۱۰۹۸۸۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بارسلونا باز هم معجزه می‌کند؟

امشب در ادامه دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ‌قهرمانان اروپا ۲ بازی دیگر برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی پاری‌سن‌ژرمن میزبان بارسلونا خواهد بود.

روزنامه خراسان: امشب در ادامه دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ‌قهرمانان اروپا ۲ بازی دیگر برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی پاری‌سن‌ژرمن میزبان بارسلونا خواهد بود. پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا تا چند سال پیش ۲‌ رقیب بودند که دیدارشان خیلی خاص نبود اما با رخ دادن «ریمونتادا» یا همان کامبک ماورایی آبی‌اناری‌ها با نتیجه ‌۶-یک دیگر هیچ‌چیز مثل قبل نیست و کم‌کم مصاف این ۲ تیم را باید یک دیدار کلاسیک در اروپا دانست. بازی امشب در‌حالی برگزار می‌شود که پاریسی‌ها در نوکمپ توانستند با نتیجه ۴-یک به پیروزی برسند و حالا آبی‌اناری‌ها برای ماندن در لیگ قهرمانان به یک معجزه دیگر نیاز دارند؛ معجزه‌ای که حدود ۲ سال پیش به دست مسی و یارانش رقم خورد اما بارسلونای امشب هیچ نشانی از آن بارسای رویایی ندارد و بارسلونای کومان به هیچ عنوان مقتدر نیست.

هنوز به مسی وابستگی دارد و نتایجش بد، نه اما معمولی بوده. اگر روزگاری بارسلونا مقابل تیم‌های درجه ۲ قطعا برنده شناخته می‌شد و تنها رقیب اصلی این تیم، ‌باشگاه‌های مادریدی بودند اما افت بارسا باعث شده تا حالا تمام بازی‌های این تیم هیجان‌انگیز باشد زیرا دیگر برنده بی‌چون‌و چرا نیستند. هرچند که آبی‌‌اناری‌ها درگیر تغییر نسل هستند و خیلی هم در این‌زمینه بد پیش نرفته‌اند. در تیم کومان گریزمان و دمبله احیا شده‌اند و دی‌یونگ در حد سوپراستار در هر پستی بازی می‌کند اما این تیم در کناره‌ها ضعف دارد و در بازی رفت هم پاری‌سن‌ژرمن از همین نقطه ضعف به بهترین شکل ممکن بهره برد.

شرایط ۲ تیم در مقایسه با ۲ سال پیش حالا کاملا برعکس شده. البته گفته می‌شد نیمار ستاره برزیلی و مصدوم هم به بازی برگشت خواهد رسید که ظاهرا این‌گونه نیست. نیمار بعد از چند هفته آسیب‌دیدگی‌ به شرایط بازی رسیده‌ و چند روزی است که بدون مشکل در تمرینات گروهی پاری‌سن‌ژرمن شرکت می‌کند اما با این‌حال گویا ریسک استفاده از نیمار زیاد است و سرمربی پاری‌سن ژرمن ترجیح داده بدون ستاره برزیلی‌اش به مصاف بارسا برود.‌ با وجود غیبت نیمار ‌خبر خوب برای پاری‌سن‌ژرمن این‌که مارکو وراتی، آنخل دی‌ماریا و امباپه هم می‌توانند در دیدار امشب تیم را همراهی کنند. بارسلونا هفته گذشته در بازی برگشت نیمه‌نهایی کوپا‌دل‌ری برابر سویا توانست شکست ۲- صفر در بازی رفت را جبران کند‌‌ اما مسلما امشب برای بازگشت آبی‌اناری‌ها کار به مراتب سخت‌تری خواهند داشت.

در دیگر بازی امشب لیورپول و لایپزیش به مصاف هم می‌روند. این بازی در‌حالی برگزار می‌شود که لیورپولی‌ها در بازی رفت با پیروزی ۲-صفر در خانه حریف آلمانی گام بلندی را برای صعود برداشته‌اند و حالا شاید با یک برد شیرین در خانه بتوانند شکست‌های قبلی خود را فراموش کنند. یورگن کلوپ به خوبی می‌داند که یک برد پرگل مقابل لایپزیش و صعود به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌تواند حداقل برای چند روز هم که شده آرامش را به تیمش برگرداند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج