۱۰۹۹۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برنامه صداي آمريكا را كيهان مي نويسد!

پس از احمد باطبي و كوروش صحتي، جمشيد چالنگي نيز از صداي آمريكا اخراج شده است.

پس از احمد باطبي و كوروش صحتي، جمشيد چالنگي نيز از صداي آمريكا اخراج شده است.

بخش فارسي صداي آمريكا ماهها است دچار بحران گسترده مخاطب شده و با وجود چند بار تغييرات گسترده در كادر خود نتوانسته بر اين مشكل غلبه كند.

اغلب رسانه هاي ضدانقلاب از اخراج جمشيد چالنگي مجري با سابقهVOA خبر داده اند. «صبح امروز» در اين باره خبر داد: گرچه هنوز به طور رسمي دلايل اخراج جمشيد چالنگي و كوروش صحتي مشخص نيست، اما گفته مي شود اخراج جمشيد چالنگي توسط واحد حفاظت صداي آمريكا، به دليل شكايت ستاره درخشش صورت گرفته است.

يكي از همكاران بخش فارسي تلويزيون صداي آمريكا- كه مايل به افشاي نامش نيست- در اين زمينه به صبح امروز مي گويد: «دليل اخراج آقاي چالنگي و كوروش، تنها به دليل مخالفت با حضور اميرعباس فخرآور در صداي آمريكا صورت گرفته است.»

وي ادامه مي دهد: «بعد از سخنان فخرآور درباره اين كه جنبش دانشجويي مخالف حمله نظامي به ايران نيست و چندين نوبت اعتراض فعالان دانشجويي به سخنان وي در برنامه هاي پخش شده در صداي آمريكا، حضور وي در برنامه هاي اين تلويزيون محدود شد.

اما فخرآور با استفاده از روابط قبلي خود با رامين عسگرد- كه در زمان فرار وي از ايران، در سفارت آمريكا در دوبي مشغول به كار بود- تلاش كرد خود را به برنامه ها تحميل كند. فشارها بر جمشيد چالنگي براي استفاده از فخرآور در برنامه تفسير خبر افزايش يافت، اما وي حاضر به پذيرفتن اين مسئله نشد و به همين دليل از كار اخراج شده است.

ديگر افرادي كه مخالف با حضور فخرآور در برنامه هاي صداي آمريكا بوده اند نيز اكنون وضعيت خوبي ندارند.» رامين عسگرد، ديپلمات ايراني- آمريكايي، چند ماه پيش وارد صداي آمريكا شد. وي جانشين سيدعلي سجادي گشت كه نحوه مديريت وي در صداي آمريكا، با اعتراض بسياري از مخاطبان اين تلويزيون روبه رو شده بود. عسگرد بنابر گفته خود، سابقه كار مطبوعاتي ندارد.

در زمان مديريت علي سجادي نيز تغيير و تحولاتي اتفاق افتاد كه باعث اعتراض كاركنان صداي آمريكا شد.

در همين حال پايگاه اپوزيسيوني موسوم به «خبرنامه ايرانيان» از وابستگي صداي آمريكا به جمهوري اسلامي خبر داده و نوشت: «بخش فارسي صداي آمريكا در راستاي سياست رژيم اسلامي، باز هم دسته گل ديگري به آب داد.

آن هم دلسرد و بيرون كردن جمشيد چالنگي و همچنين احمد باطبي بود. بدبختانه برنامه هاي صداي آمريكا مورد خشم و كينه مديران آن كه به نظر مي آيد وابستگي شديد به رژيم اسلامي دارند، قرار گرفت.

نخست زمان برنامه تفسير خبر را كوتاه كردند، آنگاه از افرادي معلوم الحال چون دكتر عليرضا نامور حقيقي از كانادا، تريتا پارسي و مسيح علي نژاد در برنامه هاي آن دعوت نمودند كه اين گونه برنامه ريزي ها، يك نوع دهن كجي به تماشاچيان و همكاري با رژيم اسلامي است.»

سايت ضدانقلابي راديو كوچه نيز با حمله تند به رامين عسگرد با طنز و طعنه نوشت: «همزمان با كنارگذاشتن جمشيد چالنگي از صداي آمريكا در راستاي سياست شخم زدن اين رسانه و متعاقب روي كار آمدن رامين عسگرد كه يك ايراني اصيل است (خودش اين جوري مي گه) و سوابق رسانه اي درخشاني مانند مشاور سياسي ژنرال پترائوس در ستاد فرماندهي ارتش ايالات متحده دارد، بخش فارسي صداي آمريكا با انتشار اطلاعيه اي از واجدين شرايط زير جهت انهدام كامل اين رسانه دعوت به همكاري كرد.

1- آدم پرت و پلا با سابقه آشنايي با رامين عسگرد در دوبي، كاملا مسلط به خالي بندي و مخ زني جوري كه اگر برگردد بگويد من الان رهبر جنبش دانشجويي هستم ولو اين كه تمام اعضاي جنبش دانشجويي خودشان را بكشند عسگرد حتما باور بكند، داراي يك يا تمامي قسمت هاي نام و نام خانوادگي شامل امير، عباس، فخر، آور و امثالهم.

2- چنان چه كسي با يك يا تمامي قسمت هاي نام امير، عباس، فخر، آور و امثالهم مشكل داشته باشد بي خود براي استخدام مراجعه نكند چون همين هايي كه بيست سي سال سابقه كار دارند را به خاطر همين مشكل و مشكلات مشابه داريم مي ريزيم بيرون.

3- متقاضيان محترم استحضار داشته باشند كه بعد از آمدن آقاي عسگرد مدارك تحصيلي جهت استخدام در صداي آمريكا بسيار حائز اهميت بوده و لذا كساني كه با مدرك كارداني اخراجي تكنيسين اتاق عمل خودشان را دكتر معرفي بنمايند از اولويت استخدام برخوردارند.

4- در همين راستا كليه متقاضيان بايد حتما يك داداش قهرماني داشته باشند كه بعد از آمدن به فرانسه و به گند كشيدن خودشان، در پاريس توسط وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي به سرقت رفته و در حال سرقت با موبايل به برادرش زنگ بزند و نام برده صداي مهمان دار هواپيماي ايران اير را كه ضمن عرض خوش آمدگويي، از به سرقت رفتگان محترم مي خواهد كمربندهايشان را ببندند، شنيده باشد.

5- واجدين شرايط در امتحان عملي بايد قادر باشند ظرف مدت حداكثر سه سوت مخ رامين عسگرد را بزنند و همچنين در مدت نيم ثانيه زير آب حداقل بيست نفر را در همان صداي آمريكا زده و خودشان را جاي آنها بچپانند.

6- بخش فارسي صداي آمريكا دست تمامي كساني را كه با تمام انواع خالي بندي و دودره بازي هاي موجود خودشان را به اين ور آب رسانده اند يا توسط وزارت اطلاعات به اين ور آب رسيده اند و قبل از آمدن يك ويدئو هم براي ننه شان پر كرده اند كه «من اگر اعدام شدم تو ناراحت نشو» به گرمي مي فشارد و از كليه عوامل برون مرزي وزارت اطلاعات استقبال به جا و شايسته به عمل مي آورد.

7- كلا اگر فردا شنيديد برنامه هاي صداي آمريكا را حسين شريعتمداري مي نويسد تعجب نكنيد.

منبع: کیهان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برنامه صداي آمريكا را كيهان مي نويسد!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج