۱۰۹۹۹۳۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

چالش نویدکیا و موتورسواران اصفهانی!

محرم نویدکیا یکبار دیگر از هواداران و موتورسواران سپاهانی درخواست کرد از اسکورت تیم قبل از بازی‌ها خودداری کنند.

ورزش سه: محرم نویدکیا یکبار دیگر از هواداران و موتورسواران سپاهانی درخواست کرد از اسکورت تیم قبل از بازی ها خودداری کنند.

سپاهان در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، با نتیجه دو بر یک از سد مس رفسنجان گذشت. دیداری که با گل لحظات پایانی مهدی کیانی به وقت های اضافه کشیده شد و پس از آن بود که ولسیانی مدافع پیش تاخته اصفهانی ها در دقیقه ۱۲۰ گل برتری شاگردان محرم را به ثمر رساند تا آنها مانع از کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی شوند.

اما پیش از این بازی اتفاق عجیبی برای اتوبوس کاروان سپاهان رخ داد که باعث شد آنها دیرتر از زمان ممکن به استادیوم نقش جهان برسند. هواداران سپاهان که به دلیل شرایط کرونایی همچون تمام طرفداران فوتبال در ایران از حضور در استادیوم ها محرومند، ترجیح دادند مراسم تشویق و استقبال از تیمش را در مسیر هتل تا ورزشگاه انجام دهند.

تعداد زیادی از هواداران سپاهان در قالب گروه موتورسواران با اسکورت اتوبوس این تیم، به تشویق تیم محبوب خود پرداختند. حضور زیاد جمعیت طرفداران سپاهان باعث شد تا آنها نزدیک به یک ساعت و ۲۵ دقیقه را درون اتوبوس حبس شوند که این مسئله ظاهرا مشکلاتی را برای بازیکنان این تیم به وجود آورده است.

چالش نویدکیا و موتورسواران اصفهانی!

نویدکیا برای دومین بار در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: برخی از بازیکنان ما حالت تهوع گرفتند. فکر می‌کنم کمی زیاده از حد می‌شود. نباید تیم با این استرس و هیجان به ورزشگاه برسد. وقتی به ورزشگاه می‌رسیم بازیکنان با استرس لباس عوض می‌کنند. با این موضوع مشکل داریم. نه به خاطر دیر رسیدن، ما حتی نگران موتورسوارهایی که همراه اتوبوس تیم می‌آمدند بودیم چون ممکن بود برایشان اتفاقی بیفتد.

حضور طولانی مدت بازیکنان در اتوبوس، علاوه بر اینکه باعث به هم خوردن حال آنها شده، استرس و حساسیت را نیز در نزد آنها افزایش داده است. تجربه تلخ دیررسیدن اتوبوس سپاهان به دیدار پرسپولیس و لغو آن دیدار که منجر به این شد کمیته انضباطی بازی را سه بر صفر به سود سرخپوشان اعلام کند، باعث یک ذهنیت منفی در بازیکنان سپاهان شد که این اتفاق دوباره تکرار شده و آنها نتوانند در زمان موعد به استادیوم برسند.

نویدکیا ضمن اشاره به این موضوع، از طرفداران تیمش نیز درخواست کرد که برای آرامش بیشتر بازیکنان، از تکرار این اتفاقات خودداری کنند. او گفت: از آنها صمیمانه و برادرانه و دوستانه خواهش می‌کنم یا مقابل هتل محبتشان را ابراز کنند و اجازه بدهند اتوبوس برود یا مقابل ورزشگاه بیایند. ما صبر می‌کنیم شادی و ابراز محبت کنند. این مساله واقعا استرس زیادی به ما وارد می کند. امیدوارم دوستانه و برادرانه برنامه ریزی درستی انجام بدهند که به این معضل برخورد نکنیم.

به هر حال با توجه به جایگاه سپاهان در جدول و نیاز این تیم به حمایت هوادارانش، این مسئله تا قسمتی طبیعی است ولی پس از آن و ایجاد ازدحام در مقابل هتل و دیررسیدن اتوبوس تیم به استادیوم، تنها باعث افزایش تنش و استرس نزد بازیکنان سپاهان شده و این اتفاق فقط به تیم نویدکیا لطمه می زند.

حتی امید نورافکن بازیکن این تیم نیز در پایان بازی روز گذشته مقابل مس رفسنجان به این مسئله اشاره کرد و به نظر می رسد هواداران خوب و پرشور سپاهان باید در دیدارهای بعدی به صحبت های سرمربی و درخواست بازیکنان تیمشان گوش داده و با حضور پرشمار مقابل هتل و مسدودسازی مسیر حرکت اتوبوس تیم به ورزشگاه، استرس بیشتری را به بازیکنان تیم محبوبشان وارد نکنند تا نویدکیا و شاگردانش با فراغ بال به فکر دیدار با حریفانشان باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معراج عبدالهی

      چرت همش چرت آخه شماهم
      تیم دوستاره هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی سواد بیشتر مطالعه کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج