۱۱۰۰۱۷۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

نتانیاهو خواستار وضع تحریم‌های سخت علیه ایران شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های بی اساس خود درباره فعالیت‌های هسته‌ای در کشورمان خواستار وضع تحریم‌های سخت علیه ایران شد.

ایسنا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های بی اساس خود درباره فعالیت‌های هسته‌ای در کشورمان خواستار وضع تحریم‌های سخت علیه ایران شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که بسیار در تلاش است مانع از هرگونه مذاکره میان ایران و آمریکا برای حفظ برجام و بازگشت واشنگتن به این توافق شود، امروز (یک شنبه) نیز در نشست کابینه به تکرار ادعا‌های بی اساس خود علیه برنامه هسته‌ای کشورمان پرداخت.

بنابر گزارش پایگاه خبری عرب نیوز، نتانیاهو در ادعا‌های خود گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که ایران اجازه دسترسی به سایت‌های محرمانه خود که در آن‌ها فعالیت‌های نظامی مخفیانه انجام می‌دهد را نداده است.

وی همچنین از جامعه بین الملل خواست تا به آمریکا بپیوندند و برای کنترل سیاست‌های منطقه‌ای ایران، تحریم‌های سخت علیه ایران اعمال کنند.

شبکه العربیه نیز در صفحه رسمی خود در توئیتر گزارش داد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان یک مصاحبه با شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل درباره تماس تلفنی خود با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صحبت کرده و به او گفته است که مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خواهد شد.

نتانیاهو در حالی مدعی فعالیت‌های هسته‌ای مخفیانه در ایران است که رژیم صهیونیستی خود تنها دارنده زرادخانه هسته‌ای در منطقه به شمار می‌آید، اما این رژیم هیچ گاه این مسئله را نپذیرفته و عضو هیچ معاهده و توافق بین المللی در زمینه کنترل تسلیحات اتمی هم نیست.

صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند با فرافکنی و طرح این ادعا‌های نخ نما علیه ایران، توجه جامعه بین الملل را از این حقیقت که کلاهک هسته‌ای در اختیار دارند منحرف کنند.

این در حالی است که مقامات جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید می‌کنند که ماهیت برنامه هسته‌ای کشورمان کاملا صلح آمیز بوده و ایران هرگز به دنبال دستیابی به ظرفیت تولید سلاح هسته‌ای نبوده و نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج