جاباما
۱۰۹۷۴۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کروس: می‌خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم

تونی کروس که توانسته به باتجربه‌ترین بازیکن آلمانی تاریخ رئال مادرید بدل شود در خصوص بازنشستگی در سانتیاگوبرنابئو حرف زد.

خبرگزاری فارس: تونی کروس با حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی رئال سوسیداد تبدیل به باتجربه‌ترین آلمانی کهکشانی‌ها شد. این رکورد را تونی کروس از دست «اولی اشتیلیکه» گرفت و توانسته تاکنون ۳۰۹ بار پیراهن رئال را بر تن کند.

کروس در مصاحبه با تلویزیون رئال مادرید اظهار داشت: در هر بازی من سعی دارم که تمام توانم را به کار گیرم و علاقه دارم تمام پاس‌هایم به هم‌تیمی‌هایم برسد. من سال‌ها تمرین کردم و تلاش کرده‌ام که سال‌های زیاد کیفیت خود را در سطحی بالا حفظ کنم. من می‌خواهم و تلاش می‌کنم تا همیشه در کمال و اوج کیفیت بمانم.

ستاره آلمانی ادامه داد: رفتن به استادیوم جدید سانتیاگو اتفاقی خاص است. آلمانی‌های بزرگی در این ورزشگاه بازی کردند مثل نتزر، شوستر و اشتیلیکه و می‌فهمم چقدر کارم بزرگ است. گذشتن از رکورد اشتیلیکه، اسطوره باشگاه، مرا خوشحال می‌کند. این آمار برایم بسیار خاص است و از این بابت خرسندم.

کروس گفت: هدفم و ایده‌ام این است که در رئال مادرید بازنشسته شوم و برای چنین هدفی تلاش خواهم کرد.

ستاره آلمانی با رئال مادرید ۱۳ جام بدست آورده و توانسته ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

کروس در خصوص خاص‌ترین قهرمانی‌اش با پیراهن رئال گفت: خیلی ساده نیست ولی قهرمانی در کیف اوکراین سال ۲۰۱۸ برایم بسیار خوشایند بود زیرا خانواده‌ام در آنجا حضور داشتند و لحظه‌ای خاص برایم بود.

ستاره رئال مادرید در خصوص شادی پس از گلش با سرخیو راموس اظهار داشت: آن صحنه تمیز کردن کفشش برایم صحنه جالبی است چون همه می‌دانند من و سرخیو چقدر با هم ارتباط خوبی داریم و این ارتباط خوب با کرنرها و ضربات آزاد بسیار عالی شده است. آن تصویر به من نشان می‌دهد که در فوتبال هیچ کس نمی‌تواند تنهایی گلزنی کند و یا تنهایی به قهرمانی رسد. آن تصویر نشانه‌ای از ارتباط و هماهنگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج