جاباما
۱۰۹۹۱۱۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

هدایای ایرانسل به مناسبت مبعث حضرت محمد

ایرانسل به مناسبت عید مبعث، هدایایی شامل بسته اینترنت رایگان و مکالمۀ رایگان ایرانسلی را برای تمام مشترکان درنظر گرفته است.

ایرانسل به مناسبت عید مبعث، هدایایی شامل بسته اینترنت رایگان و مکالمۀ رایگان ایرانسلی را برای تمام مشترکان درنظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در آستانه فرارسیدن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) (۲۱ اسفند ۹۹) و به مناسبت گرامیداشت این عید بزرگ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بستۀ هدیۀ ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمۀ رایگان ایرانسلی را برای مشترکان دائمی و اعتباری خود درنظر گرفته است.

هدایای ایرانسل به مناسبت مبعث حضرت محمد

بستۀ اینترنت هدیه ایرانسل، شامل 2 گیگ اینترنت رایگان داخلی است که تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند در روز 21 اسفند با شماره‌گیری کد دستوری #5* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، آن را دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و برای هر مشترک تنها یک‌‌بار قابل فعال‌سازی است.

همچنین طرح هدیۀ مکالمه در روز مبعث با شماره‌گیری کد #2*1*4444* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از پنج دقیقه مکالمۀ ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدیِ مکالمه‌ در همان روز، رایگان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج