۱۰۹۸۴۶۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سعید مهری؛ ستاره‌ای که با جنجال غریبه نیست!

سعید مهری، هافبک تیم تراکتور این هفته با انتشار پستی اینستاگرامی جدایی خود از جمع شاگردان رسول خطیبی را اعلام و این تیم را ترک کرد. مهری پس از پایان همکاری با تیم تراکتور، در پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستانی استقلال را به‌عنوان مقصد جدیدش انتخاب کرد.

روزنامه خراسان ورزشی: سعید مهری، هافبک تیم تراکتور این هفته با انتشار پستی اینستاگرامی جدایی خود از جمع شاگردان رسول خطیبی را اعلام و این تیم را ترک کرد. مهری پس از پایان همکاری با تیم تراکتور، در پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستانی استقلال را به‌عنوان مقصد جدیدش انتخاب کرد.

با اعلام باشگاه استقلال، هافبک میانی سابق تیم‌های تراکتور، ماشین‌سازی و گسترش‌فولاد با عقد قراردادی ۲.۵ ساله به استقلال پیوست. برخلاف شایعات، این بازیکن با محمد دانشگر معاوضه نشده است. هافبک جوان که در لیست محمود فکری، سرمربی مستعفی استقلال حضور داشت پس از مذاکرات با باشگاه تراکتور و مخالفت با معاوضه بازیکن درنهایت تصمیم به فسخ قرارداد گرفت تا راهی تیم آبی‌پوشان شود.

سعید مهری؛ ستاره‌ای که با جنجال غریبه نیست!

البته پنجره نقل‌وانتقالاتی آبی‌پوشان به دلیل شکایت نیکولای بودوروف در‌حال حاضر بسته است و آن‌ها به صورت رسمی نمی‌‌توانند بازیکنی را به لیست اضافه کنند اما امضای قرارداد داخلی مجاز است و آن‌ها بدین‌ترتیب مهری را به‌عنوان اولین خرید زمستانی خود معرفی کرده‌اند. سعید مهری، هافبک میانی تیم تراکتور‌ متولد 25 شهریور 74 و اهل تبریز است. او راست‌پاست و قامتی 174 سانتی‌متری دارد. سعید مهری بازی فوتبال حرفه‌ای را با رسول خطیبی و تیم ماشین‌سازی آغاز کرد و بعد از از آن به تراکتور پیوست و حالا استقلال سومین تیم لیگ برتری این بازیکن خواهد بود. سعید مهری، بازیکن جوان تبریزی بدون حاشیه هم نبوده! او در ابتدای فصل با سرمربی خود یعنی علیرضا منصوریان درگیر و از تیم تراکتور‌سازی کنار گذاشته شد. پس از این‌که منصوریان اخراج شد او به تیم بازگشت و به بازی خود در تراکتور ادامه داد و چند هفته بعد با بازیکن گل‌گهر درگیری فیزیکی داشت که باعث محرومیت او شد.

سعید مهری و آرمین سهرابیان، بازیکن تیم گل‌گهر‌سیرجان در دیدار این 2‌ تیم یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند! داور هم با 2 کارت قرمز هر 2 بازیکن را از بازی اخراج کرد. سعید مهری هدف اصلی‌اش را حضور در تیم ملی ایران می‌داند و ‌انگیزه‌اش از بازی در استقلال رسیدن به تیم ملی و پوشیدن لباس این تیم است.

او در نیم‌فصل اول ۸ ‌بار با پاس کلیدی بازیکنان تراکتور را صاحب موقعیت کرد که حاصل آن 2 گل بوده. این هافبک ۲۵ ساله که ۶ بار به عنوان هافبک‌تهاجمی، 2 بار هافبک‌میانی و 5 بازی هم تعویضی در نیم‌فصل اول بازی کرد، گلی نزد اما به‌طور میانگین در هر بازی ۱.۷بار با شوت، دروازه‌ حریفان را تهدید کرد. مهری در بیش از نیمی از نبردهایی که شرکت کرد پیروز شد، میانگین ۲.۹ عملکرد دفاعی برایش ثبت شده و بیش از‌۸۰درصد پاس‌هایش سالم به مقصد رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوکر

      خانم فرنازومهری خانم چه شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج