۱۰۹۸۶۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

راز قرارداد شش ماهه پرسپولیس با مغانلو چیست؟

این احتمال هم وجود دارد که یحیی گل‌محمدی با درس گرفتن از خرید آرمان رمضانی راضی شده باشد شهریار مغانلو به صورت قرضی و ۶ ماهه پیراهن تیم پرسپولیس را بپوشد.

خبرورزشی: این احتمال هم وجود دارد که یحیی گل‌محمدی با درس گرفتن از خرید آرمان رمضانی راضی شده باشد شهریار مغانلو به صورت قرضی و ۶ ماهه پیراهن تیم پرسپولیس را بپوشد.

شهریار مغانلو که در ابتدای فصل نیز مورد توجه گل‌محمدی بود پس از دریافت رضایت‌نامه‌اش از سانتاکلارای پرتغال با عقد قراردادی قرضی ۶ ماهه به پرسپولیس پیوست. شاید پرسش این باشد که چرا قرضی؟!

مغانلو اگر فردا پس فردا بتواند در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس گل بزند چه اتفاقی می‌افتد؟ حتم بدانید تیم‌های عربی (بخوانید قطری) سراغ این بازیکن آمده و با پیشنهادی گرانقیمت شهریار مغانلو را جذب کنند. چنانچه تیم‌های قطری هم سراغ شهریار مغانلو نروند در صورتی که این مهاجم سرزن و بلند قامت درلیگ قهرمانان آسیا خوش بدرخشد تیم پرتغالی سانتاکلارا به راحتی رضایتنامه دائمی او را برای پرسپولیس صادر نمی‌کند. آن‌گاه چه اتفاقی می‌افتد؟

تجربه عیسی آل‌کثیر نشان داده که ممکن است یک بازیکن تازه وارد در آسیا خوش بدرخشد و به راحتی مورد توجه قرار بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد شهریار مغانلو تحت فشار شدیدی قرار خواهد گرفت. پرسپولیس باید به هرشکل ممکن و برای جلب رضایت طرفداران پرفشار خود قرارداد شهریار مغانلو را دائمی کند آن هم درحالی که رقم درخواستی این بازیکن بالا و بالاتر رفته است. ممکن است مدیران باشگاه پرسپولیس نتوانند شهریار مغانلو را به صورت دائمی از سانتاکلارا بخرند و با چالش جدیدی مواجه خواهند شد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد خرید ۶ ماهه و قرضی شهریار مغانلو در دراز مدت شاید به ضرر پرسپولیس تمام شود مگر آن که این بازیکن نتواند دراین تیم خوش بدرخشد. چنانچه شهریار مغانلو عملکرد جالبی در پرسپولیس نداشته باشد به سرنوشت آرمان رمضانی دچار شده و ناگریز باید از این تیم جدا شود. درچنین شرایطی مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز تحت فشار قرار نخواهند گرفت و برای فصل آینده به فکر خرید مهاجم دیگری می‌افتند مضاف بر این که عیسی آل‌کثیر بعد از پایان دوران محرومیت ۶ ماهه در اختیار این تیم خواهد بود.

این احتمال هم وجود دارد که یحیی گل‌محمدی با درس گرفتن از خرید آرمان رمضانی راضی شده باشد شهریار مغانلو به صورت قرضی و ۶ ماهه پیراهن تیم پرسپولیس را بپوشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج