۱۱۰۰۴۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شروع رسمی مربیگری جباری در لیگ برتر

مجتبی جباری که دیروز با لباس شخصی در تمرین نساجی حاضر شده بود امروز به نظر می‌رسد با لباس ورزشی در تمرین این تیم حاضر خواهد شد.

ورزش سه: مجتبی جباری که دیروز با لباس شخصی در تمرین نساجی حاضر شده بود امروز به نظر می رسد با لباس ورزشی در تمرین این تیم حاضر خواهد شد.

صحبت هایی که دیروز محتبی جباری و ساکت الهامی در حاشیه تمرین نساجی با هم داشتند موفقیت آمیز بوده و ظاهر امر قرار است بازیکن سابق استقلال از امروز به طور رسمی به کادر فنی تیم مازنی اضافه شود. مجتبی جباری در ابتدای فصل بارها وبارها با لباس شخصی در تمرین تیم ماشین سازی حاضر شده بود و این به خاطر رفاقت با وحید بیاتلو مربی جوان و ابتدای فصل ماشین سازی بود اما این حضور هیچ گاه رسمی و منجر به عقد قرارداد با ماشین سازی نشد.

مجتبی جباری در سال های اخیر در کلاس های مربیگری و هم چنین پژوهشی شرکت کرده اما هنوز مربیگری را استارت نزده است و حضور او در نساجی شروع رسمی مربیگری اش در لیگ برتر خواهد بود. پیش تر و در زمان مربیگری شفر مجتبی جباری نشستی با مربی آلمانی برای حضور در کادر فنی استقلال داشت اما مقدمات حضور وی در کادر فنی تیم آبی از سوی مدیران باشگاه مهیا نشد.

نساجی با ساکت الهامی در لیگ برتر برای بقاء در جدول بازی ها تلاش می کند و پیشنهاد وی برای حضور مجتبی جباری در کادر فنی تیم نساجی با استقبال مدیران این باشگاه مواجه شده است. نساجی بعد از شکست سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امیدوار است نتیجه گیری در لیگ برتر را بعد از هفته ها آغاز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج