۱۰۹۸۷۵۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیروزی قزوینی‌ها مقابل ذوب‌آهن در وقت اضافه

تیم بسکتبال شهرداری قزوین در نخستین دیدار خود در مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال موفق به غلبه بر ذوب‌آهن اصفهان شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم بسکتبال شهرداری قزوین در نخستین دیدار خود در مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال موفق به غلبه بر ذوب‌آهن اصفهان شد.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری قزوین از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه، ۱۹ اسفند) در سالن بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان شهرداری قزوین با برتری ۸۰ بر ۷۴ اولین دیدار خود در پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی پشت سر گذاشت.

قزوینی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و ۹ امتیاز از حریف پیش افتادند اما با اضافه شدن بازیکنان خارجی ذوب‌آهن، روند بازی عوض شد و این تیم موفق شد اختلاف ایجاد شده را جبران کند و کوارتر اول را با نتیجه ۱۹ - ۱۹ به پایان برساند.

روند بازی در کوارتر دوم همانند کوارتر اول با برتری قزوین دنبال شد و ذوب‌آهن پس از کسب امتیاز پنجم، ۵ دقیقه در کسب امتیاز ناکام ماند‌. هر چند در دو دقیقه پایانی ذوب‌آهن اختلاف را کم کرد، اما این کوارتر با برتری ۱۸ بر ۱۳ شهرداری قزوین پایان یافت.

ذوب‌آهن، متفاوت از نیمه اول پا به کوارتر سوم گذاشت و بازی خوب این تیم منجر به برتری ۲۰ بر ۹ ذوبی‌ها شد تا در مجموع، ۶ امتیاز از حریف پیش بیفتند.

شهرداری قزوین در کوارتر چهارم عملکرد بهتری داشت و با برتری ۲۱ بر ۱۵ بازی را در پایان در امتیاز ۶۷ به تساوی کشاند تا کار به اور تایم کشیده شود. شهرداری قزوین در نهایت با برتری ۱۳ بر ۷ پیروز اولین مصاف دو تیم در پلی‌آف شد.

بورلی آستین سنتر آمریکایی شهرداری در این دیدار با کسب ۱۸ امتیاز و ۱۵ ریباند نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت. در بازی بعدی از ساعت ۱۸، اکسون با شهرداری بندرعباس روبه‌رو می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج