۱۰۹۷۷۷۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تاریخ اکران رسمی «مکان آرام ۲» مشخص شد

فیلم سینمایی «مکان آرام ۲» در ژانر هیجان انگیز و وحشت بیست و پنجم ماه می ۲۰۲۱ همزمان با دهم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.

میزان: فیلم سینمایی «مکان آرام ۲» در ژانر هیجان انگیز و وحشت بیست و پنجم ماه می ۲۰۲۱ همزمان با دهم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.
تاریخ اکران رسمی «مکان آرام ۲» مشخص شد
فیلم سینمایی «مکان آرام ۲» به کارگردانی «جان کرازینسکی» اثری در ژانر تریلر و وحشت یکی از امید‌های اصلی اکران در سال جاری میلادی محسوب می‌شد. مکان آرام به نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی و محصول سال ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا است.
تاریخ اکران رسمی «مکان آرام ۲» مشخص شد
امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز، نوآ جوپ، کیلین مورفی و جایمن هانسو ستارگان فیلم هستند. این فیلم دنباله‌ای بر یک مکان ساکت محصول سال ۲۰۱۸ به‌شمار می‌رود. یک مکان ساکت: بخش ۲ قرار است توسط پارامونت پیکچرز در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰، در ایالات متحده به نمایش درآید.
خانواده ابوت پس از ماجراهای وحشتناک داخل خانه، حالا باید وحشت دنیای بیرون روبرو شوند و در سکوت برای بقا بجنگند. آنان پا به دنیای ناشناخته ها می گذارند و خیلی زود می فهمند موجوداتی که با صوت شکار خود را می یابند، تنها تهدید پیش رویشان نیستند.
امیلی بلانت در نقش اِوِلین آبوت، کیلین مورفی در نقش امِت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن آبوت؛ دختر لی و اولین و خواهر مارکوس، نوآ جوپ در نقش مارکوس آبوت؛ پسر لی و اولین و برادر ریگن، جایمن هانسو، وین دووال، جان کرازینسکی در نقش لی ابوت؛ همسر مرحوم اولین و پدر مارکوس و ریگن در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج