جاباما
۱۱۰۰۷۶۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ساده‌لوحانه است از حالا خودمان را قهرمان بدانیم

مدافع پرسپولیس می‌گوید اینکه نایب‌قهرمان آسیا باید در هند بازی کند اتفاق قشنگی نیست.

روزنامه همشهری: مدافع پرسپولیس می‌گوید اینکه نایب‌قهرمان آسیا باید در هند بازی کند اتفاق قشنگی نیست.

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس بعد از اتفاقاتی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا رخ داد، چند هفته به‌شدت مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفت. اما رفته‌رفته خودش را در ترکیب ثابت سرخ‌پوشان پیدا کرد و با پشت سر گذاشتن روزهای سخت، به شرایط مطلوبی رسید. شیری امیدوار است که با پرسپولیس یک قهرمانی دیگر را هم در لیگ برتر تجربه کند، هر چند که اعتقاد دارد از حالا نمی‌توان چیزی را در مورد آینده پیش‌بینی کرد. با مدافع راست پرسپولیس درخصوص وضعیت فعلی این تیم و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

شرایط فعلی پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل مس نوین در جام حذفی چطور است؟

خدا را شکر شرایط خوبی داریم. در جام حذفی معمولا نتایج غیرقابل پیش‌بینی هم به‌دست می‌آید و همیشه باید با تمرکز بالا بازی کنیم. خدا را شکر در بازی اول استارت خوبی زدیم و در ادامه هم باید همه تیم‌ها را ببریم تا به فینال برسیم. ما در جام حذفی هم به شکل خیلی جدی دنبال قهرمانی هستیم. شرایط ما برای بازی‌های لیگ برتر هم خوب است و تلاش می‌کنیم تا این روند خوب را ادامه دهیم، هر چند که می‌دانیم در نیم‌فصل دوم بازی‌ها خیلی سخت‌تر می‌شود و باید با هوش و تمرکز بالایی بازی کنیم.

چقدر احتمال می‌دهی پنجمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیرید؟

ساده‌لوحانه است که از حالا در مورد قهرمانی حرف بزنیم یا خودمان را قهرمان بدانیم. ۱۳بازی سخت دیگر باقی مانده و به هواداران قول می‌دهیم تا آخرین هفته بجنگیم و در نهایت پنجمین قهرمانی پیاپی را به آنها تقدیم کنیم. پرسپولیس شخصیت تیمی بالایی دارد و قطعا این موضوع کمک زیادی در ادامه بازی‌ها به ما خواهد کرد.

در مورد اضافه شدن مهدی ترابی و شهریار مغانلو به پرسپولیس چه صحبتی داری؟

آنها بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند و مطمئنا به پرسپولیس کمک خواهند کرد. محرومیت آل‌کثیر هم به‌زودی تمام می‌شود و با بازگشت عیسی و حضور بازیکنانی مثل شهریار و ترابی قدرت خط حمله چندبرابر خواهد شد.

مغانلو در بازی با مس یک موقعیت گل را به شکل عجیبی از دست داد که این اتفاق، سر و صدای زیادی در صفحات مجازی ایجاد کرد. نظر خودت چیست؟

این اتفاق ممکن است برای هر مهاجمی پیش بیاید. شهریار بازیکن توانمند و پرتلاشی است و من در پیکان با او همبازی بودم. مغانلو قطعا به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

سپاهان با شما هم‌امتیاز است و استقلال هم به 4امتیازی پرسپولیس رسیده است. آیا این دو تیم تهدید جدی برای پرسپولیس نیستند؟

تمام رقیبان برای ما قابل احترام هستند ولی واقعیت این است که ما به شرایط و نتایج این ۲ تیم یا تیم‌های دیگر توجهی نداریم. ما فقط روی تیم خودمان تمرکز کرده‌ایم، اینکه بتوانیم در بازی‌های باقی‌مانده بیشترین امتیاز را بگیریم و در نهایت قهرمان شویم.

سال99 برای تو از لحاظ فوتبالی چطور پیش رفت؟

امسال برای من سال عجیبی بود که روزهای خوب و بدی را تجربه کردم. همیشه تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و برای پرسپولیس کم نگذارم. مطمئنا در ادامه هم بیشتر تلاش خواهم کرد تا برای تیمم بازیکن مفیدی باشم.

در لیگ قهرمانان آسیا باید در هند بازی کنید. در این خصوص چه صحبتی داری؟

اینکه فینالیست آسیا باید در هند بازی کند موضوع قابل تاملی است و طبیعتا نمی‌توانیم از انجام بازی‌ها در هند احساس خوبی داشته باشیم. ما امیدوار بودیم اتفاقات بهتری رخ دهد ولی باید خودمان را با این شرایط هماهنگ کنیم.

در مورد بازی این هفته برابر نفت مسجدسلیمان چه صحبتی داری؟

بازی بسیار سختی در پیش داریم و ما هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیریم. گرفتن ۳امتیاز این بازی قبل از اتمام سال برای ما خیلی مهم است و باید نفت را شکست بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران من

      یا تو دروغ میگی،یا پیشکسوتان.چون اونا الان قهرمانتان میدانند.تو شکسته نفسی میکنی.افشین و سیجلال میگن که نمیخوان ما قهرمان بشیم. حرف کیو باور کنیم...باید راستشو بگی.وگرنه به تو میگن دروغگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج