جاباما
۱۰۹۸۷۶
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

کنسرت های بهاری خوانندگان پرطرفدار

اطلاعات کامل کنسرت های بهاری خوانندگان پرطرفدار را از قیمت گرفته تا زمان و مکان اجرا بخوانید...

کنسرت های بهاری خوانندگان پرطرفدار





روزنامه هفت صبح: اطلاعات کامل کنسرت های بهاری خوانندگان پرطرفدار را از قیمت گرفته تا زمان و مکان اجرا بخوانید...

این یک ماه و نیم مانده به ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای گروه های موسیقی است که آخرین کنسرت هایشان را برگزار کنند. طبق معمول تنور کنسرت های پاپ داغ تر از بقیه است. کنسرت هایی که هم سالن های بزرگتر در اختیارشان است و هم این توانایی را دارند که اقشار مختلف مردم را به سالن های موسیقی بکشانند. این ماجرا به خصوص با توجه به اینکه حدود قیمت این کنسرت ها از 50 هزار تومان به بالا و در بازه بین 50 هزار تا 120 هزار تومان است، اهمیت زیادی دارد. این منویی از کنسرت های مهمی است که در یک ماه و نیم آینده در تهران اجرا خواهند شد. اکثرشان کنسرت های با انرژی و شاد هستند و به خصوص میان جوانان طرفداران زیادی دارند.

کنسرت های بهاری خوانندگان پرطرفدار

احسان خواجه امیری/۲۷ و ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت

مکان: نمایشگاه بین المللی تهران - سالن میلاد

ساعت: ۱۸ و ۲۱:۳۰

قیمت بلیت: ۴۰، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۷۰، ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومان

اینکه شروع محبوبیت احسان خواجه امیری به خاطر صدای خودش بود یا پدرش ایرج، که خواننده قدیمی بود، دیگر اهمیتی ندارد. مهم این است که این روزها احسان خواجه امیری برای همه گروه های سنی از پیر تا جوان، خواننده محبوبی است. صدایش هم البته گرمای خاصی دارد و در مجموع میان خوانندگان پاپ می شود گفت یکی از خوش صداترین هایشان است.

اولین کنسرت او در سال ۸۴ در کیش برگزار شد، تاکنون کنسرت های موفقی در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده است، کنسرت او در سال ۸۶ در هفت سانس در تالار وزارت کشور مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت. ترانه «نابرده رنج» (تیتراژ سریال «نابرده رنج») با اجرای خواجه امیری، در مراسم افتتاحیه جشنواره جام جم به عنوان بهترین تیتراژ تلویزیون بعد از انقلاب معرفی شد.

اما شاید مهمترین کار کارنامه اش همانی باشد که هفته قبل رقم خورد: خواندن سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل. در حقیقت این انتخاب او را تبدیل به خواننده ملی کشور کرده است. خواجه امیری تاکنون شش آلبوم منتشر کرده که آخرینش با نام «عاشقانه ها» محصول ۱۳۹۱ است.

فرزاد فرزین/ ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت

مکان: نمایشگاه بین المللی تهران - سالن میلاد

ساعت: ۱۸:۱۵ و ۲۱:۴۵

قیمت بلیت: ۴۰، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۵، ۸۰، ۸۵ و ۱۰۰ هزار تومان

از آن خواننده های به قول معروف تین ایجرپسند است. بیشتر آهنگ هایش مورد علاقه جوانان و نوجوانان است. کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است و چهار آلبوم رسمی دارد که آخرین آنها «شخصی» سال گذشته به بازار آمد.

فرزاد فرزین در مقطعی جذب سینما هم شد و در چند فیلم عامه پسند و البته ناموفق از جمله «پسران آجری» ساخته مجید قادری زاده، «کنسرت روی آب» و «سگ های پوشالی» هم ظاهر شد. خوشبختانه بعد از این حضورهای ناموفق سینما را کنار گذاشت و در همان حوزه موسیقی تمرکز کرد.

فرزاد فرزین پیش از رسمی شدن با پخش ویدئوهایش در تلویزیون های ایرانی خارج از کشور، به مردم معرفی شد و در اواخر دهه ۷۰ چهره جذابی محسوب می شد اما رفته رفته به نظر می رسد جایش را به جدیدترها داده است.

رافائل میناسکاییان/۲ خرداد

مکان: تالار وحدت

ساعت: ۱۵

قیمت بلیت: ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان

یک کنسرت برای علاقمندان موسیقی کلاسیک تا آنها هم سهمی از اجراهای بهاره ببرند. رسیتال پیانوی میناسکانیان قطعا تجربه دلپذیری خواهد بود. هر چند ساعت اجرا خیلی نامتعارف است. میناسکانیان قرار است در این کنسرت قطعاتی از بتهوون، شوبرت و شوپن بنوازد. آخرین کنسرت میناسکانیان پاییز گذشته بود که با استقبال قابل توجه دوستداران موسیقی کلاسیک روبرو شد.

البته میناسکانیان و انگشت های هنرمندش آنقدر میان هواداران موسیقی کلاسیک شناخته شده است که تمام بلیت ها به فروش رسیده و فقط بلیت های بالکن باقی مانده است. آن هم با وجود اجرا در ظهر جمعه!

بابک جهانبخش/ ۱ و ۲ خرداد

مکان: نمایشگاه بین المللی تهران - سالن میلاد

ساعت: ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰

قیمت بلیت: ۴۰، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومان

جهانبخش هم اول با تک آهنگ هایش در فضای مجازی اینترنت مشهور شد و زمانی که بالاخره اولین آلبومش به صورت رسمی به بازار آمد دیگر همه او را می شناختند. حالا دیگر به خصوص بعد از چند حضور در برنامه های تلویزیونی حسابی پرطرفدار است.

سال ۱۳۸۴ اولین آلبومش را منتشر کرد و او را به عنوان پدیده سال شناختند. آخرین آلبوم جهانبخش «اکسیژن» محصول ۱۳۹۲ است.

شهرام شکوهی/ ۵ و ۶ خرداد

مکان: نمایشگاه بین المللی تهران - سالن میلاد

ساعت: ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰

قیمت بلیت: ۴۰، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومان

صدای متفاوتی دارد که باعث شد خیلی زود میان مردم تبدیل به یک چهره شناخته شده شود. شهرام شکوهی از دل یک مسابقه انتخاب خواننده بیرون آمد اما آنقدر با استعداد بود که بتواند خودش را در بازار موسیقی نگهدارد.

با اجرای تیتراژی یکی از محصولات پرطرفدار شبکه نمایش خانگی یعنی «بفرمایید شام ایرانی» کارش حسابی گرفت. اولین آلبومش «مدارا» سال ۱۳۹۰ منتشر شد و آلبوم دومش «کولی عشق» هم که قرار است قطعات مربوط به آن را در کنسرت امسالش اجرا کند، سال گذشته به بازار آمد.

مرتضی پاشایی/ ۸ خرداد

مکان: نمایشگاه بین المللی تهران - سالن میلاد

ساعت: ۱۸:۱۵ و ۲۱:۳۰

قیمت بلیت: ۳۵، ۴۰، ۵۰، ۵۵، ۶۵، ۷۵، ۸۰، ۹۵، ۸۵ و ۱۰۰ هزار تومان

یکی از مهمترین خبرهای موسیقی در چند ماه گذشته خبر بیماری سرطان مرتضی پاشایی است. مهمتر از آن پاشایی روحیه اش را در تمام مدت بیماری حفظ کرده و حتی کنسرت هم برگزار می کند. خودش می گوید به عشق طرفدارانش و با حمایت آنها بر بیماری اش غلبه می کند.

از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتی قطعات خود شروع به کار کرد و با قطعه «یکی هست» به شهرت رسید. می گویند کارش شبیه محسن یگانه است.

رضا یزدانی/۹ خرداد

مکان: نمایشگاه بین المللی تهران - سالن میلاد

ساعت: ۱۸:۱۵ و ۲۱:۴۵

قیمت بلیت: ۳۵، ۴۰، ۵۰، ۵۵، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۸۰، ۸۵، ۹۰، ۹۵ و ۱۰۰ هزار تومان

از معدود خوانندگانی است که از همان ابتدا تا امروز توانسته طرفدارانش را برای خودش حفظ کند. شاید چون مثل رضا یزدانی خواننده ای که گروه موسیقی خودش را داشته باشد و در سبک پاپ - راک هم بخواند، کم داریم.

وقتی اولین بار در نمایی از فیلم کیمیایی دیده شد همه امید بستند که فرهاد دیگری در راه است. یزدانی البته با فرهاد خیلی متفاوت است. با اینحال منحصر به فرد بودنش باعث می شود همیشه مورد توجه باشد. آخرین آلبومش «ساعتا خوابن» سال گذشته منتشر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شادی

      سنتی؟

    • بي تربيت جون

      پس گروه سون كي كنسرت دارن

      پاسخ ها

      • rojina

        27 و 28 خرداد تو نمایشگاه بین المللی تهران - سالن میلاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج