جاباما
۱۰۹۸۸۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

با اخلاق سرمربی هیچ جامی را از دست نمی‌دهیم

من فکر می‌کنم هنوز بازی‌های زیادی مانده که اگر شرایط‌مان را بسیار خوب و ایده‌آل کنیم، با یک برد چهارم یا پنجم جدول شویم.

روزنامه ایران ورزشی: من فکر می‌کنم هنوز بازی‌های زیادی مانده که اگر شرایط‌مان را بسیار خوب و ایده‌آل کنیم، با یک برد چهارم یا پنجم جدول شویم.

احمد زنده‌روح بازیکن کرمانی و کاپیتان تیم گل‌گهر سیرجان درباره افت اخیر تیمش و همچنین از قرعه تیم گل‌گهر در جام حذفی و چشم‌انداز تیم گل‌گهر نسبت به آینده با ایران ورزشی صحبت و نظراتش را بیان کرده است.

چرا مدتی است که روی دور باخت و تساوی افتاده‌اید و مانند ابتدای فصل بازی نمی‌کنید و نتیجه نمی‌گیرید؟!

من فکر می‌کنم بیشتر از هر مشکلی بدشانسی آوردیم و این مسأله واقعاً به ما ضرر زده ضمن اینکه جدا از آن یک جاهایی هم خودمان هم بی‌دقت بودیم و آنطور که باید و شاید با دقت کار نکردیم و تمرکز لازم را نداشتیم اما ما تیم خوب و با کیفیتی داریم و حتماً می‌توانیم جبران مافات کنیم و بدشانسی یا کم شانسی‌های ما هم تمام خواهد شد.

کادر فنی‌تان در رابطه با حل مشکل‌تان چه صحبتی با بازیکنان داشته؟

گل‌های بدی خوردیم یا اینکه گل‌هایی را نزدیم که به دلیل بی‌دقتی و بدشانسی بوده اما کادرمان با صحبت‌ها و تمریناتی که برای ما در نظر گرفته در تلاش است تا مشکلات ما را حل کند.

در خصوص بازی‌تان مقابل مس رفسنجان که در این دیدار هم باز به نتیجه تساوی رسیدید، چه توضیحی دارید؟

در دیدارمان مقابل مس رفسنجان کیفیت فنی بالایی را از خودمان نشان دادیم اما دو بار تیرک دروازه و یک بار دفاعشان از روی خط توپ را برگرداند و دروازه‌بان مس رفسنجان هم در چند مورد واقعاً ناجی تیمش شد و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد با چند گل اختلاف باید مس رفسنجان را شکست می‌دادیم.

چقدر فرصت‌ها را از دست می‌دهید، نکته‌ای که واقعاً جای تأمل دارد؟

من فکر می‌کنم شاید فشاری که در این مدت روی تیم ما به دلیل نتیجه‌گیری وجود داشته روی تیم ما و عملکرد بازیکنانمان تأثیر روانی و فنی بدی داشته است که این مشکل‌مان هم ان‌شاءالله حل خواهد شد.

در رابطه با بازی‌تان مقابل مس کرمان در جام حذفی چه توضیحی دارید؟

مس کرمان تیم خوبی است و مدعی اصلی صعود به رقابت‌های لیگ برتر است اما ما هم برنامه‌های خودمان و اهداف خاصی داریم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا مس کرمان را شکست داده و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

اولویت‌تان موفقیت در لیگ است و به نظر روی موفقیت و کسب جام در جام حذفی خیلی جدی حساب نکرده‌اید؟

نه اصلاً اینطور نیست و با روحیه و اخلاقی که سر مربی ما دارد هیچ جامی را دست‌کم نمی‌گیرد و ما با تمام توان‌مان تلاش خواهیم کرد تا هم در لیگ و هم در جام حذفی بهترین نتایج را کسب کنیم.

اما جایگاه‌تان پله به پله در لیگ در حال تنزل است؟

من فکر می‌کنم هنوز بازی‌های زیادی مانده که اگر شرایط‌مان را بسیار خوب و ایده‌آل کنیم، با یک برد چهارم یا پنجم جدول شویم.

در اوایل لیگ به دلیل عملکرد موفق‌تان، از گل‌گهر به‌عنوان یکی از کاندیداهای کسب سهمیه نام می‌بردند اما فعلاً به نظر خیلی شانسی برای کسب سهمیه ندارید؟

سعی‌مان این است که سهمیه بگیریم اما اگر این اتفاق رخ نداد، مسأله خاصی نیست چون هدفگذاری باشگاه‌مان هم این بوده که رتبه خوبی در جدول کسب کنیم و در لیگ برتر ثبات داشته باشیم که فکر می‌کنم این اتفاق برای ما افتاده است.

برای قهرمانی در جام حذفی هم می‌توان روی گل‌گهر حساب کرد؟

از حالا که تیمی نمی‌تواند داعیه قهرمانی در جام حذفی را داشته باشد. جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و مسابقاتی است که فلسفه‌ای کاملاً جداگانه نسبت به لیگ دارد اما با این وجود راه میانبری برای رسیدن به آسیاست و ما در این جام هم تمام تلاش‌مان را برای موفقیت انجام خواهیم داد و نسبت به کسب رتبه خیلی امیدواریم و از همین بازی با مس کرمان خیلی با قدرت در جام حذفی ظاهر خواهیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج