۱۱۰۱۲۰۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

با مجیدی شرایط روحی و روانی استقلال بهتر شده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نبود یکسری از امکانات برای تیم‌های بزرگ خجالت‌آور است! در طول همه این سال‌ها ما پول را صرف نیروی انسانی کرده ایم.

خبرگزاری میزان: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نبود یکسری از امکانات برای تیم‌های بزرگ خجالت‌آور است! در طول همه این سال‌ها ما پول را صرف نیروی انسانی کرده ایم.

کیانوش رحمتی در خصوص شرایط استقلال با توجه به تغییرات اخیر اظهار داشت: مشکلات استقلال باید ریشه یابی شود، مدیریت و هیئت مدیره باشگاه باید تمام تلاش‌شان را بکنند تا بازیکنان و کادرفنی با تمرکز بالا تمرینات‌شان را انجام دهند. استقلال از اول فصل مشکل زمین تمرین داشت، در فوتبال وجود امکانات و زیرساخت‌ها باعث پیشرفت تیم‌ها می‌شود اکثر تیم‌های لیگ برتری برای تمرین زمین اختصاصی دارند، اما استقلال این شرایط را ندارد.

وی افزود: من مربی سایپا هستم ما هم برای تمرینات‌مان زمین اختصاصی داریم. تیم‌ها باید مجموعه‌ای در اختیارشان باشد که زمین تمرین، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، استخر و همه امکاناتی که به بحث فنی و ریکاوری تیم برمی‌گردد در آن مجموعه باشد. برای زمین چمن استقلال هم حتما تلاش‌هایی شده است، ولی این‌ها از نیاز‌های اولیه هر تیمی است که باید فراهم شود.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: محمود فکری و کادرش از ابتدای حضورشان دچار این مشکل بودند که محل تمرین ثابت نداشتند و هر روز در یک زمین مشغول به تمرین می‌شدند! این برای تیم بزرگی مثل استقلال به لحاظ شخصیتی درست نیست. استقلال همانطور که تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی را به خدمت می‌گیرد باید شرایط را برای اینکه به آن‌ها شخصیت بدهد هم فراهم کند.

وی ادامه داد: نبود یکسری از امکانات برای تیم‌های بزرگ خجالت‌آور است! در طول همه این سال‌ها ما پول را صرف نیروی انسانی کرده‌ایم. اینکه باید بازیکن و کادرفنی و... بیاوریم و قرارداد ببندیم درست است، اما آیا در طول این سال‌ها هزینه‌ای هم برای زیرساخت‌ها انجام شد؟ چیزی به املاک و دارایی‌های باشگاه اضافه شد؟ تمام پول را صرف نیروی انسانی کردیم در حالی که می‌شد با یک برنامه ریزی درست سالانه ۳۰ درصد از بودجه را صرف اضافه کردن امکانات باشگاه کرد.

وی افزود: با تفکری که در فوتبال ما حکم فرماست تا زمانی که به معنای واقعی بحث خصوصی سازی انجام نشود این مشکلات را داریم. فوتبال در همه دنیا یک صنعت کاملا درآمدزا است در حالی که در کشور ما یک رشته زیان ده است و تصور من این است که اگر فوتبال را به فوتبالی‌ها و بخش خصوصی واگذار کنند از کنار یک تیم فوتبال می‌توانند هزینه ۱۰ سال آینده تیم را در همان یک سال دربیاورند. استقلال و پرسپولیس منبع درآمدزایی هستند، ولی وقتی قوانین دست تیم‌های بزرگ ما با این همه هوادار را می‌بندد دچار این مشکلات می‌شویم که همیشه بازیکنان طلبکار یا جزو شاکیان باشگاه می‌شوند.

رحمتی در رابطه با قوانین مربوط به بسته شدن پنجره تیم‌ها عنوان کرد: خوشحالم که ۲،۳ سالی هست با وجود کمیته وضعیت شرایطی به وجود آمده که نتوان با پول بیت المال هر جوری خواستند قرارداد ببندند حالا دیگر باید پاسخگو باشیم و اگر رایی صادر شود که منجر به محرومیت باشگاه شود پنجره نقل و انتقالاتی تیم بسته می‌شود، پس چقدر خوب است که مدیران با همین شیوه دولتی هم فکر کنند که بخش خصوصی هستند، آیا اگر این تیم‌ها برای خودشان بود در بستن قرارداد‌ها ظرافت بیشتری به خرج نمی‌دادند؟ تحلیل و ارزیابی بیشتری برای جذب بازیکن نمی‌کردند؟ یا رقم قرارداد بازیکن به راحتی دو برابر می‌شد؟ اگر تیم خصوصی بود قرارداد‌ها به این شکل می‌توانست افزایش پیدا کند؟

مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص حضور مجیدی در استقلال خاطر نشان کرد: با آمدن مجیدی شرایط روحی و روانی تیم بهتر شده است. استقلالی‌ها اگر بخواهند نتیجه بگیرند باید به بحث ثبات بهای بیشتری بدهند. باید به مربی فرصت بدهند جا بیفتد، مربیان زیادی در لیگ هستند که مدیریت به آن‌ها فرصت داده و حمایت‌شان کرده است و این از مهم‌ترین دلایل موفقیت آن‌ها بوده است.

وی در پایان گفت: همان طور که یک مربی می‌آید و با کسب نتایج ضعیف به راحتی می‌توانیم او را کنار بگذاریم باید قرارداد‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنند که مربی هم در صورت کارایی بالا نتواند به راحتی از تیم جدا شود. استقلال و سپاهان به لحاظ مهره از قوی‌ترین تیم‌های ایران هستند. استقلال به لحاظ مهره و تعداد بازیکن شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد، اما ثباتی که در پرسپولیس هست در استقلال نیست. گل‌محمدی توانست با تعداد بازیکن کمتر که هماهنگی زیادی هم با هم داشتند نتایج بهتری بگیرد در حالی که نفرات استقلال نسبت به نفرات پرسپولیس بهتر هستند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معراج عبدالهی

      خادم وزیرهم که استقلالیه
      مجیدی که قاتل لنگ معروفه

    • منم لنگ.سوگلی وزرا

      چه فایده وقتی مدیریت نالایق نتونسته پنجره رو باز کنه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج