۱۱۰۰۱۳۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شیری: فقط دنبال قهرمانی هستیم

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس از اجحافی که در حق تیم شده و میزبانی از پرسپولیس با وجود درخشش چند سال اخیرش در عرصه آسیا و ایران گرفته شده ابراز نارضایتی می‌کند، اما این مسأله را مانعی جدی برای عزم پرسپولیس برای تکرار موفقیت‌های قبلی و حتی قهرمانی تیمش نمی‌داند.

روزنامه ایران ورزشی: مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس از اجحافی که در حق تیم شده و میزبانی از پرسپولیس با وجود درخشش چند سال اخیرش در عرصه آسیا و ایران گرفته شده ابراز نارضایتی می‌کند اما این مسأله را مانعی جدی برای عزم پرسپولیس برای تکرار موفقیت‌های قبلی و حتی قهرمانی تیمش نمی‌داند. در خصوص اتفاقات اخیر گپ و گفتی با مهدی شیری بازیکن پرسپولیس داشتیم که ماحصل آن از نظرتان می‌گذرد.

در خصوص بازی مقابل تیم مس نوین کرمان چه نظری دارید. دیداری که با نتیجه سه بر صفر در آن به برتری رسیدید؟

بازی با تیم‌های دسته یکی و دسته دومی سخت‌تر است. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در طول بازی ریتم خیلی خوبی داشتیم و حملات زیادی را روی دروازه تیم کرمانی داشتیم و در نهایت هم موفق شدیم که با سه گل اختلاف تیم کرمانی را شکست دهیم در حالی که می‌توانستیم با گل‌های بیشتری تیم میزبان را شکست دهیم اما مهم برد و صعود به مرحله بعدی در جام حذفی که به هدفمان رسیدیم.

در بازی مقابل گل‌گهر یکی از پنج گل تیمت را به ثمر رساندی و خیلی دوست داشتی که مقابل دیگر تیم کرمانی هم گل بزنی و عطش زیادی هم داشتی که این امر مهیا نشد.

بله هر بازیکنی دوست دارد گلزنی کند و من هم بعد از انجام کارهای دفاعی و انجام وظایفم در پستی که در آن بازی می‌کنم حتماً خیلی دوست دارم که گلزنی کنم. تکرار گلزنی هم برای پرسپولیس یک افتخار است و این لذت و افتخار در پرسپولیس ارزشی بسیار بیشتر و شیرین‌تر دارد.

در جام حذفی هم هدفتان قهرمانی است یا اولویت، قهرمانی و تکرار موفقیت فصل قبل در مسابقات لیگ برتر است؟

اولویت ما کسب تمامی جام‌های داخلی و موفقیت در آسیاست. در جام حذفی و لیگ هم بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم در هر بازی به برد برسیم و کارمان را دنبال کنیم.

حریف بعدی‌تان در جام حذفی با قرعه مشخص می‌شود. اگر حریف بعدی استقلال یا سپاهان شود این مسأله را بدشانسی برای تیم‌تان نمی‌دانی؟

برای ما فرقی نمی‌کند که حریف بعدی‌مان چه تیمی باشد و اگر تیم استقلال یا سپاهان هم طبق قرعه به ما بخورد ما کار خودمان و هدف اصلی‌مان را دنبال می‌کنیم. هدف ما قهرمانی در جام حذفی است به همین دلیل از هر قرعه‌ای که به ما بخورد استقابل می‌کنیم و سعی می‌کنیم کار خودمان را به بهترین نحو و شکل ممکن انجام دهیم.

در بازی مقابل تیم مس نوین شهریار مغانلو و ترابی هم بازی کردند. با کمبودی که در خط حمله و گلزنی دارید فکر می‌کنی حضور این دو بازیکن چقدر می‌تواند به تیم کمک کند؟

من با هر دو بازیکن همبازی بودم. با ترابی که قبلاً در پرسپولیس همبازی بودم و با شهریار هم در پیکان. هر دو بازیکنان خوبی هستند و خیلی امیدوارم با رسیدن به شرایط خوب و هماهنگی لازم بتوانند به تیم ما کمک کنند.

سپاهان فاصله امتیازی‌اش با پرسپولیس را جبران کرد، این موضوع کارتان را برای ادامه صدرنشینی و رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی سخت نمی‌کند؟

امسال سال سخت و جذابی پیش روی تیم ما قرار دارد اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هدف خودمان را دنبال می‌کنیم.

برای بازی بعدی‌ مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی چه صحبتی داری؟

در ورزشگاه آزادی فقط به برد فکر می‌کنیم و می‌خواهیم فصل را با بردی دیگر به اتمام برسانیم و فصل ۹۹ را با پیروزی تمام کنیم به همین دلیل با جدیت تمام و انگیزه بسیار بالا به مصاف تیم مسجد سلیمان می‌رویم تا سه امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم.

اما حرفی از پنجمین قهرمانی متوالی تیم‌تان در لیگ نزدی!

درباره قهرمانی حرف زدن از حالا زود است.

در رابطه با تیم‌های همگروهتان در لیگ قهرمانان آسیا چه نظری داری؟

در گروه سختی قرار گرفتیم اما حتماً در آسیا هم به فکر بازی‌های خوب و در نهایت صعود از گروهمان هستیم.

حق میزبانی از تیم ملی ایران و تیم‌های باشگاهی گرفته شد و باید در هند بازی‌هایتان را با تیم‌های همگروه انجام دهید، از این موضوع ناراحت نیستید؟!

تیم ما در رنکینگ جدید به لحاظ امتیازی اول آسیا شده و دو دوره هم به عنوان فینالیست آسیا خودش را مطرح کرده است به همین دلیل واقعاً برای ما جای سؤال است که چرا باید چنین تیمی میزبان نباشد و تیم اول آسیا و فینالیست دو دوره در هند بازی کند. این مسأله واقعاً منصفانه نیست اما با این وجود ما حتماً سعی می‌کنیم در آنجا هم بهترین بازی‌ها را انجام دهیم و قدرت فوتبال ایران و پرسپولیس را به رخ حریفان بکشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج