جاباما
۱۰۹۹۸۵۷
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

اعلام زمان خاکسپاری هوشنگ میرزایی

پیکر مرحوم هوشنگ میرزایی فردا، ۲۴ اسفندماه به خاک سپرده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: پیکر مرحوم هوشنگ میرزایی فردا، ۲۴ اسفندماه به خاک سپرده می‌شود.
اعلام زمان خاکسپاری هوشنگ میرزایی
طبق گفته محسن سخا - مستندساز- پیکر زنده‌یا هوشنگ میرزایی که روز پنجشنبه، 21 اسفند براثر ابتلا به کرونا درگذشت، یکشنبه، 24 اسفندماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع و تدفین می‌شود.
میرزایی که از یک ماه گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری و تمام ریه‌اش درگیر بیماری بود، پنجشنبه هفته گذشته با ایست قلبی درگذشت.
این مستندساز متولد سال ۱۳۵۰ در کوهدشت و دارای مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشکده صدا و سیمابود و از آثارش به «با خدا می‌رقصم»، «مرثیه ای برای خاک»، «شهر خاموش»، «تفتان»، « روناک» ، «چیزی شبیه چشمهایم» و «ژین، سپیدار، فاصله» می‌توان اشاره کرد.
عضویت در هیات انتخاب پنجاه و ششمین جشنواره منطقه‌ای خلیج فارس انجمن سینمای جوانان ایران، عضو انتخاب بخش ملی و بین الملل پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در بخش مستند، عضو داوری پنجاه و ششمین جشنواره منطقه‌ای خلیج فارس انجمن سینمای جوانان ایران، عضو هیئت انتخاب بخش مستند سی و ششمین جشنواره بین فیلم کوتاه تهران، ‌داور بخش جنبی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و داوری هیجدهمین جشن خانه سینما از جمله دیگر فعالیت‌هایش بود.
میرزایی پس از ابتلا به کرونا در صفحه شخصی‌اش نوشته بود که به دلیل مشکلات مالی حضور در چند کارگاه فیلمسازی را پذیرفته تا با مبلغ اندکی بتواند قسط‌های بانک را بدهد و در آنجا به کرونا مبتلا شده است.
این اتفاق واکنش‌هایی داشت از جمله حسن نقاشی، مستندساز با ابراز تاسف از درگذشت این هنرمند گفت: او با جانش معامله کرد تا بتواند اقساط یکی از بانک‌های دولتی را بپردازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      به بانک مسکنی ها بگید حتما شرکت کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج