۱۰۹۹۹۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رفع کدورت با گلزنی برای امیرقلعه‌نویی

گلزنی بهترین راهی بود که علیرضا ابراهیمی برای رفع کدورت‌ها پیش گرفت و بار دیگر در نقش بازیکنی تاثیرگذار ظاهر شد.

ورزش سه: گلزنی بهترین راهی بود که علیرضا ابراهیمی برای رفع کدورت ها پیش گرفت و بار دیگر در نقش بازیکنی تاثیرگذار ظاهر شد.

علیرضا ابراهیمی مدافع گلزن گل گهر با گل حیاتی در وقت های اضافه به کمک تیمش آمد تا شاگردان امیرقلعه نویی از حریف چغر و خطرناک خود مس کرمان به سلامت عبور کنند.

ابراهیمی که در نقل و انتقالات قصد جدایی داشت و تلاش زیادی برای فسخ قرارداد کرد، وقتی با مخالفت امیر قلعه‌نویی و باشگاه مواجه شد به تمرینات گل گهر بازگشت. این بازگشت اما با کمی دلخوری همراه بود. ابراهیمی در دیدار با سپاهان غایب بود و در بازی با مس رفسنجان نیز بازوبند را از دست داد؛ دو اتفاقی که شاید به مدافع کهنه کار سیرجانی کمک کرد تا به خودش بیاید.

قلعه نویی در بازی با مس کرمان بازوبند را به ابراهیمی بازگرداند، تا انگیزه های این بازیکن در مقابل تیم سابقش دو چندان شود.در دقایق پایانی بازی مدافع میانی گل گهر وقتی کار را گره خورده دید، طبق معمول به جمع مهاجمان اضافه شد و پاس مهندسی احمد زنده روح را به تور دروازه چسباند.

ابراهیمی که به همراه برادرش سابقه زیادی در باشگاه مس کرمان دارد، بعد از گل به احترام تیم سابقش خوشحالی نکرد و آرام به زمین گل گهر بازگشت؛ گلی که هر چند برای او بدون فریاد شادی همراه شد ولی پایانی بود بر دلخوری هواداران گل گهر که از او توقع جدایی نداشتند. حالا ابراهیمی به عنوان کاپیتان دوم هم بازوبند را دارد و هم با گلزنی دوباره جای خود را در دل هواداران باز کرده است.

فصل گذشته ابراهیمی ۶ گل برای تیمش به ثمر رساند و گلزن ترین مدافع لیگ شد و حالا دوباره پس از چند ماهی که با خبرهای جدایی اش از گل گهر همراه بود، دوباره با پیراهن آبی سیرجان گلزنی کرد. قرارداد علیرضا ابراهیمی در پایان این فصل خاتمه پیدا می کند و او می تواند در صورتی که به همین روند ادامه دهد، بار دیگر مورد توجه تیم های بزرگ فوتبال کشور قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج