۱۱۰۰۵۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گرشاسبی: باشگاه‌ها مشارکت می‌کنند نه دخالت

رئیس کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوق، اجرایی و تعیین فرایند برون سازمانی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال گفت: باشگاه‌ها قرار نیست در کار سازمان لیگ دخالت کنند، آن‌ها مشارکت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوق، اجرایی و تعیین فرایند برون سازمانی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال گفت: باشگاه‌ها قرار نیست در کار سازمان لیگ دخالت کنند، آن‌ها مشارکت می کنند.

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص بحث جدید چابک سازی فدراسیون فوتبال و دخالت باشگاه‌ها در مدیریت سازمان لیگ، اظهار داشت:‌ این کارگروه در برنامه‌های اعلامی رئیس فدراسیون فوتبال بود و بلافاصله این را در هیات رئیسه فدراسیون مصوب کردند و قرعه هم به نام من و همکاران عزیز خورد که قرار است این کار را انجام بدهیم. این موضوع به علت حساسیت و الزامات AFC صورت گرفته که لیگ برتر و لیگ یک باید اجبارا حرفه‌ای شوند تا مجوز برایشان صادر شود.

وی افزود: لذا فدراسیون این ضرورت را احساس کرد و این گارگروه تشکیل شده، برنامه و اولویتش این است که با سازمان لیگ، بهاروند ورئیس فدراسیون بازنگری کلی از نقاط ضعف و قوت باشگاه‌ها و سازمان لیگ باشد که یک به روز رسانی در همه موارد بشود.

گرشاسبی در گفت‌وگو با تهران ورزشی گفت:‌ سهیم کردن باشگاه‌ها در سرنوشت خودشان و افزایش مشارکت، شفافیت و مشورت با باشگاه‌ها جزو اولویت‌هاست که به جهت تقویت سازمان لیگ، برنامه های لیگ و ... صورت می گیرد. گروهی هم تحقیق می کنند تا از لیگ‌های حرفه‌ای که همسان سازی با موقعیت کشورمان شود و به سمت و سویی برویم که باشگاه ها خیالشان ازهمه نظر راحت باشد. این کار شتاب زده و عجله‌ای هم نیست.

رئیس کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوق، اجرایی و تعیین فرایند برون سازمانی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال در مورد اینکه آیا این اتفاق در فصل آینده رخ می‌دهد، عنوان کرد: تلاش این است که درصد بهتر شدن بالا برود اما معلوم نیست زمان این کار تحقیقی به چه شکل است. عجله ای نیست که کار خراب‌تر شود. با تدبیر این کار را انجام می‌دهیم که حرکت رو به جلویی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه دخالت باشگاه‌ها به چه صورت خواهد بود، گفت: دخالت نیست. مشارکت است. این‌ها در نهایت حالت مجمع و تشکیل جلسات ویژه است. این کارگروه مختص به هفت نفری که ابلاغ گرفتند نیست. باشگاه‌ها و استان‌ها می‌توانند بیایند و کمک کنند. کارگروه عمومی است و همه می‌توانند بیایند کمک کنند تا درصد بهتر شدن مسابقات و حرفه‌ای گری ما بالا برود.

گرشاسبی در خصوص اینکه آیا قرار است ساختار جدید با افراد کمتر در سازمان لیگ ایجاد شود، اظهار داشت: اصلا اینطور نیست. این کارگروه برای تقویت کار و به روز رسانی و برای تشخیص نقاط قوت و ضعف است که به سمت جلو حرکت شود. این نیست که سازمان لیگ آسیب ببیند و تضعیف شود. این کار گروه در کنار سازمان لیگ کار می‌کند و طرح و برنامه که آماده شد در اختیار هیات رئیسه قرار می‌گیرد و تشخیص در اختیار خودشان است که خیال باشگاه ها از همه نظر راحت باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج