۱۰۹۷۶۸۷
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

بودیمیر نه، ترابی را سوشا محروم کرد

با وجود تلاش‌هایی که باشگاه پرسپولیس برای رساندن مهدی ترابی به بازی با نفت آبادان انجام داد، درنهایت پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان بسته ماند و ترابی اجازه حضور در این مسابقه را پیدا نکرد.

روزنامه همشهری: با وجود تلاش‌هایی که باشگاه پرسپولیس برای رساندن مهدی ترابی به بازی با نفت آبادان انجام داد، درنهایت پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان بسته ماند و ترابی اجازه حضور در این مسابقه را پیدا نکرد. مسئولان پرسپولیس در طول هفته گذشته تمام تمرکز خود را روی جلب رضایت بودیمیر و دریافت ITC مهدی ترابی گذاشته بودند اما درنهایت این سوشا مکانی بود که اجازه نداد پرسپولیس از بازیکن جدیدش استفاده کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس، دریافت ITC ترابی را موفقیت بزرگی برای خودشان می‌دانستند. آنقدر که رسانه رسمی این باشگاه دیروز توضیحات مفصل مدیر کمیته بین‌الملل پرسپولیس را روی خروجی خود قرار داده بود و حتی خبرگزاری فارس هم به نقل ریزجزئیات این اتفاق پرداخت! امیر علی‌حسینی از مکاتبات باشگاه پرسپولیس با مسئولان فیفا، فدراسیون فوتبال قطر، باشگاه العربی و... خبر داده و درنهایت اعلام کرده که گام نهایی این پروسه، طی تماس تلفنی ابراهیم شکوری با دبیرکل فدراسیون فوتبال قطر برداشته شده است. اما در تمام ساعاتی که مسئولان پرسپولیس مشغول این فعالیت‌ها بودند، سوشا مکانی هم در حال تهدید ۲ باشگاه پرسپولیس و نفت آبادان بود که اگر مطالبات کهنه او را پرداخت نکنند به هیچ عنوان اجازه باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات را به آنها نخواهد داد.

ظاهرا مدیران پرسپولیس تهدیدهای دروازه‌بان سابق خود را چندان جدی نگرفته‌اند، چون طی این سال‌ها بیشتر به بسته شدن پنجره به‌خاطر شکایت خارجی‌ها عادت کرده‌اند و فکر نمی‌کردند شکایت بازیکنان داخلی هم بتواند پنجره‌ها را مسدود کند. اما این بار سوشا مکانی با کمک وکلای خود کار را کاملا جدی گرفته است. او دیروز باخبر شده بود که مدیرعامل و معاون باشگاه پرسپولیس برای حل‌وفصل شکایت او به فدراسیون فوتبال رفته‌اند. سمیعی و شکوری تلاش کردند با ارائه چک یا تعهدهای مالی، قول و قرارهای جدیدی برای پرداخت طلب سوشا بگذارند و پنجره باشگاه را موقتا باز کنند.

اما سوشا مکانی سفت‌وسخت روی مواضع خود ایستاده بود و در این خصوص به طرفداری گفت: «اگر قرار باشد کمیته تعیین وضعیت بدون پرداخت مطالبات من و رضایت وکیلم، حکم به باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس بدهد، به کمیته اخلاق AFC شکایت می‌کنم. نامه شکایت به کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم آماده کرده‌ام.» باشگاه نفت آبادان وقتی مواضع جدی سوشا و وکلایش را دید مطالبات این بازیکن را پرداخت کرد تا بتواند از بازیکن جدیدش امید خالدی در مقابل پرسپولیس استفاده کند. اما پرسپولیسی‌ها هنوز طلب دروازه‌بان سابق‌شان را پرداخت نکرده‌اند و نمی‌توانند از ترابی یا هیچ بازیکن جدیدی استفاده کنند. پرسپولیس علاوه بر شکایت سوشا با شکایت شایان مصلح هم مواجه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من تاجیم تا چشت در آد

      پس این لنگیون چی زدن ک ریختن سر فدراسیون عقده گشایی میکنن از خودی خوردید لنگیای جون دل

      پاسخ ها

      • لونگ فروش

        کلا این بازیکنا و طرفدارای پیروزی مشکل روحی روانی دارن

      • شروین

        شکایت های اسدقلال هم فرا میرسه جونم

    • همجاقرمز

      شماراست میگی بازی دیشب معلوم بودازمظاهرهمیشه بیمارتابقیه ...

      پاسخ ها

      • کریم پرسپولیسی

        ولشون کن اگرخودشون بودن زمین وزمان وبهم میدوختنوکیسه های پاره

      • بدون نام

        ، لنگی های حکومتی منفور

    • روح الله ذاکر

      آقای مکانی از مهرداد کفشگری یاد بگیر که رضایت داده تو نمک خوردی نمکدان شکستی

    • بدون نام

      دست اقای باب اسفنجی درد نکنه این باب اسفنجی مفت هم گرون بود حالا از بیت المالمیخواد 800میلیون بگیره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج