۱۱۰۱۰۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مربی نساجی: محکوم به برد هستیم

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: در بازی با سایپا با توجه به شرایط تیم در جدول محکوم به برد هستیم و به نتیجه‌ای جز برد فکر نمی‌کنیم.

ایرنا: مربی تیم فوتبال نساجی گفت: در بازی با سایپا با توجه به شرایط تیم در جدول محکوم به برد هستیم و به نتیجه‌ای جز برد فکر نمی‌کنیم.

مصطفی صداقت دستیار سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر افزود : خوشبختانه شرایط تمرینی خوبی داشتیم. تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برد و برای یک نبرد خوب آماده هستیم.

وی با اشاره به دیدار پنجشنبه هفته قبل مقابل سایپا در قائمشهر که از سری مسابقات جام حذفی برگزار شده بود، گفت : خوشحالیم که هفته پیش توانستیم این اتفاق خوب را رقم بزنیم. بازی سختی بود و با توجه به ۱۲۰ دقیقه‌ای شدن بازی، بعد از بازگشت به تهران برنامه اصلی ما ریکاوری و اجرای تاکتیک بود تا در این مسابقه نیز عملکرد خوبی داشته باشیم. طبق برنامه‌هایی که مد نظر کادر فنی بود آماده هستیم. به هر حال شرایط برای هر دو تیم یکسان است و سایپا نیز با همین وضعیت فردا در مقابل ما قرار می‌گیرد.

مربی نساجی: محکوم به برد هستیم

مربی نساجی درباره استفاده نکردن سرمربی سایپا از ۶ بازیکن اصلی این تیم در دیدار هفته گذشته و احتمال تغییر تاکتیک و ترکیب آن‌ها در دیدار فردا، خاطرنشان کرد: طبیعتا تیم سایپا ممکن است تغییراتی داشته باشد. اما بعد از نیم فصل بازی کردن قطعا تیم‌ها به شناخت کافی از یکدیگر رسیده‌اند. ضمن این که تیم ما نیز تغییراتی در کادر فنی داشت. با این حال ما برای هر شرایطی آمادگی داریم.

صداقت در پاسخ به این پرسش که کادر فنی جدید استفاده از بازیکنان جوان را در اولویت قرار می‌دهند یا بر بهره‌گیری از بازیکنان باتجربه در ترکیب تیم، تصریح کرد: در حال حاضر قاعده و قانون خاصی نمی‌توانیم در نظر بگیریم که حتما از بازیکنان جوان و پرانگیزه که خوب هم هستند استفاده می‌کنیم یا با تجربه‌ها. نظر کادر فنی و سرمربی بر این است تا از بازیکنی که برای هر بازی کیفیت لازم و برای تاکتیک مد نظر سرمربی کارکرد مناسب دارد استفاده شود. نکته مهم برای ما این است که در همه بازی‌های پیش رو به سه امتیاز نیاز داریم و بازیکنی که وارد زمین می‌شود باید کیفیت لازم را داشته باشد.

وی درباره برنامه‌ریزی برای جذب بازیکن جدید نیز گفت: قطعا باشگاه از تمام پتانسیلی که دارد برای جذب بازیکن استفاده می‌کند. اما واقعیت این است که شرایط برای رقابت با تیم‌های متمول سخت است. با این حال کادر فنی و باشگاه تمام سعی و تلاش خودر ا به کار می‌گیرد تا بازیکنان مورد نیاز ساختار مد نظر کادر فنی جذب شوند.

صداقت خاطرنشان کرد: دیدار مقابل سایپا در جام حذفی را با پشتیبانی کادر مدیریتی باشگاه، تلاش بازیکنان و انرژی خوبی که هواداران به تیم تزریق کردند به خوبی پشت‌سر گذاشتیم و امیدواریم که این حمایت‌ها و انرژی‌های هواداران همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در بازی فردا و در ادامه راه نیز موفق عمل کنیم.

دو تیم نساجی و سایپا فردا از ساعت ۱۶ در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند. نساجی از ۱۷ بازی ۱۰ امتیاز کسب کرده و در رتبه پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ بیستم قرار دارد و سایپا نیز با ۱۸ امتیاز از ۱۷ بازی رتبه سیزدهم را در اختیار دارد.

دو تیم پنجشنبه ۲۱ اسفند در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در قائمشهر به مصاف هم رفتند که پس از تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی و اضافه، نساجی در ضربات پنالتی موفق شد ۸-۷ سایپا را شکست دهد.

دیدار فردا را مهدی سید علی قضاوت خواهد کرد و محمدرضا منصوری، محسن بابایی و حمیدرضا آذرنیاد نیز او را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج