۱۱۰۱۳۳۵
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

برنامه آموزش جبرانی در تابستان ۱۴۰۰

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هیأت دولت، از تشکیل و برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان سال ۱۴۰۰ برای دانش آموزان، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هیأت دولت، از تشکیل و برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان سال ۱۴۰۰ برای دانش آموزان، خبر داد.

محسن حاجی میرزایی روز چهارشنبه در حاشیه آخرین نشست هیأت دولت در سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تشکیل و برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان سال آینده، یکی از اولویت‌های ما، برای جبران آموزش از دست رفته در ایام کرونا است.

وی با تشکر از زحمات فرهنگیان برای ادامه روند آموزش باکیفیت، در بستر مجازی در طول سال ۹۹، تصریح کرد: قطعاً در سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان انجام شده است. اما باز هم باید ارزیابی دقیق‌تری داشته باشیم و برای برخی از دانش آموزان، که به هر دلیلی از آموزش با کیفیت، محروم بوده و یا نیازمند به فعالیت‌های جبرانی هستند، فعالیت‌های جبرانی پیش بینی و اجرا کنیم.

به گزارش وزارت آموزش و پرورش، وزیر در مورد حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌های درس در سال جدید، گفت: وزارت آموزش و پرورش، همیشه متقاضی حضوری بودن فعالیت‌های آموزشی بوده است؛ ولی حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس، به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

وی اضافه کرد: ستادملی کرونا، به دلیل نگرانی از سلامت دانش آموزان، اجازه حضور دانش آموزان در کلاس و ارائه آموزش حضوری را به ما نداده است. اگر شرایط سال آینده، مانند امروز باشد از طریق بستر مجازی، آموزش را ادامه خواهیم داد و درصورت کسب اجازه از ستادملی کرونا، آموزش حضوری خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هنوز عرضه ندارید حقوقشون رو پرداخت کنید.

    • پوکر کیسه سوز

      هر شب یه خوابی میبینه. اگه راست میگی پول کلاسهایی که ۶ ماهه رفتیم بده

    • بدون نام

      اره دیگه ی سال ما کور شدیم پا گوشی. ناراحتی اعصاب گرفتیم با این درس انلاین حالا تابستونم میخاین زهر مار کنین.. میخام صد سال بچه ها درس یاد نگیرن وقتی اینحوری مارو تبدیل به مادرهای روانی کردین

    • بدون نام

      تابستونه برای بچه ها خراب نکنید...پس کی استراحت کنند،؟؟؟؟؟هر چیزی یه اندازه ای داره!!!!...بس کنید دیگه،خسته کردید ما مادرا و بچه هامون رو...در طی سال بله.. اما تابستون فصل تجدید قواست،هر شب میخوابید صبح یه چی میگید!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج