۱۰۹۹۰۸۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

الهویی: ویدئو کال‌ها را قطع کنید!

مربی گل گهر از مسئولان فوتبال کشور خواست تا تلاش کنند تا بدبینی‌ها از بین برود.

ورزش سه: مربی گل گهر از مسئولان فوتبال کشور خواست تا تلاش کنند تا بدبینی‌ها از بین برود.

گل گهر سیرجان فردا در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف مس کرمان خواهد رفت. صحبت های سعید الهویی، مربی گل گهر در نشست خبری پیش از این دیدار را بخوانید:

مس را یک تیم دسته اولی نمی دانیم

فردا یک دیدار خیلی سخت خواهیم داشت. به مس کرمان به چشم یک باشگاه دسته یکی نگاه نمی کنیم. این باشگاه، یک باشگاه باسابقه و باتجربه در سطح لیگ برتر ایران است که حتی سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم داشته است. آنها تیمی با سازمان دهی خیلی خوب هستند که مربی باتجربه ای دارند. مس مهره های بسیار خوبی دارد و فردا یک بازی جدی و سخت مقابل شان خواهیم داشت.

ذهن بچه ها کاملا آماده بازی است

آقای قلعه نویی در طول هفته صحبت هایی با بازیکنان داشتند که ذهن شان آماده یک بازی سخت و دشوار باشد. به حرف هایی که در مورد تیم مس کرمان و حضور یا عدم حضور بازیکنانش گفته می شود، گوش نمی کنیم. ما فردا با تمام وجود و تمام تمرکز بازی خواهیم کرد چون جام حذفی ذاتش می طلبد که در هر بازی شما از تمام توان، تمرکز و شجاعتت استفاده کنی. بازی سختی خواهد بود آقای قلعه نویی تدابیر خودشان را اتخاذ کرده اند و امیدواریم که بازی با کیفیت همراه با موفقیت برای گل گهر را شاهد باشیم.

متاسفانه آقای قلعه نویی را فردا در کنار تیم نخواهیم داشت

نمی دانم از چه واژه ای استفاده کنم ولی جا دارد که ناراحتی و دلخوری خودمان را ابراز کنیم. فصل گذشته در یک بازی جام حذفی اشتباه بزرگی توسط داور رخ می دهد که روی نتیجه بازی تاثیر گذار بود. آقای قلعه نویی در اعتراض به این اشتباه هم اخراج شدند و هم محروم. متاسفانه آقای قلعه نویی را فردا در کنار تیم نخواهیم داشت.

امان از این ویدئو کال ها!

ما به جامعه داوری اعتماد و اعتقاد داریم و پشت شان هستیم. به اعضای محترم کمیته انضباطی احترام می گذاریم و می دانیم که این دوستان در پی این هستند که نظم و عدالت را در فوتبال ایران اجرا کنند. ولی اتفاقات در طول هفته های متوالی و سال های گذشته یک حسی را در ما ایجاد کرده که ما از این عزیزان خواهش می کنیم که به ما کمک کنند تا این حس بدبینی برطرف شود. ما فقط می گوییم که دوستان با برقرار کردن عدالت به آقای قلعه نویی و ما کمک کنند تا حس بدبینی که در ما ایجاد شده از بین برود تا با تمام وجود تلاش کنیم و بدانیم که ثمره تلاش مان را می بینیم نه اینکه اتفاقات بیرونی در نتایج تاثیر گذار باشد که تلاش یک مجموعه زیر سوال برود.

خواهش می کنیم که دوستان تدبیر کنند و عدالت را در جامعه فوتبال برقرار کنند تا این برقراری عدالت مانع از این شود که یک تماس ویدیویی از خارج کشور یا مسائل این چنینی روی ذهن آدم ها و شرایط بازی تاثیر بگذارد. انشالله که این ویدئو کال ها قطع شود و همه چیز سرجایش باشد تا حق به حق دار برسد، ولی امان از این ویدئو کال ها!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج