جاباما
۱۰۹۸۰۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«کارآگاه گجت» مانع خروج نساجی از بحران

پنجمین شکست نساجی در ششمین تجربه مربیگری مجید جلالی، در شرایطی رقم خورد که آن‌ها در برابر تراکتور مستحق کسب امتیاز بودند.

ایسنا: پنجمین شکست نساجی در ششمین تجربه مربیگری مجید جلالی، در شرایطی رقم خورد که آن‌ها در برابر تراکتور مستحق کسب امتیاز بودند.

نساجی باز هم باخت. این گذاره تبدیل به قصه این‌ روزهای تیم قائمشهری شده است. آن‌ها در دومین دیدار از دور برگشت لیگ برتر فوتبال در تبریز میهمان تراکتور بودند ولی با وجود زدن گل نخست بازی، دو گل دریافت کردند و مقابل تراکتور شکست خوردند؛ شکستی که با گلزنی محمد عباس‌زاده، کاپیتان پیشین نساجی و میثم تیموری، دیگر بازیکن مازندرانی رقم خورد.

پنجمین شکست نساجی در ششمین تجربه مربیگری مجید جلالی، در شرایطی رقم خورد که آن‌ها در برابر تراکتور مستحق کسب امتیاز بودند. خوردن دو گل از روی ضربات ایستگاهی و از دست دادن حداقل سه، چهار موقعیت مسلم گلزنی از سوی بازیکنان جوان مجید جلالی، چیزی نبود که او انتظارش را داشت.

نساجی که نیم‌فصل دوم را با تساوی شروع کرده و به باخت‌های متوالی خود پایان داده بود، امیدوار بود با کسب امتیاز در زمین تراکتور، جان تازه‌ای بگیرد و از منطقه خطر خارج شود اما انگار فعلا قرار نیست آب خوش از گلوی هواداران نساجی و مجیدی جلالی پایین برود.

جلالی در نشست خبری این دیدار گفت: معمولا در یک فصل، بازی‌هایی معدودی وجود دارد که موقعیت‌های متعددی خلق می‌کنید ولی شکست می‌خورید. متاسفانه پنج، شش بازی متوالی است که وارد زمین می‌شویم، خوب بازی می‌کنیم و شکست می‌خوریم.

شکست‌های نساجی از زمان روی کار آمدن جلالی در اکثر مواقع در شرایطی رقم خورده که آن‌ها نه تنها بدتر از تیم پیروز زمین نبودند، بلکه موقعیت‌های بیش‌تری را هم خلق کرده‌اند. اما کسی نمی‌داند با ادامه این ناکامی، نساجی می‌تواند همچنان به بازی‌های خوبش تا زمان رسیدن به یک وضعیت باثبات و خروج از پایین جدول ادامه دهد یا خیر؟

جلالی که نگران این وضعیت است، می‌گوید: از این همه بدشانسی کلافه شده‌ام. تیم پیشرفت خوبی کرده است. هر آنچه به ذهن‌مان می‌رسید به کار گرفتیم و نمی‌دانم چرا این‌قدر راحت موقعیت‌های‌مان را از دست می‌دهیم.

سرمربی باتجربه نساجی در این دیدار از موجودی‌های جدید خود مانند علی آل کثیر، اکبر صادقی، رضا دهقانی و ... بهره گرفت و به وضوع پیشرفت خوبی هم در زمین داشت اما حریف محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تراکتور نشد که به "کارآگاه گجت" ملقب است.

با این حال جلالی هم‌چنان امیدوار است و می‌خواهد هواداران و بازیکنان تیمش هم ناامید نشوند و می‌گوید: «مطمئنم که اگر خوب بازی کنیم به روزهای خوب می‌رسیم. واقعا تیم خوبی هستیم اما نمی‌توانیم ببریم. امیدوارم خیلی زود به شرایط خوب برسیم. تیم ما در تمام کنندگی دچار مشکل بود و باید این معضل را حل کنیم»

نساجی در هفته هجدهم، در مازندران میزبان سایپا است که در رده سیزدهم جدول قرار دارد و هشت امتیازی بیش‌تر از شاگردان جلالی کسب کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج