۱۰۹۸۸۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیرلو: بازیکنان ما خطر را احساس نکردند

یوونتوس علیرغم پیروزی ۳-۲ در بازی برگشت در تورین برابر پورتوی ۱۰ نفره، با توجه به گل خورده بیشتر در خانه، از چمپیونزلیگ حذف شد. آندره آ پیرلو سرمربی بیانکونری، اما از شیوه بازی تیمش در این دیدار دفاع می‌کند.

ورزش سه: یوونتوس علیرغم پیروزی ۳-۲ در بازی برگشت در تورین برابر پورتوی ۱۰ نفره، با توجه به گل خورده بیشتر در خانه، از چمپیونزلیگ حذف شد. آندره آ پیرلو سرمربی بیانکونری اما از شیوه بازی تیمش در این دیدار دفاع می کند.

شب گذشته در دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در تورین بیانکونری برابر تیم پورتو که با اخراج مهدی طارمی در دقیقه ۵۴ ده نفره شده بود، حذف شد. در پایان ۱۲۰ دقیقه دو تیم به نتیجه ۳-۲ به نفع میزبان رسیدند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی ۴-۴ دست یافتند. پورتو اما به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف، توانست با حذف رونالدو و یارانش، به دور بعد صعود کند.

پیرلو: بازیکنان ما خطر را احساس نکردند

حذف شدن امسال یوونتوس حتی از حذف برابر آژاکس و یا حذف سال گذشته برابر المپیک لیون نیز دردناک تر بود چرا که شاگردان پیرلو به وضوح مستحق حذف شدن بودند.

پیرلو پس از حذف از چمپیونزلیگ گفت: "وقتی در دو بازی رفت و برگشت در دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ چهار اشتباه بزرگ می کنید، معلوم است که می توانید حذف شوید.

پیرلو: بازیکنان ما خطر را احساس نکردند

وقتی پورتو ده نفره شد ما اشتباه نکردیم، تنها کاری که می توانستیم بکنیم این بود که با حرکت توپ به کناره ها و از این سو به آن سوی زمین سعی کنیم آنها را از هم جدا کنیم و بازیکنان زیادی را در محوطه جریمه قرار دهیم. اینطور بود که به گل رسیدیم.

چند روزی طول می کشد تا این بازی را از ذهنمان پاک کنیم، اما ما باید با هر بازی با شیوه صحیح مواجه شویم و بدانیم که تازه در ماه مارس هستیم و هنوز زمان داریم که در جدول سری آ بالاتر برویم.

پیرلو: بازیکنان ما خطر را احساس نکردند

ما بازی را خوب شروع کردیم و آلوارو موراتا این شانس را داشت که ما را بلافاصله جلو بیندازدو توپ اما درون دروازه نرفت. روی پنالتی اشتباه کردیم، ممکن بود گل دوم را هم بخوریم اما بعد در نیمه دوم آنطور که باید بازی کردیم. داشتن بازیکن بیشتر هم به ما کمک کرد.

فکر نمی کنم استارت ما در این بازی مشکل ما بود. می دانستیم که پورتو اینطور بازی می کند. بازی می توانست تغییر کند اگر در دقایق اولیه به گل می رسیدیم. وقتی گل می خورید مسابقه به یک بازی کاملا متفاوت تبدیل می شود."

فابیو کاپلو درباره اشتباهی که بازیکنان یوونتوس روی ضربه آزاد منجر به گل پورتو مرتکب شدند گفت که این اشتباهی غیرقابل بخشش بود. رونالدو و ربیو هر دو در دیوار دفاعی ایستاده بودند و هر دو پس از شلیک توپ چرخیدند و به نظر می رسید که از توپ ترسیده اند!

پیرلو افزود: "ما بازیکنانی که در دیوار دفاعی ایستادند را انتخاب کردیم. قبلا هیچوقت اتفاق نیافتاده بود که بازیکنان برگردند. شاید احساس کردند که توپ خیلی خارج از چارچوب است و خطر را احساس نکردند.

این اشتباهی بود که معمولا اتفاق نمی افتد. بازیکنان احساس نکردند که این موقعیتی خطرناک است و گل خوردیم."

مائوریتزیو ساری سال گذشته پس از حذف یووه در دور یک هشتم نهایی از چمپیونزلیگ، از این تیم اخراج شد. آیا پیرلو هم نگران آینده خود است؟

پیرلو در پاسخ به این سوال گفت: "نمی دانم چرا ساری برکنار شد. من سرمربی یوونتوس هستم، من را برای برنامه های مفصل تری به این تیم آوردند، پروژه ای که همیشه قرار بود در طول چندین سال پیشرفت کند. من نگران نیستم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج