جاباما
۱۱۰۰۹۲۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دبیر: کشتی به ۸۰میلیارد بودجه نیاز دارد

رئیس فدراسیون کشتی گفت: با ۱۴ یا ۱۵ میلیارد نمی‌توان از پس مخارج کشتی برآمد و کشتی حداقل به ۸۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون کشتی گفت: با ۱۴ یا ۱۵ میلیارد نمی توان از پس مخارج کشتی برآمد و کشتی حداقل به ۸۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

جلسه ی رئیس فدراسیون و اصحاب رسانه، صبح امروز (سه شنبه) در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه از اپلیکشن و سامانه جامع خبرنگاران کشتی کشور رونمایی شد.

بر این اساس، حسین کریمی واقف مجری طرح توضیحاتی را در مورد این سامانه ارائه داد و گفت: این اولین سامانه جامع اصحاب رسانه در فدراسیون های ورزشی محسوب می شود و در آن خبرنگاران کشتی بعنوان عضوی از جامعه ی کشتی کشور شناخته می شوند و از این پس نوبت اعزام آن ها به مسابقات بر اساس مصوبات کمیسیون رسانه ی کشتی و با توجه به ملاک ها و معیارهای قرار داده شده به صورت اتوماتیک و تحت نرم افزار انجام می شود.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی بستری را فراهم کرده است تا اطلاعات تمامی اعضای آن اعم از کشتی گیر، مربی، داور، پیشکسوت، کادر اجرایی، خبرنگار و ... در قالب یک سامانه جامع، بر بستر وب قرار گیرد. برای تهیه سامانه خبرنگاران، ۲۰۰ ساعت کار کارشناسی و بیش از ۱۵ جسله برگزار شده است.

علیرضا دبیر نیز در ادامه با اشاره به اینکه تمامی فعالیت های کشتی باید IT محور باشد، اظهار داشت: دنیا، دنیای فناوری اطلاعات است و باید مکاتبات کاغذی از دستور کار خارج شود و باید بتوان همه ی امور را در بستر وب و به صورت آنلاین انجام داد و شهروز احمد پور مسئول فن آوری اطلاعات فدراسیون شبانه روز پیگیر انجام این امور است.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی برای تمامی ارکان و زیرمجموعه های خود، برنامه دارد و در آینده ی نزدیک طریقه انتخاب داوران برای اعزام به مسابقات نیز به صورت نرم افزاری خواهد بود و مربیان نیز دارای کارت هوشمند و اطلاعات هویتی و کاری به روز و آنلاین خواهند بود و در مورد اپلیکیشن رسانه نیز، کمیسیون رسانه ی کشتی کار خوب و ماندگاری را انجام داد.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: اگر بتوانیم تمامی فعالیت های خود را بر روی بستر وب انجام دهیم، می توانیم پیشرفت را در کشتی ببینیم.

دبیر: کشتی به ۸۰میلیارد بودجه نیاز دارد

دبیر در ادامه در مورد این سئوال که روند برگزاری مسابقات انتخابی به چه صورت خواهد بود گفت: با توجه به نظر کادر فنی انتخابی ها به صورت درون اردویی و اعزام به مسابقات بین المللی خواهد بود و بعنوان مثال یکی از انتخابی های تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 77 کیلوگرم بود که گرایی توانست در اوکراین مقابل کاویانی نژاد به برتری دست یابد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم جام تختی را برگزار کنیم، احتمال این موضوع وجود دارد که در چند وزن انتخابی ما در جام تختی انجام شود و در ادامه رقابت های بین المللی لهستان نیز برای انجام انتخابی مدنظر است.

دبیر تأکید کرد: در تمامی اوزان نباید هیچ گره ای به منظور مشخص شدن نفر اعزامی به المپیک باشد و همه باید از کانال انتخابی گذر کنند و اگر کار در وزنی گره خورد، حتما مسابقات درون اردویی مدنظر خواهد بود و سیاست فدراسیون این است که تمامی کشتی گیران باید در مسابقات انتخاب شوند اما این مسابقات می تواند اعزام به رقابت های بین المللی یا رقابت های درون اردویی باشد.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه نباید همیشه تیم بزرگسالان را دید گفت: به نظر من مشکل اصلی کشتی کشور روسای هیئت کشتی وقت نگذار و مربیان بی دانش است و ما در راه آماده سازی رده ی سنی پایه و رساندن آن ها به رده های بزرگسالان با مشکلات زیادی از این نظر روبرو هستیم و از شما می خواهم این موارد را به دقت رصد کنید.

دبیر ادامه داد: در این مورد باید انستیتو کشتی فعال شود و مربیان فعال را شناسایی کند و اینکه وضعیت مربیان کشتی سامان دهی نشده، تقصیرش بر گردن انستیتو است.

وی در مورد برنامه های فدراسیون در سال آینده و چالش های پیش رو گفت: در فروردین ماه چندین اعزام را پیش رو داریم که این اعزام ها حداقل پنج و نیم میلیارد پول می خواهد.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: ما در واقع دو فدراسیون را اداره می کنیم چراکه دو تیم آزاد و فرنگی را داریم و برای رقابت های گزینشی و قهرمانی آسیا باید بیش از 50 نفر را به مسابقات اعزام کنیم که هزینه ثبت نام آن ها در این مسابقات به ارز خارجی است و مبلغ بسیار زیادی را باید از این بابت هزینه کنیم.

دبیر افزود: به طور مثال ما برای ثبت نام کشتی گیران در مسابقات بین المللی اوکراین حدود 33 هزار یورو هزینه کردیم و این مبلغ برای رقابت های گزینشی و قهرمانی آسیا بیش از 91 هزار یورو است.

وی با اشاره به این موضوع که هنوز موفق به تهیه پول برای اعزام تیم ها به مسابقات نشده است گفت: در این مورد جلساتی را با مسئولان وزارت ورزش داشتیم اما باید بگویم که چانه بودجه ورزش کم بسته شده و آن ها نیز نهایت لطف خود را به ما دارند اما با این بودجه نمی توان از پس مخارج کشتی برآمد.

رئیس فدراسیون کشتی با تقدیر از زحمات وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: از آقایان سلطانی فر، صالحی امیری و علی نژاد به جهت اینکه همیشه از کشتی حمایت کرده اند تشکر می کنم اما همانطور که گفتم چانه بودجه ورزش کم است و به تبع آن بودجه کشتی نیز کم است و با توجه به اینکه قیمت دلار از 3 هزار تومان به 25 هزار تومان رسیده، با 14 یا 15 میلیارد نمی توان از پس مخارج کشتی برآمد و کشتی حداقل به 80 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

دبیر: کشتی به ۸۰میلیارد بودجه نیاز دارد

دبیر با اشاره به بدهی های فدراسیون گفت: به لطف خدا توانستیم از حدود ۶۰ میلیارد بدهی فدراسیون، بیش از ۹۰ درصد آن را تسویه کرده ایم و امیدوارم که بتوانیم حدنود ۵ میلیارد بدهی باقی مانده را نیز تسویه کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی صندوق حمایت از کارمندان گفت: با کمک از بخش خصوصی، صندوقی به جهت رفاه کارکنان فدراسیون راه اندزای شد که هم اکنون ۵۰ میلیون وام قرض الحسنه را از طریق بانک رسالت می توانند دریافت کنند و در تلاش هستیم که با بالا بردن موجودی این صندوق، میزان مبلغ وام را نیز افزایش دهیم.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد اهم برنامه های کشتی کشور در مدت زمان باقی مانده تا المپیک توکیو تصریح کرد: حضور در مسابقات گزینشی و قهرمانی آسیا در قزاقستان، حضور در تورنمنت های دانکلوف و نیکولاپتروف بلغارستان، شرکت در مسابقات گزینشی جهانی در صوفیه بلغارستان در صورت کسب نشدن تمامی سهمیه ها و حضور در رقابت های بین المللی زیلکوفسکی و پیت لاسینسکی لهستان از برنامه های اصلی ما پیش از حضور در المپیک است.

دبیر ادامه داد: برنامه ی بنده و حمید سوریان این است که بیشتر در اردوهای تیم های ملی حضور پیدا کنیم و احتمال این را دارد که حتی چند روز در اردو نیز به صورت شبانه روزی باشیم، تا بتوانیم مشکلات کشتی گیران را بهتر حل کنیم، ضمن اینکه از لحاظ انگیزشی به ملی پوشان کمک کنیم.

دبیر: کشتی به ۸۰میلیارد بودجه نیاز دارد

وی خاطرنشان کرد: کشتی گیران قطعا از نظر اخلاقی برای من متفاوت هستند اما از نظر فنی هیچ دخالتی ندارم و معتقدم که باید عدالت رعایت شود و تمامی کشتی گیران از راه انتخابی به تیم ملی برسند.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد حاشیه های پیش آمده برای تیم ملی بزرگسالان گفت: آقای محمدی و آقای رضایی ظهر امروز جلسه ی آشتی کنان دارند، معتقدم که در این زمان باقی مانده تا المپیک همه ی ما باید از کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی حمایت کنیم تا تیم های ملی ما بدون هیچ حاشیه و مشکلی در بازی های المپیک حاضر شوند.

دبیر در مورد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: پژمان درستکار را بعنوان یکی از 3 مربی برتر کشتی آزاد ایران قبول دارم اما خود ایشان با توجه به اینکه بیشتر اعضای تیم ملی جوانان در اردوی تیم بزرگسالان حضور دارند و اینکه حکم یکساله سرمربیگری اش به اتمام رسید، به خاطر حفظ منافع کشتی از ما خواست که در این سمت حضور نداشته باشد و به احتمال زیاد محسن کاوه مسئولیت این کار را برعهده خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج