جاباما
۱۰۹۸۴۶۹
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

پیغام میلیچ: برای بازگشت آماده‌ام

اینکه دقیقاً محمود فکری و دستیارانش چه مشکلی با بازیکنان خارجی استقلال داشتند و چرا به آنها زیاد بازی نمی‌دادند هنوز مشخص نیست اما اینکه در دوران حضور آنها در استقلال بازیکنان خارجی آبی‌ها به حاشیه رانده شدند و بازدهی فصل پیش را نداشتند همه می‌دانند و قبول دارند.

روزنامه ایران ورزشی: اینکه دقیقاً محمود فکری و دستیارانش چه مشکلی با بازیکنان خارجی استقلال داشتند و چرا به آنها زیاد بازی نمی‌دادند هنوز مشخص نیست اما اینکه در دوران حضور آنها در استقلال بازیکنان خارجی آبی‌ها به حاشیه رانده شدند و بازدهی فصل پیش را نداشتند همه می‌دانند و قبول دارند.

شیخ دیاباته که فصل پیش با ۱۵ گل آقای گل لیگ شد و دلیل بسیاری از پیروزی‌های استقلال چه در دوران استراماچونی و چه فرهاد مجیدی بود تبدیل شد به یک نیمکت نشین صرف که در نیمه دوم و به صورت تعویضی به میدان می‌آمد. هرویه میلیچ هم که در لیگ نوزدهم در سمت چپ استقلال جولان می‌داد به ناگاه تبعید شد به نیمکت و حتی سکو. فضا آنقدر بر این بازیکن کروات تنگ آمد که او بعد از دربی رفت، ایران را ترک کرد.

این بازیکن که هم پول نگرفته بود و هم در ترکیب تیمش به بازی گرفته نمی‌شد هنوز که هنوز است به ایران برنگشته و البته برخلاف سایر بازیکنان خارجی این سال‌های فوتبال ایران شکایتی هم نزد فیفا نبرده. اتفاقاً او این روزها پالس‌های مثبتی به سران استقلال برای بازگشت داده.

سال پیش وقتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود میلیچ جایگاه مهمی در ترکیب تیم داشت و حالا بازگشت دوباره فرهاد این بازیکن را امیدوار به شرایط بهتر کرده. حتماً خود میلیچ هم این خبر را شنیده که یکی از درخواست‌های مهم مجیدی در بدو ورود به باشگاه بازگرداندن مدافع چپ سابق بوده.

دیروز حجت نظری، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال هم این موضوع یعنی درخواست مجیدی را تأیید کرد و البته ماجرای جالبی درباره دلیل پرداخت نشدن حقوق میلیچ در فصل گذشته داد: «در ایام بازی‌های آسیایی پیشین ۵۰ هزاردلار همراه مدیرعامل وقت استقلال بود اما در فرودگاه از وی ضبط شد. قرار بود این رقم به میلیچ پرداخت شود، ولی به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد.

از طریق آقای مددی و دیگر عزیزان سعی کردیم میلیچ را قانع کنیم تا به باشگاه فرصت بدهد ظرف روز‌های آینده به تعهداتمان عمل کنیم تا او به ایران برگردد.» ظاهراً این بازیکن کروات با درک شرایط پیش آمده قصد دارد به ایران برگردد. او گفته حتی در صورت گرفتن ۱۰ هزار دلار هم به تهران می‌آید اما جالب اینجاست که مسئولان استقلال می‌گویند فعلاً همین مقدار پول را هم ندارند.

به هر ترتیب به نظر می‌رسد میلیچ به زودی به ایران باز می‌گردد و خیال فرهاد مجیدی از بابت پست دفاع چپ تیمش راحت می‌شود. مجیدی می‌خواهد خیلی زود شرایط تیمش را دست‌کم شبیه به دوران اوج فصل پیش کند و در این راه به میلیچ نیاز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران من

      زنده باد استقلال بزرگ.زنده باد فرهاد و فراز..درود بر هواداران صبور و واقعی استقلال...همچنین به همه تیمها و هوادارانش عرض ادب و احترام دارم.

    • بی نام

      دوپینگی آماده بازگشت.

    • معراج عبدالهی

      میلیچ قلب استقلال هست
      وحشت لنگ ازمیلیچ وفرهاد
      قاتل دربی،بازم ترس لنگوداغون کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زارت

      • بدون نام

        زارت

    • بدون نام

      زارت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج