جاباما
۱۰۹۷۵۶۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پروتکل‌ها برای سفرهای خوزستان جواب داد

بر اساس آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده، گرچه تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی مختلف در هفته گذشته افزایش ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته اما این آمار برای استان خوزستان که پروتکل‌های سختگیرانه‌ای اعمال شد، جواب داد و میزان تردد انواع وسایل نقلیه در هفته گذشته ۱۴ درصد کمتر شد.

ایسنا: بر اساس آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده، گرچه تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی مختلف در هفته گذشته افزایش ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته اما این آمار برای استان خوزستان که پروتکل‌های سختگیرانه‌ای اعمال شد، جواب داد و میزان تردد انواع وسایل نقلیه در هفته گذشته ۱۴ درصد کمتر شد.

بر اساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از تحلیل وضعیت تردد وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی کشور، در بازه زمانی هشتم تا ۱۴ اسفند ماه روزانه به صورت متوسط یک میلیون و ۶۷۹ هزار و ۹۷۴ وسیله نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی کشور تردد انجام داده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد و نسبت به مدت مشابه هفته گذشته (یکم تا هفتم اسفند ماه) چهار درصد افزایش داشته است.

پروتکل‌ها برای سفرهای خوزستان جواب داد

همچنین این عدد برای انواع وسایل نقلیه سبک مانند سواری‌ها ۲۳ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته و چهار درصد افزایش را نسبت به هفته نخست اسفند ماه تجربه کرده است.

سفرهای خوزستان کاهش یافت

آمارهای تردد در هفته مورد بررسی نشان می‌دهد که تردد بین استانی وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی کشور نسبت به هفته دوم اسفند ماه در سال گذشته ۵۱ درصد برای استان گلستان، ۳۶ درصد برای استان اردبیل، ۳۳ درصد برای استان گیلان و ۲۸ درصد برای استان مازندران افزایش یافته است.

پروتکل‌ها برای سفرهای خوزستان جواب داد

تردد استان خوزستان بیشترین میزان کاهش را با منفی ۱۴ درصد در هفته مورد بررسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده و پس از این استان چهار محال بختیاری و یزد هر کدام با هشت درصد کاهش تردد در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

البته ترددهای استان خوزستان نسبت به هفته نخست اسفند ماه نیز روند کاهش را نشان می‌دهد که ۱۳ درصد افت داشته است و درگیر استان‌های جنوبی نیز تقریبا همین وضعیت را تجربه کرده‌اند چرا که ترددهای استان هرمزگان و بوشهر در هفته گذشته نیز در مقایسه با هفته نخست اسفند ماه به ترتیب دو و پنج درصد کاهش یافته است اما نسبت به هفته مشابه سال گذشته افزایش چهار و پنج درصدی را نشان می‌دهد.

آمارها نشان می‌دهد در بازه زمانی مورد بررسی مجموعا هشت میلیون و ۶۰۰ هزار پلاک یکتا مشاهده شده است که از این میزان حدود دو میلیون پلاک یکتا با مبداء تهران و البرز بوده‌اند.

پروتکل‌ها برای سفرهای خوزستان جواب داد

بیشترین تخلیه وسایل نقلیه مختلف در تهران و البرز مربوط به هفتم اسفند ماه با ۹۷ هزار و ۵۶۵ دستگاه است که عمدتا در استان‌های مازندران، اصفهان، قم، خراسان رضوی و لرستان مشاهده شده‌اند. همچنین در همین بازه زمانی (هشتم تا ۱۴ اسفند ماه) بیشترین انباشت وسایل نقلیه مختلف در استان مازندران با ۳۳ هزار و ۸۲۷ وسیله نقلیه با پلاک‌های غیر بومی و عمدتا مربوط به استان‌های تهران، البرز، فارس، گلستان، خراسان رضوی و گیلان بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج