرسپولیس به پایان رسید و در تاریخ ۱۵/۳/۱۳۹۵ توسط کمیته اخلاق ایران ۶ ماه محروم شد. در دوران محرومیت هم سوشا مکانی در ایران حاضر نبود؛ بنابراین حکم کمیته استیناف بعد از دو سال صادر شد.

شکرریز اظهار داشت: در دی‌ماه سال ۱۳۹۸ جلسه کمیته استیناف برگزار شد که شکوری هم برگه این جلسه را امضا کرده است و برانکو ایوانکوویچ نیز رضایت خود را از عملکرد سوشا مکانی اعلام می‌کند. رأی هم در حال حاضر قطعی شده است و در تاریخ آبان ۱۳۹۹ نیز بعد از ۱۱ ماه حکم کمیته استیناف صادر می‌شود. یک ماه فرصت اعتراض به دادگاه است و براساس آیین‌نامه اگر بعد از ۳۰ روز محکوم‌علیه رأی را اجرا نکرد، پنجره باشگاه بسته می‌شود و بنابراین ما با حکم قطعی مواجه هستیم.

وی افزود: نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در تاریخ ۹۹/۱۱/۲۵ اعلام می‌کند که باشگاه‌های بدهکار حق نقل‌وانتقال ندارند؛ بنابراین اگر کسی آی‌تی‌سی اخذ کرده باشد و قراردادش در سازمان لیگ ثبت شده باشد، چون مجوز کمیته وضعیت را ندارد؛ بازیکن غیرمجاز محسوب می‌شود و براساس قانون اگر دو ساعت بعد از بازی تیم مقابل به بازیکن اعتراض کند، بازی ۳ هیچ خواهد شد و کمیته وضعیت هم باید پاسخگوی ای‌اف‌سی باشد.

وکیل سوشا مکانی در ادامه گفت: عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون با شعار مبارزه با فساد و اجرای قانون آمده‌ است و توقع اجرای قانون را داریم. اگر قرار است یک ماه آینده تیم‌های عربی که جویای اتفاقات ما هستند، در بازی‌ها از ما شکایت کنند و پرونده به فیفا و وکلای بین‌المللی ارسال شود، همین الان قانون اجرا شود چراکه با این روند بازی‌های ما ۳ هیچ خواهد شد.

شکرریز در پایان خاطرنشان کرد: سر جمع این حکم‌ها حدود ۳ میلیارد تومان هم نیست و قرار دادن هوادار در برابر بازیکن اشتباه است. چرا ۵۰۰ هزار یورو به جای ۱۰۰ هزار یوروی به بودیمیر و ۵۰۰ هزار یورو به گولچ که بازی هم در پرسپولیس نداشته است، پرداخت می‌کنیم اما درخصوص بازیکنان داخلی هوادار و بازیکن را مقابل هم قرار می‌دهیم؟ در نهایت هم خودمان را پشت سر آنها مخفی می‌کنیم و در ایران انتظار اجرای قانون را داریم تا در بازی‌های جهانی به مشکل نخوریم و این نکته را هم گوشزد کنم که پنجره صنعت نفت هم بسته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج