جاباما
۱۱۰۰۱۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نقل‌وانتقالات نیم‌فصل؛ مازاد پرسپولیس در استقلال

برخلاف آب و هوا که روز سردی بود، روز گذشته تنور نقل‌وانتقالات زمستانی با چند انتقال بزرگ داغ شد. استقلال آرمان رمضانی، بازیکن سابق پرسپولیس را که در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی بود، به خدمت گرفت تا رمضانی پس از محمد نادری دومین صید آبی‌ها از اردوگاه سرخ باشد.

روزنامه خراسان: برخلاف آب و هوا که روز سردی بود، روز گذشته تنور نقل‌وانتقالات زمستانی با چند انتقال بزرگ داغ شد. استقلال آرمان رمضانی، بازیکن سابق پرسپولیس را که در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی بود، به خدمت گرفت تا رمضانی پس از محمد نادری دومین صید آبی‌ها از اردوگاه سرخ باشد. احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی و بازیکن سابق تراکتور با پرداخت حق فسخ این باشگاه و در حالی که چند پیشنهاد خارجی داشت و مورد توجه استقلال هم بود با پیشنهاد خوب سپاهان به تیم سابقش پیوست.

ظاهرا علاوه بر چشمگیر بودن پیشنهاد مالی سپاهان گنجاندن بند فسخ یک‌طرفه در صورت داشتن پیشنهاد خوب خارجی باعث شد کاپیتان تیم ملی به اصفهان برود. پرسپولیس هم پس از چندین بار مذاکره با مسئولان باشگاه پدیده و شخص سیدمهدی رحمتی، سرمربی این تیم با آن‌ها برای جذب فرشاد فرجی، مدافع میانی مشهدی‌ها به توافق رسید و حضور این بازیکن هم در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی قطعی شد. این بازیکن امروز به تهران می‌آید تا با پرسپولیس قراردادی برای یک فصل و نیم امضا کند.

اما بدون شک پرسروصداترین انتقال مربوط به جذب رمضانی توسط استقلال است. اولین خرید فرهاد مجیدی برای استقلال آرمان رمضانی، مهاجم سابق پرسپولیس بود که یحیی گل‌محمدی به دلیل عملکرد ضعیفش او را در لیست مازاد گذاشت درست مثل محمد نادری، مدافع سابق پرسپولیس و بازیکن فعلی استقلال که یحیی او را نخواست و نادری هم به تیم رقیب پیوست! جذب رمضانی در حالی که رسانه‌ها از احتمال حضور احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه و امین قاسمی‌نژاد خبر می‌دادند شوک بزرگی به هواداران استقلال وارد کرد. رمضانی که پس از جدایی از پرسپولیس هیچ پیشنهادی نداشت به یک‌باره با چراغ سبز مجیدی مواجه شد و برای همین بی‌درنگ پیشنهاد را پذیرفت و قرارداد امضا کرد!

توافق با رمضانی در حالی صورت گرفت که مدیریت باشگاه استقلال روز گذشته در واکنش به تهدید فرزاد حاتمی، مهاجم سابقش برای شکایت به ‌ای‌اف‌سی آب پاکی را روی دست او ریخت و گفت باشگاه پول ندارد و او هم راه کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای گرفتن طلب ۱۰۰میلیونی‌اش از استقلال پیش گرفت. هنوز ساعتی از حضور حاتمی در باشگاه استقلال نگذشته بود که رسانه‌ها از توافق با آرمان رمضانی خبر دادند؛ آن هم توافق ۱۸ ماهه! گویا باشگاه با اصرار مجیدی رمضانی را جذب کرده و این در حالی است که استقلالی‌ها هنوز بابت خرید هیجانی و به‌دور از منطق نیکولای بودوروف بلغار توسط فرهاد مجیدی در فصل گذشته تاوان سختی داده‌اند و پنجره استقلال به خاطر شکایت این بازیکن و عدم توانایی باشگاه در تهیه و پرداخت ۱۴۰هزار دلار طلب او بسته شده است!

این اقدام مجیدی و باشگاه با واکنش منفی استقلالی‌ها در فضای مجازی مواجه شد و در حالی که عده‌ای از پاتک آبی‌ها به اردوگاه سرخ‌ها ابراز خوشحالی کرده اما بیشتر هواداران استقلال بابت جذب رمضانی و تکرار داستان بودوروف انتقاد و ابراز نگرانی کرده‌اند. نکته مهم دیگر این است که استقلال در خط حمله با داشتن ۳ مهاجم آماده چون دیاباته، قایدی و مطهری نیازی به تقویت و جذب بازیکن جدید نداشت و اولویت با تقویت خط میانی بود اما کادرفنی و مسئولان باشگاه در اقدامی عجیب یک مهاجم جذب کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج