۱۰۹۸۰۷۵
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

بعد از سوشا نوبت به بیرانوند می‌رسد

توقف پرسپولیس پس از ۶ برد متوالی مقابل نفت آبادان و به خطر افتادن صدرنشینی سرخ‌پوشان باعث شد آن‌ها پس از بازی، نبود مهدی ترابی را بهانه کنند در حالی که فدراسیون فوتبال با استناد به مدارک شاکیان پرسپولیس و طلبکاران از این باشگاه مانع باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات‌شان شد و قاعدتا ترابی یا هر بازیکن تازه واردی با بسته بودن پنجره نمی‌توانست پرسپولیس را همراهی کند.

روزنامه خراسان: توقف پرسپولیس پس از ۶ برد متوالی مقابل نفت آبادان و به خطر افتادن صدرنشینی سرخ‌پوشان باعث شد آن‌ها پس از بازی، نبود مهدی ترابی را بهانه کنند در حالی که فدراسیون فوتبال با استناد به مدارک شاکیان پرسپولیس و طلبکاران از این باشگاه مانع باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات‌شان شد و قاعدتا ترابی یا هر بازیکن تازه واردی با بسته بودن پنجره نمی‌توانست پرسپولیس را همراهی کند. البته یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس وزش باد در آبادان را دلیل توقف تیمش عنوان کرد.

با این حال افشین پیروانی، سرپرست تیم مثل چند فصل اخیر با کلیشه معروف «عده‌ای نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود» موضوع بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات را به حاشیه و بیراهه برد. روز گذشته هم سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه به خاطر بدهی داخلی اعتراض کرد و گفت: «متاسفانه این کارهایی است که در قبال پرسپولیس انجام می‌دهند. قانون خوب قانونی است که برای همه اجرا شود.»

این کلیشه نخ‌نما و فرار رو به جلو ظاهرا این بار جواب نداد چراکه جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در صحبت‌های خود با شبکه خبر در این باره توضیح داد و گفت: «این موضوع تنها به پرسپولیس اختصاص ندارد. پنجره نقل‌وانتقالاتی تراکتور و ماشین‌سازی هم بسته بود اما برای پرداخت این بدهی اقدام کردند و مستندات را در اختیار ما قرار دادند. اکنون پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال هم بسته است و باید بدهی‌هایش را تعیین‌تکلیف کند.»

این اظهارنظر صریح آب پاکی را روی دست پرسپولیسی‌های بهانه‌جو و شاکی ریخت تا آن‌ها به جای اعتراض بی‌دلیل، به فکر تسویه‌حساب بدهی ۳۰میلیاردی باشند! بر اساس جدولی که درباره طلبکاران باشگاه پرسپولیس و مبلغ بدهی آن‌ها منتشره شده ۱۴ فرد حقیقی و حقوقی حدود ۳۰میلیارد از این باشگاه طلب دارند که بزرگترین طلبکار، باشگاه شهرخودرو بابت رضایت‌نامه گل‌محمدی است و سوشا مکانی، دروازه‌بان سابق سرخ‌ها که حتی تهدید به افشاگری و ارسال گزارش به کنفدراسیون فوتبال آسیا کرده است.

سوشا مکانی که در حال حاضر بدون تیم است حدود ۸۵۰میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد که گویا باشگاه بر سر مبلغ بدهی با او اختلاف نظر داشته و برای همین هم کار به تهدید کشیده است. باشگاه در حالی برای پرداخت بدهی ۸۵۰میلیونی سوشا کوتاهی کرده که همین چند روز پیش پرونده ۵۵۰هزار یورویی ماریو بودیمیر را که بیش از ۱۵میلیارد می‌شد، بست! دروازه‌بان سابق پرسپولیس هم با استناد به همین مسئله نسبت به اظهار بی‌پولی مسئولان باشگاه اعتراض کرده چراکه حرف‌شان با عمل‌شان تناقض دارد.

اگر پول نیست چطور بدهی هنگفت بودیمیر تسویه شده و اگر هم حساب باشگاه پر بوده چرا پول شاکیان داخلی پرداخت نمی‌شود. جدا از این مسئله سوال اینجاست پرسپولیسی‌ها اگر پولی ندارند چگونه مهدی ترابی و شهریار مغانلو را با پرداخت دلار و یورو بابت رضایت‌نامه‌شان جذب کردند؟ جذب این بازیکنان با این‌که ملیت‌شان ایرانی است اما با پرداخت ارز صورت گرفته و این در تضاد و مغایرت با قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی است که به بهانه جلوگیری از خروج ارز تصویب و اجرایی شد! البته پرسپولیسی‌ها مدعی هستند بابت ترابی پولی پرداخت نشده و پول رضایت‌نامه مغانلو هم توسط یک هوادار پرداخت شده. البته روز گذشته رسانه‌ها از باز شدن پنجره پرسپولیس خبر دادند و مهر نوشت: «با پیگیری‌های صورت‌گرفته از سوی مدیریت باشگاه و با توجه به مستندات موجود درباره اقدامات و عملکرد مثبت باشگاه در پرداخت دیون، پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پرسپولیس از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین‌وضعیت فدراسیون باز اعلام شد و جذب بازیکنان جدید و ثبت‌نام آن‌ها برای ورود به فهرست تیم بدون مانع قانونی اعلام شد.

چندی پیش بود که رسانه‌ها از تصمیم به شکایت علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق پرسپولیس از این باشگاه به خاطر طلب ۵ میلیاردی‌اش خبر دادند. دروازه‌بان فعلی آنتورپ بلژیک زمانی که قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد تا در صورت انتقالش باشگاه بتواند درآمدزایی کند با مسئولان وقت پرسپولیس شرط کرد که با دریافت پول رضایت‌نامه از آنتورپ، ابتدا طلب‌های او را بدهند اما چنین نشد و بیرانوند همچنان از پرسپولیس طلب دارد. او که به باشگاه فرصت داده بود تا کار را به فیفا و شکایت نکشاند احتمالا با بی‌توجهی مسئولان باشگاه راه سوشا مکانی را برود و کار را به مراجع انضباطی فوتبال بسپارد و بنابراین باید ۵میلیارد دیگر به بدهی‌های جاری سرخ‌ها اضافه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران آبی

      متاسفانه کادر پرسپولیس فقط کارشان دروغ و جعل قرار داد هست
      البته وضعیت دستگاه تست چربی که اصل سرقت شد و بدل جاش گذاشت نیز مشخص نشد
      مثل قرار داد جعلی طارمی در زمان طاهری و خلعتبری در زمان رویانیان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما به فکر دیاباته و میلیچ باشین که علی رغم قردادادهای سنگین بهره دهی دوتاشون ازسید جلال کمتره.

    • ز ب

      ماشالله ریخت وپاش لنگی های حقیر تمام شدنی نیست 16 میلیارد به رصایت نامه یحیی دلال بودجه وزارت ورزش خرج لنگی میشه بازم وزیر گل نمیزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میسوزه پماد بدم

    • بدون نام

      پس این ۴سال خواستن قهرمان بشین، و ادعای استقلالیا درسته

    • بدون نام

      شما اول برید بازیکنای خودتون چربی ها شون آب کنید از بس که چربی دارند نمی تونند راه برند
      خخخخخخخخختخ

    • مجید

      نویسنده محترم!!چقدر با کینه و نفرت در مورد پرسپولیس مطلب توشتی

    • بدون نام

      خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج