جاباما
۱۱۰۰۱۷۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

برنامه های تحویل سال تلویزیون کدامند؟

«فرمول یک»، «صبح فروردین»، «عطر نرگس، رقص باد» و «نوروزترین نوروز» از جمله برنامه‌هایی هستند که در لحظات تحویل سال از شبکه های تلویزیونی پخش می شوند.

خبرگزاری ایسنا: «فرمول یک»، «صبح فروردین»، «عطر نرگس، رقص باد» و «نوروزترین نوروز» از جمله برنامه‌هایی هستند که در لحظات تحویل سال از شبکه های تلویزیونی پخش می شوند.
برنامه های تحویل سال تلویزیون کدامند؟
تلویزیون همچنین آخرین قسمت از برنامه «عصرجدید» را برای پخش در لحظات تحویل سال در شبکه سه سیما انتخاب کرده است. ضمن اینکه برنامه «دورهمی» هم ساعاتی پس از تحویل سال با اجرای مهران مدیری و با حضور احسان علیخانی روی آنتن شبکه نسیم می رود.
شبکه یک «فرمول یک» را به عنوان ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ انتخاب کرده است. در این برنامه علی ضیاء میزبان چهره های هنری و ورزشی است و البته از حضور چهره های مردمی نیز بهره خواهد برد.
خوانندگانی چون مجید اخشابی، فریدون آسرایی، امیر تاجیک، حمید حامی آهنگ های قدیمی شان را در فضایی بازسازی شده خوانده اند. همچنین در آیتمی دیگر مجری با فوتبالیست هایی چون علیرضا جهانبخش و شجاع خلیل زاده به صورت تصویری گفتگو کرده است.
این برنامه در سه قسمت شب های ۲۸ و ۲۹ اسفند در ساعت ۲۲:۱۵ و روز ۳۰ اسفند ماه از ساعاتی پیش از تحویل سال به صورت زنده پخش می شود.
برنامه تحویلِ سال نوِ شبکه دو به نام «صبح فروردین» با اجرای محمد سلوکی و نجمه جودکی از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۴:۰۰ روز شنبه اول فروردین سال ۱۴۰۰ به استقبال بهار خواهد رفت.

این برنامه به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر با بخش‌های متنوع نوروزی روانه آنتن خواهد شد. همچنین مهمانانی در حوزه‌های مختلف اعم از چهره‌های هنری، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، خانواده کادر درمان و شهدای مدافع سلامت در این برنامه حضور خواهند داشت.

از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این برنامه اجرای موسیقی زنده با حضور خوانندگان مختلف و پرداختن به آیین‌های نوروزی در اقوام ایرانی و نوروز در کشورهای دیگر به ویژه تاجیکستان وافغانستان خواهد بود.

این برنامه به کارگردانی مسعود مرعشی و نگار حسینی در روز اول فروردین از ساعت ۱۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.
شبکه سه ویژه برنامه «عصرجدید» را خواهد داشت؛ در این ویژه برنامه برندگان نهایی این فصل از مسابقه «عصر جدید» اعلام خواهند شد.
شبکه چهار هم تولید برنامه تحویل سال خود را به گروه اجتماعی اش سپرده است که این برنامه تولیدی با عنوان «عطر نرگس، رقص باد» با اجرای سید مهرداد ضیائی و مصطفی امامی به تهیه کنندگی میثم حسنی در مدت زمان چهار ساعت پخش خواهد شد.
شبکه پنج، ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» را برای سال تحویل روی آنتن می‌برد. این برنامه با اجرای امیرحسین صدیق و همسرش (باران خوش اندام) از ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین‌ ماه به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج