۱۱۰۰۷۸۲
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش کاپیتان سرخ‌ها به جدایی انصاری و رمضانی

امید عالیشاه، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد نداشتم، اما باعث افتخار است که در پرسپولیس بمانم.

خبرورزشی: امید عالیشاه، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد نداشتم اما باعث افتخار است که در پرسپولیس بمانم.

امید عالیشاه دوشنبه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: هر بازیکنی فراز و نشیب زیادی در دوران فوتبال خود دارد اما به شخصه هر زمان افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشتم، تلاش کردم تا بهترین بازی را ارائه دهم.

وی ادامه داد: نه تنها من بلکه همه بازیکنان فداکارانه تلاش می کنند. پرسپولیس دو ضرب المثل را در این چند سال نشان داده است. یکی خواستن توانستن است و دومی هم نابرده رنج، گنج میسر نمی شود. به نظر من تا یک مجموعه نخواهد، نمی تواند موفق شود. در این پنج سال مشهود بوده که ما خواستیم تا موفق باشیم.

عالیشاه در مورد مشکلات خود زمان کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس، تصریح کرد: این موضوع در آن زمان بود اما نمی خواهم به آن دامن بزنم زیرا تیم و من در حال حاضر اوضاع خوبی داریم. شاید به دلایلی سلیقه کالدرون نبودم و از بیرون نیز به او حرف هایی زده می شد که نظر او را نسبت به من عوض کرده بود.

او عنوان کرد از سال ۹۲ در پرسپولیس بودم و به این موضوع افتخار می کنم. در تیم های راه آهن، نساجی و قبل تر از آن در سن ۱۷ سالگی در لیگ دو بودم. در ابتدا دفاع راست بودم اما پست من تغییر کرد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گرفتن میزبانی از تیم های ایرانی، گفت: وقتی زیرساخت ها مناسب نباشد از این اتفاق ها رخ می دهد. البته ایران همه ظرفیت های میزبانی را ندارد اما موضوع تیم ملی فرق می کند. این تیم با بحرین و رقبایش در زمین حریف بازی کرده اما حالا دوباره باید میهمان باشد. البته این بازیکنان انقدر غیور هستند که با این ناملایمتی ها مبارزه کرده و به جام جهانی صعود می کنند.

وی ادامه داد: فیفا یک شعار معروف به عنوان بازی جوانمردانه دارد اما گرفتن میزبانی مغایر این شعار است. این موضوع برای مردم ما جای گله دارد.

عالیشاه در مورد نقل و انتقالات گفت: تعداد بازیکنانی که کادرفنی می خواست را جذب کردیم. فکر نکنم تیم ما از این به بعد خروجی داشته باشیم اما در این چند روز از خروج محمد انصاری شنیدم که امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. او ۶ سال در پرسپولیس است. محمد بازیکن با شخصیتی است. او برای تیم رباط داده و وقتی پیشنهاد داشت در پرسپولیس ماند.

وی در مورد انتقال بازیکنان از پرسپولیس به استقلال، اظهار داشت: قدیم هم از این اتفاق ها میفتاد اما چون فضای مجازی نبود زیاد به آن توجه نمی شد. آن بازیکنی که رفته خودش تصمیم گرفته است. آرمان رمضانی پسر بسیار مودبی است اما نتوانست آنطور که دوست داشت خود را نشان دهد. امیدوارم در ادامه راهش موفق باشد.

بازیکن تیم پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس مثل یک قطار در حال حرکت است و ورودی و خروجی دارد اما مهم این است که هدف خود را در نظر بگیرد. بازیکنان ما می دانند پیراهن چه تیمی را پوشیدند. با توجه به تعداد زیاد هواداران و حمایت آنها ما نیز تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

وی در مورد مطلب مشترک بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی گفت: یک استوری مشترک گذاشتیم. اختلاف نظر ها پیش می آید و این موضوع پیوندها را محکم تر می کند. یک سری مشکلات مالی بود اما درون خانوادگی بود و همه جا رخ می دهد اما خدا را شکر این مشکل حل شد. هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد نداشتم اما باعث افتخار است که در پرسپولیس بمانم.

عالیشاه در خصوص رقبای پرسپولیس گفت: در حال حاضر تیم های بالای جدول لایق نتایج هستند. امسال فصل بسیار سختی در پیش داریم. رقیب اصلی ما سپاهان و استقلال است اما سپاهان بیشتر با نتایجی که گرفته، رقیب ماست.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: من با همه بچه ها رابطه خوبی دارم اما با قدیمی ها رابطه بهتری داریم.

وی در مورد رابطه خود با کادر فنی گفت: رابطه ما خوب است و مگر می شود بد باشد. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوب خود را ادامه دهیم.

او در مورد قرارداد خود تصریح کرد: سید جلال حسینی مصاحبه خوبی کرد که گفت حاضریم قرارداد خود را منتشر کنیم. قرارداد ما نسبت به بازیکنان خودمان هم کمتر است. البته انتظار داریم که قرارداد بهتر شود اما هیچوقت در این خصوص با مسوولان صحبت نکرده ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حرف حق

      یه ضربالمثل دیگه هم هست که میگه: تا بابا مسعود هست قهرمانی و جام اسنپی هم هست

      پاسخ ها

      • پرسپولیس عابروی ایران

        شماکیسه ایاکه الان گرونترین تیم ایرانین

      • بدون نام

        ای گل گفتی

      • بدون نام

        شما فعلا بسوز. تا وقتی شما قبول نکنید که ضعیف هستید و موفقیت پرسپولیس رو به زمین و زمان ربط میدید، ما غصه ای نداریم و به پیشرفتمون ادامه میدیم.

      • پرسپولیسی قدیمی

        وقتی بی منطقی باشه حرف چرت وپرت هم زیاد زده میشه تیمی که نتونسته در یک دهه خواست طرفدارانش را عملی کنه ناچاره که یک جوری ضعف باشگاه را با اینگونه اراجیف توجیح کنه حال نمیدونم کاربر حرف حق اینگونه خودش را راضی کرده ویا مثل اسمی که انتخاب کرده حرف حق ومنطقی را قبول داره یک کمی تفکر

      • بدون نام

        فرق پرسپولیس با بقیه تیم ها در این که اونا داخل زمین علاوه بر 11 بازیکن تیم حریف با داورا(مثل بازی با فولاد) و فدراسیون و وزارت ورزش بازی میکنن و برنده میشن ولی بعضی از
        تیمها حتی با 10 نفره شدن تیم حریف هم می بازه . پس شما اگر تیم قدرتمنی هستین داخل زمین با بیش از 11 نفر مبارزه کنید/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج