جاباما
۱۰۹۸۰۴۷
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پنجره پرسپولیس چطور باز شد؟

فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس برخی تیم‌های بدهکار لیگ برتر را به شکل مشروط باز کرد.

اعلام رسمی خبر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس موجب تعجب بسیاری از هواداران رقبای آنها و مهم‌تر بازیکنان سابق این باشگاه شد چراکه آنها تاکید داشتند چطور با وجود عدم پرداخت مطالبات‌شان توسط سرخ‌پوشان، این اتفاق رخ داده است.

اما با بررسی دقیق‌تر مشخص می‌شود که این اتفاق تنها شامل حال پرسپولیس نشده و بسیاری از تیم‌های لیگ برتری که بدهکار هستند، می‌توانند طی فرآیند مشخص و دریافت تاییدیه از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کرده و قراردادهایشان را ثبت کنند.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با "ورزش سه"، در خصوص چگونگی باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی پرسپولیس اظهار کرد: برای احکامی که در نزدیکی بسته شدن هر پنجره نقل و انتقالات می‌آید، فیفا این رویه را دارد تا محرومیت را با تعهد کتبی و به مدت یک پنجره به تعویق بیندازد و پرسپولیس هم با استفاده از همین قانون فیفا، سه ماه مهلت گرفته تا مطالبات طلبکاران خود ازجمله شایان مصلح را پرداخت کند.

او با تاکید بر اینکه در بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس طبق قوانین فیفا عمل کردیم، گفت: اگر شما احکام قطعی در نزدیکی بسته شدن زمان پنجره نقل و انتقالات گرفته باشید، می‌توانید تنفس بدهید و آن محرومیت را به پنجره بعدی موکول کنید. نورشرق تصریح کرد: ما این کار را کردیم و از پرسپولیسی‌ها تعهد کتبی پرداخت مطالبات ر ا گرفتیم که در آن، امضای رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه وجود دارد تا این مسئله حل شود. ضمن اینکه پرسپولیسی‌ها تاکنون رضایت هفت بازیکن را نیز گرفته‌اند.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا دو روز قبل این کار را نکردید و اجازه بازی به مهدی ترابی در دیدار مقابل صنعت نفت را ندادید، عنوان کرد: ما در آن روز تعهد و نامه امضاء شده توسط رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه و همچنین رضایت هفت بازیکن را نداشتیم، اما تلاش‌های پرسپولیس در این جهت مثبت بود و ما محرومیت پرسپولیس را به پنجره بعدی موکول کردیم. او یادآور شد: تعهد پرداخت مطالبات تا سه ماه آینده را از باشگاه پرسپولیس گرفته‌ایم تا تمام این پول‌ها ازجمله پول شایان مصلح تسویه شود.

نورشرق با اشاره به باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی سایر تیم‌ها به همین شیوه گفت: درباره تراکتور هم همین رویه طی شد و از این باشگاه چک پرداخت با مهلت یک ماهه برای آقای مظاهری دریافت کردیم که البته آقای مظاهری چک را دریافت نکرده که به خودش ارتباط دارد ولی ما تضمین پرداخت را از باشگاه تراکتور گرفتیم.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در مورد استقلال و سایر تیم‌ها نیز به همین رویه عمل می‌شود و خواهد شد. در نهایت نیز بنای ما بر این است تا این موضوع را محکم بگیریم چون معتقد هستیم تیم‌ها باید به قراردادهایشان متعهد باشند. نورشرق در پایان ابراز کرد: در روزهای اخیر از قول من حرف‌های اشتباه زیادی نقل شده، اما این اظهاراتی که الان عنوان کردم، صحت دارد و دقیق است.

گفتنی است، با توجه به اظهارات فوق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، پرسپولیس از بازی روز جمعه هفته جاری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل مس نوین کرمان می‌تواند از مهدی ترابی و شهریار مغانلو، دو خرید جدیدش بهره ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببین بابا مسعود چیکار میکنه
      یه بازی مساوی کرد ابر و باد و ماه همه دست به دست هم دادن

    • بدون نام

      بابا مسعود هستند هنوز

    • بدون نام

      سوال:پنجره پرسپولیس چطور باز شد؟
      جواب:به دستور و مساعدت بابا مسعود

      پاسخ ها

      • شهلا

        این سوال چند نمره ای بود ؟؟

    • بدون نام

      بابا مسعود

    • بدون نام

      بابا مسعود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پنجره که باز شود
        سوزش ها دو برابر میشود
        کسی که لیاقت نداره همیشه به بقیه گیر میده پرسپولیس تونست پولشون رو داد بازش کرد.سووووزش پماد خخ

      • بدون نام

        پولشون داد ؟؟؟خوب چرا پول طلبکاران داخلی رو نمیده ؟ بازهم دست درجیب مردم وگران گردن اینترنت برای یک تیم خاص باوزیر جدید آقای جهرمی !!!

      • زینب امیرآبادی

        ادب مرد به ازدولت اوست با به کاربردن الفاظ کوچه بازاری (سوزش) که درادبیات وگفتمان هواداران یک تیم خاص استفاده مبشود نمیتوان واقعیتها را پنهان کرد

    • نبی پور

      بابا مسعود رو عشقه تازه جهرمی هم که اضافه شده گل بود به سبزه هم آراسته شد خخخخخخخ

    • بدون نام

      وزیراستقلالیه خخخخخخخ مردم ازخنده

    • بدون نام

      پس روز قبلش چرا بستن
      اول میبندن بعد ی راهی پیدا میکنن
      خودتی

    • بدون نام

      با لابی گری آذری جهرمی و سلطانی فر

      پاسخ ها

      • نازنین

        واخیش آذری جهرمی هم مگه به تیم ما پیوسته ؟ اگرواقعیت داشته باشه خیلی ازهواداران پرسپولیس ریزش خواهند کرد اولیش خودم هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج