۱۰۹۷۵۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نویدکیا: اتفاق نادر در فوتبال را دیدیم

سرمربی سپاهان معتقد است برتری ۶گله مقابل آلومینیوم یکی از اتفاقات نادر در فوتبال ایران است.

ورزش سه: سرمربی سپاهان معتقد است برتری ۶گله مقابل آلومینیوم یکی از اتفاقات نادر در فوتبال ایران است.

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار کرد: در نیمه اول سعی کردیم با پرس خیلی شدید در یک‌سوم دفاعی آلومینیوم از اشتباه بازیکنان این تیم در پاس دادن استفاده کنیم. به نظرم تا حدودی این کار را به خوبی انجام دادیم. در نیمه اول نمایش بهتری داشتیم و با وجود اینکه آنها نیز موقعیت‌های خوبی به دست آوردند، اما عملکرد ما بهتر بود.

او ادامه داد: آلومینیوم پس از اینکه در شروع نیمه دوم اخراجی داد، بهم ریخته کار کرد و با ۱۰ نفره شدن، کار این تیم خیلی سخت شد. ما هم توانستیم از یک بازیکن کمتر آنها بهره ببریم و با تغییراتی که انجام دادیم، سعی در هجومی کردن تیم داشتیم و از موقعیت‌هایمان بهره ببریم. این بهم ریختگی موجب شد تا در خط حمله از فضاها استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: آلومینیوم بی‌محابا کار می‌کرد و به نظرم دلش می‌خواست گل بزند که به همین دلیل در فاز دفاعی تمرکز لازم را نداشتند؛ ما هم سعی کردیم از این موضوع استفاده کنیم و بازی نسبتا خوب را به همراه نتیجه خوب در نیمه دوم داشته باشیم.

نویدکیا درباره اینکه تصور چنین نتیجه‌ای را می‌کرد یا خیر، گفت: نه؛ دیروز هم گفتم در نیم‌فصل اول نیز بازی سختی مقابل آلومینیوم انجام دادیم و خیلی سخت برنده شدیم. این مسائل اتفاقات نادر در فوتبال ایران است. اینطور نیست که آلومینیوم بیاید و ۶ گل از سپاهان بخورد. این مسائل جزو اتفاقاتی است که خیلی کم می‌افتد، اما این باخت چیزی از ارزش‌های آلومینیوم کم نمی‌کند.

او تاکید کرد: تیم خوبی هستند و برابر صدرنشین لیگ برتری به برد رسیدند، تراکتور را در تبریز شکست دادند، مقابل سایپا به آن شکل نتیجه را جبران کردند؛ تمام این مسائل نشان می‌دهد که این تیم می‌تواند بهتر از این باشد ولی اگر دخالت و جسارت نباشد، آلومینیوم بخاطر اینکه از لیگ یک بالا آمده، اگر احساسات را کنار بگذارد و منطقی‌تر کار کند، قطعا برای تمام تیم‌های لیگ برتر خطرناک هستند.

سرمربی سپاهان با اشاره به کم شدن فاصله با پرسپولیس عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم چون در فوتبال ایران با دو برد همه از شما تعریف می‌کنند و ممکن است با دو باخت شما را بدترین مربی لیگ بدانند و همه شروع به انتخاب جایگزین کنند. با یکی، دو برد نمی‌شود به واقعیت‌های فوتبال در ایران پی برد. به نظرم ما راهمان را به خوبی ادامه می‌دهیم و در نهایت اگر شرایط فراهم بود، چه بهتر که حتی قهرمان شویم، وگرنه وظیفه ما پیشروی این مسیر است و با تمرکز بالا جلو برویم تا پس از هفته سی‌اُم رتبه خوبی به دست آوریم.

نویدکیا در خصوص داوری دیدار با آلومینیوم اظهار کرد: من هیچ‌وقت در خصوص داوری صحبت نکردم. قبول دارم ممکن است گاهی اوقات تیم‌ها از داوری متضرر شوند یا سود کنند، اما من اگر سودکنم یا ضرر کنم، هیچ‌وقت در مورد داوری حرفی نزدم و از این به بعد هم نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم. دوست دارم کار فنی‌ام را به کمک همکارانم انجام دهم و کارشناسان باید بگویند چه تیم‌هایی سود یا ضرر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج