جاباما
۱۰۹۷۹۴۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

علم‌الهدی: جشن‌های شعبان، حقیقی برگزار شود

امام جمعه مشهد گفت:باید با رعایت نکات بهداشتی و محدودیتها جشنهای ماه شعبان در فضای حقیقی نیز برگزار شود و فقط جشن گرفتن در فضای مجازی کافی نیست.

ایرنا: امام جمعه مشهد گفت:باید با رعایت نکات بهداشتی و محدودیتها جشنهای ماه شعبان در فضای حقیقی نیز برگزار شود و فقط جشن گرفتن در فضای مجازی کافی نیست.

وی روز یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد مهدویت خراسان رضوی افزود: نباید بگذاریم چراغ نیمه شعبان خاموش شود لذا مهم است برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در ایام کرونا چگونه عمل کنیم و بایدبا هماهنگی کمیته‌های مختلف، درصدد هرچه بهتر برگزار کردن جشن‌های اعیاد شعبانیه باشید.

وی ادامه داد: در نیمه شعبان سال‌های گذشته، حرکت‌های جمعی در کل کشور ایجاد می‌شد که مردم برای عهد و پیمان خودشان با امام زمان (عج) راهپیمایی می‌کردند اما امسال امکان این کار فراهم نیست.

علم‌الهدی: جشن‌های شعبان، حقیقی برگزار شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این‌که باید ابتکارات بیشتری در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان به خرج داد گفت: باید بررسی کنید و بسنجید چگونه با ابتکارات و ابداعات بیشتری این مراسم را برگزار کنید زیرا در آینده مناسبت‌های بسیار مهمی در پیش داریم.

علم‌الهدی با بیان این‌که باید به ۲ موضوع "ایجاد مباحث فرهنگی" و "برگزاری جشن‌های اعیاد طبق دستورالعمل‌های بهداشتی" توجه داشت افزود: با تشکیل کمیته‌های مختلف می‌توانید برگزاری جشن‌ها را ساماندهی کنید تا کسی خارج از رعایت نکات بهداشتی اقدام به برگزاری جشن‌های اعیاد شعبان نکند.

وی ادامه داد: در تلاش باشید که با حضور کارناوال‌های شادی و تزیین سردر خانه‌های مردم، این شادی و شور را به فضای شهر بیاوریم و هر کس به هر مقداری برای وجود مقدس امام عصر قدم بردارد آن حضرت نیز متوجه او خواهند شد.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۶۸۹ هزار و ۶۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۹۳ تن از مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۰ هزار و ۶۸۷ تن رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج