جاباما
۱۱۰۱۱۰
۱ نظر
۵۰۴۷
۱ نظر
۵۰۴۷
پ

سیاهی دور چشم را سوزن سوزن کنید

به گفته متخصصان طب سوزني كلاژن‌سازي و افزايش ميزان كشش‌ پوستي يا الاستيته پوست يكي از مهم‌ترين خاصيت‌هاي استفاده از طب سوزني است كه مي‌تواند به مرور به جوانسازي و افزايش نشاط و شادابي پوست كمك كند.

سیاهی دور چشم را سوزن سوزن کنید
مجله سیب سبز: يكي از ويژگي‌هايي كه موجب مي‌شود طب سوزني چين با استقبال و اقبال عمومي مواجه شود فواید آن در درمان بیماری‌ها بدون عارضه جانبی است. این امر موجب شده این شیوه نه تنها در ميان مردم كشورهاي مشرق زمين بلكه در ميان مردم كشورهاي غربي و اروپايي نيز به عنوان يك شيوه درماني بي‌عارضه شناخته ‌شود . این شیوه در درمان بیماری‌های ارگان‌های داخلی و همچنین براي درمان و پيشگيري از ابتلا به ناراحتي‌هاي پوستي و بهبود كيفيت پوست و زيبايي آن نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به گفته متخصصان طب سوزني كلاژن‌سازي و افزايش ميزان كشش‌ پوستي يا الاستيته پوست يكي از مهم‌ترين خاصيت‌هاي استفاده از طب سوزني است كه مي‌تواند به مرور به جوانسازي و افزايش نشاط و شادابي پوست كمك كند. دكتر فرهاد صبري، متخصص طب سوزني و درد توضيحاتي را درباره عملكرد طب سوزني و چگونگي درمان برخي از اختلالات پوستي با اين شيوه درماني ارائه مي‌كند.

رفع سياهي دور چشم با سوزن

از ديدگاه متخصصان طب سوزني چين سياهي دور چشم به علت ركود جريان خون يا انرژي چي در اين ناحيه ايجاد مي‌شود. ركود جريان گردش خون و جريان انرژي چي با گذشت زمان به صورت مزمن در فرد ماندگار مي‌شود و او به مرور با تيرگي قابل‌ملاحظه‌اي در اطراف چشم‌هايش روبه‌رو مي‌شود. براي درمان اين عارضه متخصصان طب سوزني با زدن سوزن‌هايي به اطراف چشم به بهبود جريان گردش خون و انرژي چي كمك مي‌كنند، به اين ترتيب كه اين سوزن‌هاي ظريف كمك مي‌كنند مسير عروق و سيستم لنفاتيك زير پلك و دور چشم تحريك شده و به از بين بردن گرفتگي‌هاي كانال انرژي و جريان گردش خون كمك كند و سياهي و چروك و حتي كك و مك‌هايي كه در اين ناحيه وجود دارد به مرور رفع ‌شود. گاهي ممكن است متناسب با نوع تيرگي متخصص طب سوزني از جريان خفيف يك ميلي آمپري جريان الكتريسیته با فركانس ۳۰ تا ۵۰ هرتز در ثانيه استفاده كند و به اين ترتيب ارتعاش‌هاي جريان الكتريسیته به باز شدن گرفتگي‌ها و درمان تيرگي پوست كمك مي‌كند.

سیاهی دور چشم را سوزن سوزن کنید

درمان چين و چروك دور لب

چين و چروك اطراف لب يكي ديگر از اختلال‌هايي است كه بسياري از خانم‌ها براي رفع و درمان آن دست به دامن انواع و اقسام شيوه‌هاي درماني مدرن مي‌شوند. مي‌خواهم يك شيوه درماني سنتي و بدون عارضه را به آنها معرفي كنم. شايد براي‌تان عجيب باشد اما طب سوزني مي‌تواند به درمان چين و چروك اطراف لب و حتي چين و چروكي كه در اطراف چشم‌ها نمايان مي‌شود، كمك كند. در اين شيوه سوزن‌هاي ظريف طب سوزني در نقاطي از صورت زده مي‌شود كه به تحريك كلاژن‌سازي و افزايش قدرت ارتجاعي پوست و محكم‌تر شدن آن كمك كند، بنابراين بعد از چند جلسه درماني بيمار احساس مي‌كند كه تا حد قابل‌ملاحظه‌اي از ميزان چين و چروك صورتش كاسته شده است. البته بايد توجه داشت كه مصرف مواد غذايي مناسب، ويتامين‌ها و خوراكي‌هايي كه به افزايش ميزان رطوبت پوست كمك مي‌كند نيز بايد به برنامه غذايي روزانه افزوده شود.

اگر منافذ پوست شما هم باز است

يكي ديگر از عارضه‌هاي پوستي كه مي‌تواند زيبايي و جذابيت افراد را تحت‌تاثير قرار دهد منافذ باز صورت است. خانم‌هاي بسياري به دليل درمان منفذ‌هاي باز پوستي به انواع و اقسام لايه‌برداري‌ها تن مي‌دهند و از محصولات بهداشتي مختلفي استفاده مي‌كنند اما كمتر آن‌طور كه بايد و شايد به نتيجه دلخواه‌شان مي‌رسند. اما در طب سوزني چين درمانگران اين شيوه با كمك سوزن‌هاي نازك و مويي خود با تحريك كلاژن‌سازي و پايانه‌هاي موجود در پوست به بهبود اين عارضه كمك مي‌كنند و شخص مي‌بيند كه بعد از چند جلسه دريافت سوزن به مرور منافذ پوستش رو به بهبود رفته است.

ليفتينگ صورت به شيوه چيني‌ها

يكي ديگر از كاربردهاي طب سوزني تاثير آن بر قدرت كشش پوست است. دريافت سوزن‌هاي نازك طب سوزني در پايانه‌هايي كه توسط متخصص طب سوزني مشخص مي‌شود كمك مي‌كند تا انرژي موردنياز عضلات صورت بهتر و بيشتر شود و به اين ترتيب سلول‌هاي پوست به مرور حالت الاستيكي خود را بازيابي كرده و به جوانسازي و بانشاطي پوست كمك كنند. علاوه بر اين زدن سوزن بر نقاط مشخص شده بر مردين‌ها به بهبود جريان گردش خون و عروق پوست كمك مي‌كند و اين مسئله به بهبود خون‌رساني و غذارساني به سلول‌هاي پوستي منجر مي‌شود كه خود مي‌تواند بهترين شيوه براي جوانسازي پوست باشد. اين شيوه از اين جهت مورد توجه درمانگران و بيماران قرار مي‌گيرد كه بدون هيچ عارضه‌اي و بدون آنكه داروي شيميايي مصرف كنند به درمان پوست خود كمك مي‌كنند.

در ۱۰ جلسه زيبا شويد

دوره درمان و مدت زماني كه فرد بعد از آن مي‌تواند نتيجه درماني دلخواهش را ببيند معمولا بين ۱۰ تا ۳۰ جلسه درماني است. در حقيقت بيمار بعد از جلسه اول كه به متخصص طب چيني برای بررسي نبض، مزاج و طبع مراجعه می‌کند، متناسب با بيماري‌اش نياز به ۱۰ تا ۳۰ جلسه درماني دارد تا با دريافت سوزن براي درمان اختلالات و مشكلات پوستي مانند تيرگي دور چشم، بسته شدن منافذ پوستي، برجسته‌سازي صورت يا درمان كك و مك اقدام كند. در اين شيوه درماني بيمار لازم است ۳ روز در هفته به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقيقه سوزن دريافت كند. اين سوزن‌ها يكبار مصرف هستند و بدون هيچ عارضه‌اي به شما كمك مي‌كنند تا به نتايج درماني خود برسيد.

نكاتي كه بايد جدي بگيريد

علاوه بر استفاده از طب سوزني براي بهبود كيفيت پوست و درمان اختلال‌ها و بيماري‌هاي پوستي نكات ديگري نيز مي‌تواند به بهبود پوست‌تان كمك كند:

- نوشيدن روزانه ۵ تا ۶ ليوان آب مي‌تواند به تخليه مواد زائد و سموم‌ بدن كمك كرده و همين مسئله مي‌تواند علاوه بر نشاط پوست در پيشگيري از ابتلا به كك و مك نيز موثر باشد.

- استرس و تنش‌هاي روزمره از جمله فاكتورهايي است كه مي‌تواند تاثير مخربي بر پوست داشته باشد چراكه استرس و عصبانيت موجب بروز انقباض‌ها و اسپاسم‌هايي در عضلات صورت مي‌شود كه خود مي‌تواند به بروز چين و چروك در صورت منجر شود.

- خوردن خوراكي‌هايي مانند انواع فست‌فودها و غذاهايي كه در آنها انواع سوسيس و كالباس و موادغذايي حاوي افزودني‌هاي خوراكي است نيز مي‌تواند بر پوست اثر بگذارد.

- داشتن ۷ تا ۸ ساعت خواب عميق و مناسب نيز به داشتن پوستي خوب كمك مي‌كند. ميزان ريلكسي و آرامش دروني نيز به داشتن پوستي سالم و بدون چروك كمك مي‌كند.

- دوری از محيط‌هاي آلوده نيز مهم‌ترين شرط حفظ و سلامت پوست است. قرار گرفتن در معرض مواد شيميايي آلوده، تماس با فلزات سنگين و آلوده و مواد شيميايي مانند كودها هم مي‌تواند در ابتلا به بيماري‌هاي پوستي موثر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نظری ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج