جاباما
۱۱۰۱۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

اشک‌های دردناک پرافتخارترین سرمربی ایران

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم پس از ناکامی تیمش در راه رسیدن به قهرمانی لیگ فوتبال زنان با چشمانی اشکبار بازیکنان خود را به آغوش کشید.

ورزش سه: سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم پس از ناکامی تیمش در راه رسیدن به قهرمانی لیگ فوتبال زنان با چشمانی اشکبار بازیکنان خود را به آغوش کشید.

اشک‌های دردناک پرافتخارترین سرمربی ایران

در شرایطی امروز مسابقات هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان پیگیری شد که سه تیم شهرداری سیرجان، شهرداری بم و سپاهان اصفهان شانس قهرمانی داشتند و در این میان شانس سیرجانی‌ها در دوئل رودررو مقابل سپاهان بیش از سایرین بود.

البته که بمی‌ها هم تا تقابل هفته گذشته مقابل سپاهان شانس پررنگی برای دفاع از عنوان قهرمانی و کسب هشتمین جام خود در ادوار لیگ فوتبال زنان داشتند، اما نبود مرضیه جعفری سرمربی تیم باعث شد تا شیرازه بمی‌ها مقابل سپاهان فرو پاشد و آن‌ها با شکست مقابل این حریف اصفهانی، از جام قهرمانی دور شوند.

اشک‌های دردناک پرافتخارترین سرمربی ایران

جعفری که با هفت قهرمانی در لیگ فوتبال زنان، پرافتخارترین سرمربی ایرانی به شمار می‌رود و خود خالق تیم شهرداری بم بوده و پس از آن‌که اعضای تیمش در زلزله بم از دنیا رفتند، با انگیزه‌ای مضاعف دوباره تیمی جدید ساخت و آن را پرافتخارترین تیم فوتبال زنان ایران کرد، هفته گذشته به دلیل بیماری پسرش نتوانست کنار تیمش باشد و نبود او بمی‌ها را از قهرمانی دور کرد.

آن‌ها امروز و در هفته پایانی در خانه با چهار گل شهرداری بم را در هم کوبیدند اما پیروزی تلخی بود چرا که در بازی همزمان شهرداری سیرجان برد تا قهرمانی از آن دیگر نماینده استان کرمان شود.

اشک‌های دردناک پرافتخارترین سرمربی ایران

مرضیه جعفری پس از پایان بازی امروز با چشمانی اشکبار به میان زمین آمد و با در آغوش کشیدن سمانه چهکندی ستاره تیمش، گریه‌های خود را ادامه داد و سپس به سراغ دیگر بازیکنانش رفت تا عمق ناراحتی بمی‌ها برای از دست رفتن این قهرمانی این‌چنین نمایان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فدا سرتون همشهریا سالی دیگه ان شالله

    • Rose

      گریه نکن قهرمان
      سال دیگه حتما بهترین میشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج