جاباما
۱۱۰۰۶۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توضیحات قاسمی‌نژاد درباره پیوستن به استقلال

مهاجم مورد نظر استقلال درباره قطعی بودن انتقالش به این تیم گفت: انتقال من به استقلال قطعی است و تیمم را انتخاب کردم منتهی باید منتظر صدور رضایتنامه از سوی آقای حمیداوی باشیم.

فوتبالی: مهاجم مورد نظر استقلال درباره قطعی بودن انتقالش به این تیم گفت: انتقال من به استقلال قطعی است و تیمم را انتخاب کردم منتهی باید منتظر صدور رضایتنامه از سوی آقای حمیداوی باشیم.

توضیحات قاسمی‌نژاد درباره پیوستن به استقلال

امین قاسمی‌نژاد درباره حضورش در باشگاه استقلال گفت: به همراه مدیر برنامه و یکی از دوستان نزدیکم به باشگاه استقلال رفتم و با برخورد خوب مدیران این تیم مواجه شدم. به دلیل آنکه هنوز بازیکن شهرخودرو هستم، مذاکره‌ای با باشگاه استقلال نداشتم اما همانطور که می‌دانید صحبتهای اولیه انجام شده و از حدود دو هفته پیش من تیم جدیدم را انتخاب کردم و با توجه به پیشنهادهایی که داشتم، استقلال را با علاقه انتخاب کردم.

قاسمی‌نژاد درباره اینکه چرا نتوانست با استقلال قرارداد ببندد گفت: همانطور که در خبرها شنیدید، باشگاه شهرخودرو هنوز واگذار نشده و به همین دلیل، انتقال امضا صورت نگرفته و آنطور که شنیده‌ام، آقای حمیداوی امروز به فدراسیون فوتبال رفته و گفته که تیم هنوز تحت مالکیت ایشان است و اعضای هیات مدیره این تیم و همچنین کادر فنی خواهان حفظ بنده و فرشاد فرجی هستند.

این بازیکن ادامه داد: این اتفاق به دلیل مشخص نبودن تکلیف واگذاری و طرف قرارداد بودن من و فرشاد با باشگاه شهرخودرو است اما اگر انتقال قطعی انجام و تکلیف امضاها روشن شود، مطمئنا هم من هم فرشاد، بدون مشکلی می‌توانیم به استقلال و پرسپولیس ملحق شویم. این دو انتقال در صورت صدور رضایتنامه از سوی آقای حمیداوی میسر می‌شود و ایشان بایستی طی رضایتنامه رسمی با جدایی ما موافقت کنند.

مهاجم مورد نظر استقلال در پایان صحبتهایش درباره قطعی بودن انتقالش به این تیم گفت: همانطور که گفتم انتقال من به استقلال قطعی است و تیمم را انتخاب کردم منتهی همانطور که گفتم باید منتظر صدور رضایتنامه از سوی آقای حمیداوی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج