۱۰۹۹۴۰۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

محمدرضا احمدی: شان گزارشگری را پایین نیاورید!

انتقاد محمدرضا احمدی از مدیران بخش ورزش شبکه سه و مدیریت شبکه ورزش اتفاق عجیب و جنجالی مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی بود.

فوتبالی: انتقاد محمدرضا احمدی از مدیران بخش ورزش شبکه سه و مدیریت شبکه ورزش اتفاق عجیب و جنجالی مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی بود.

محمدرضا احمدی که در نظرسنجی مردمی به عنوان بهترین گزارشگر ورزشی انتخاب شد، بعد از دریافت جایزه‌اش حرفهایی زد که کمتر کسی انتظارش را داشت:" نمی دانم شاید صحبتهایم شر شود خوشحالم که عادل فردوسی پور را دوباره دیدم و جایش خیلی خالی است. در این هفده سالی که در رادیو و ده سالی که در تلویزیون کار کردم پوستم کنده شد."

محمدرضا احمدی: شان گزارشگری را پایین نیاورید!

صحبتهای مهم او از اینجا شروع شد:" یک پیغام برای آقای معتضدی مدیر شبکه ورزش سیما و دیگر دوستانی که در عرصه ورزش تلویزیون کار می‌کنند دارم که امیدوارم آن را بشنوند. تو را به خدا بگذارید بچه ها پله پله بالا بیایند."

احمدی با این مقدمه سراغ ادامه گلایه‌هایش رفت: "ما خیلی اذیت شدیم که توانستیم بازی زنده گزارش کنیم. پس از هفت سال کار در رادیو، دو سه سال بازیهای بعد از ساعت دو نصف شب را آن هم به صورت ضبطی گزارش می کردم و تازه به من می گفتند ضعیف هستم اما حالا دوستان به راحتی بازی زنده گزارش می کنند."

بخش پایانی صحبتهای این مجری و گزارشگر سرشناسش به نگرانی خاص او اختصاص داشت: "من نگران هستم و می‌ترسم شان گزارشگری فوتبال، این رشته مقدس از بین برود."

انتقاد احمدی از سیاست نسبتا جدید مدیران بخش ورزش سیماست که بر اساس آن گزارشگران جوان خیلی زود به گزارشگری بازیهای زنده می‌رسند. اتفاقی که از دید محمدرضا احمدی نگران کننده است و حالا باید دید مدیران جام جم واکنشی به صحبتهای او نشان خواهند داد یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه الان دیگه همه بازیها زنده پخش میشن ممدرضا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج