جاباما
۱۱۰۰۲۸۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش سرپرست سایپا به جدایی قربانی

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: تا زمانی که با خود قربانی حرف نزنم نمی‌توانم درباره جدایی اش صحبت کنم.

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: تا زمانی که با خود قربانی حرف نزنم نمی توانم درباره جدایی اش صحبت کنم.

حسین خوش‌نظر درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا پس از شکست در جام حذفی مقابل نساجی اظهار داشت: به ۷۰ درصد بازیکنان اصلی‌مان مقابل نساجی در جام حذفی استراحت دادیم و طبق نظر کادرفنی با نفرات جوان و بازیکنانی که فرصت کمتری برای بازی به دست آورده بودند در این مسابقه شرکت کردیم. حق‌مان هم بود در ۹۰ دقیقه برنده شویم زیرا فرصت‌های زیادی داشتیم و اگر بازیکنان‌مان از آنها استفاده می‌کردند در همان ۹۰ دقیقه به پیروزی می‌رسیدیم.

وی افزود: در ضربات پنالتی هم شانس دخیل است. لیونل مسی که ۶-۵ جایزه بهترین بازیکن جهان را کسب کرده در حساس‌ترین لحظات دیدار با پاریس سن ژرمن پنالتی‌اش را خراب کرد. نمی‌توان زیاد به باخت در پنالتی ایراد گرفت. جوان ۱۷،‌۱۸ ساله ما پنالتی‌اش را مقابل نساجی گل کرد و بازیکن باتجربه سایپا آن را از دست داد. پنالتی ۵۰-۵۰ است و متأسفانه در بازی‌ای که باید به برتری می‌رسیدیم، در ماراتن پنالتی‌ها شکست خوردیم.

سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره دلیل جدایی پیروز قربانی از این تیم توضیح داد: اجازه بدهید تا زمانی که با خود قربانی صحبت نکرده‌ام در این باره حرف خاصی نزنم تنها نکته‌ای که می‌دانم این است که آقا پیروز صبح به اتاق مربیان سایپا رفته بود اما پس از آن پیامکی به من داد و گفت از سایپا جدا شدم. البته با توجه به پیگیری‌هایی که داشتم همه چیز خوب بوده اما دلیل اینکه چرا قربانی ناگهان چنین تصمیمی گرفته است تا زمانی که با وی صحبت نکنم مشخص نخواهد شد و فعلا درباره‌اش صحبت نخواهم کرد.

خوش‌نظر درباره دیدار بعدی سایپا مقابل نساجی گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد. البته مهیار جباری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم ضمن اینکه برخی بازیکنان هم مثل فریبرز گرامی، طاها شریعتی، امید دره، امیرحسین حسین‌زاده مصدوم هستند. این نفرات را به احتمال فراوان در بازی لیگ برتری مقابل نساجی هم در اختیار نداشته باشیم. محسن مسلمان و حسین‌زاده به تازگی به تمرینات بازگشته‌اند و با بهتر شدن وضعیت‌شان در تمرینات شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مسلمان مشکلی برای بازی با نساجی ندارد اما حسین‌زاده باید وضعیت بهتری به دست آورد. باید از بازی با نساجی دست پر برگردیم زیرا این مسابقه برای ما اهمیت بسزایی دارد. همه مصمم هستیم با نتیجه خوب پایان سال را تمام کنیم تا هم دل خانواده بازیکنان شاد بشود و هم تیم وضعیت بهتری در جدول به دست آورد.

سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره وضعیت مالی این تیم توضیح داد: ‌از لحاظ مالی هیچ مشکلی نداریم. باید از مهرداد سراجی که همه جوره به لحاظ وضعیت مالی شرایط مناسبی را برای باشگاه سایپا به وجود آورده و پرداخت‌های به موقعی دارد تشکر کنم. تا پایان سال هم دو پرداختی به حساب بازیکنان خواهیم داشت که احتمال دارد یکی از آنها امروز انجام شود.

خوش‌نظر اضافه کرد: باشگاه سایپا تا کنون به تمام تعهدات خود عمل کرده و از این لحاظ تیم‌مان در وضعیت خوبی به سر می‌برد. باید از زحمات هیأت مدیره و مهرداد سراجی تشکر و قدردانی کرد. آنها همه جوره هوای تیم را دارند و تا کنون هم اجازه ندادند خللی در کار تیم سایپا ایجاد شود. حتی برای جذب بازیکن هم دست ما را باز گذاشته و زمینه جذب هر بازیکنی خواسته‌ایم فراهم کرده‌اند و به چیزی نه نمی‌گویند.

وی درباره آخرین وضعیت جذب مجتبی لطفی توضیح داد: با باشگاه شاهین بوشهر نامه‌نگاری کرده‌ایم و تعامل خوبی هم با این باشگاه داریم البته فرزاد جعفری را به طور قطعی از فولاد جذب کرده‌ایم.

سرپرست تیم سایپا درباره اینکه به نظر می‌رسد در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر مأموران مبارزه با دوپینگ از بازیکنان برخی تیم‌ها تست می‌گیرند گفت:‌از این امر استقبال کرده و خوشحال می‌شویم مأموران عزیز ستاد مبارزه با دوپینگ تشریف بیاورند و از بازیکنان تست بگیرند. تیم سایپا هیچ مشکلی با این موضوع ندارد و از رصد شدن تیم‌مان استقبال خواهیم کرد.

خوش‌نظر ادامه داد: طبیعی است اگر نظارت مأموران دوپینگ بیشتر باشد خیال همه تیم‌ها راحت خواهد شد زیرا رصد کردن آنها اطمینان خاطر به وجود می‌آورد ما هم دوست داریم رصد شویم. بازیکنان ما هم باید تست بدهند و با فراغ بال سراغ این موضوع می رویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج