۱۰۹۹۸۹۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

مهدوی‌کیا: می‌خواهند آبروی ما را ببرند

مدیر باشگاه آکادمی کیا می‌گوید "برخی، چون از قهرمانی تیم‌های این آکادمی ناراحتند، " علیه این باشگاه "جوسازی" می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر باشگاه آکادمی کیا می‌گوید "برخی چون از قهرمانی تیم‌های این آکادمی ناراحتند،" علیه این باشگاه "جوسازی" می‌کنند.

برخی گزارش‌ها حکایت ازا ین دارند که تیم نوجوانان آکادمی کیا از بازیکنی ۲۲ ساله استفاده کرده و با وجود این که کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران علیه این آکادمی رای صادر کرده، این رای اجرا نشده است.

هادی مهدوی کیا، مدیر باشگاه آکادمی کیا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شائبه استفاده بازیکن ۲۲ ساله در تیم نوجوانان این باشگاه، اظهار کرد: متاسفانه این هجمه ای است که علیه تیم ما ایجاد کردند تا آبروی باشگاه ما و مهدی مهدوی کیا را ببرند. همه آنها می دانند که بازیکنی که ما استفاده کردیم ۲۲ ساله نبوده و سنش در محدوده تیم نوجوانان بوده است. ما این بازیکن را هر سال به ایفمارک می بریم تا در آنجا تست استخوانی که مورد تایید فیفاست گرفته شود و سن واقعی او مشخص شود.

وی افزود: در دو سال گذشته هم برخی باشگاه ها هجمه ای علیه این بازیکن ایجاد کردند و به کمیته انضباطی شکایت بردند اما کمیته انضباطی در نهایت پس از بررسی اسناد و مدارک و هویت سنجی برادر این بازیکن که ۲۲ ساله است شکایت باشگاه های شاکی را رد کرد اما امسال رئیس جدید کمیته انضباطی از موضوعات سال های گذشته خبر نداشت و به همین خاطر بدون اطلاع از پرونده سال های قبل، قصد صدور رای داشت. ما اسناد و مدارک خودمان را ارائه کردیم و گفتیم که سال های گذشته هم چنین هجمه ای وجود داشته به همین خاطر پرونده های گذشته را بررسی کردند و اسناد و مدارک ما را هم دیدند و مشخص شد که این بازیکن ۲۲ ساله نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه از اینکه تیم های آکادمی کیا یک به یک قهرمان می شوند ناراحت هستند و به همین خاطر علیه تیم ما هجمه ایجاد کردند. تمام تست‌های استخوانی این بازیکن در ایفمارک انجام شده و اسناد آن هم موجود است. فیفا بالاترین تست را که همین تست استخوانی است قبول دارد. برخی از این باشگاه ها که الان مدعی هستند خودشان بازیکنانی استفاده می کنند که دو یا سه سال سنشان را کم کرده اند و ما از آن آگاهیم چون قبلا در باشگاه ما حضور داشتند و وقتی ما متوجه تغییر سن آنها در شناسنامه شدیم عذر آنها را خواستیم. با این کارها نمی توانند آبروی ما را ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرابندی

      یکی مثل برادران مهدوی کیا برای فوتبال زحمت میکشند خیلیها چشم دیدن اونا رو ندارند

    • معراج عبدالهی

      مهدوی کیاچیکاره هست

    • مهدی

      یکی استاندارد ورزشکاران ما آقای مهدوی کیا هستن خواهشاً تخریب و حاشیه ممنوع.....آقای مهدی مهدوی کیا آرزوی بهترینها برای شما و کل تیم آکادمی کیا

    • shail

      من دوست دارم پرسپولیس همه بازی هایش ببرد

    • بدون نام

      آقای برادر موندی اینجا دق مرگ شی ، جمع کن برو علی کریمی رو هم با خودت ببر

    • بی نام

      این و کریمی بودن که از فوتبال پاک حرف میزدن هه هه هه
      مدارکش رفته کمیته انضباطی که از یه بازیکن 22 ساله استفاده کردن کمیته انضباطی رای و صادر کرده فدراسیون پنهان کاری داره میکنه
      آخه لنگی جماعت و چه به فوتبال پاک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج