جاباما
۱۱۰۱۴۹۶
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

چادرخوابی نوروزی در مازندران ممنوع است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران بر مسافرت ایمن در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: سفر به مازندران و اقامت در اماکن غیررسمی و چادرخوابی ممنوع است و مسافران برای چنین شکلی از مسافرت وارد مازندران نشوند.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران بر مسافرت ایمن در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: سفر به مازندران و اقامت در اماکن غیررسمی و چادرخوابی ممنوع است و مسافران برای چنین شکلی از مسافرت وارد مازندران نشوند.

سیف اله فرزانه افزود: در ایام عید تمامی اشکال غیررسمی سفر و اقامت در استان مازندران ممنوع است و باید همه در چارچوب قواعد تعیین شده ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا سفر کنند.

وی اظهار داشت : در ایام نوروز تمامی پارک ها، تکایا، مساجد، شبستان ها و دیگر اماکن غیر رسمی برای اقامت مسافران بسته است و فقط مسافران در حد بازدید می توانند وارد این اماکن شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران تاکید کرد : فقط اقامت در اماکن و تاسیسات دارای کد رسمی میراث فرهنگی مجاز است و با اقامتگاه های غیر رسمی همچون ویلاهای استیجاری برخورد جدی خواهد شد.

فرزانه خطر ویروس کرونا را یک تهدید جدی برای سلامت جامعه دانست و افزود : تا به امروز مازندران و صنعت گردشگری آن بیشترین خسارت را از شیوع این ویروس و محدودیت های کرونایی متحمل شده است و دیگر تحمل خسارت بیشتر را ندارد در نتیجه درخواست ما از هموطنان این است که که با رعایت پروتکل های بهداشتی از خسارت بیشتر به مازندران و اقتصاد آن جلوگیری کنند.

وی با اظهار این که مردم مازندران مهمان نواز و خونگرم هستند ، تاکید کرد : مسافران باید به فرهنگ و سلامت این مردم احترام گذاشته و از عادی انگاری خودداری کنند.

فرزانه تاکید کرد : مسافران نوروزی از هرگونه تجمع خودداری کرده و سعی کنند با دستورالعمل های بهداشتی که از سوی مجموعه های اقامتی رسمی اطلاع رسانی می شود تبعیت کنند.

وی چادرخوابی را شکل منسوخ شده مسافرت توصیف کرد و گفت گردشگران و مسافران باید در فضای ایمن و سالم سفر کنند تا هم امنیت خود را تضمین کنند و هم به جامعه میزبان احترام بگذارند.

مازندران در حال حاضر چهار هزار مجموعه اقامتی رسمی با ظرفیت ٨٩ هزار نفر شب اقامت دارد که از این تعداد ٦٢ هتل ، ٨٨ هتل آپارتمان ، ٥١ متل ، ١٤ مهمان پذیر ، ٢٤٢ مجموعه بوم گردی و دیگر اشکال اقامتی رسمی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طارق سرافراز

      اینها فقط میخواهند به هر طریقی از جیب مردم پول دربیارند،بله زدن چادر ممنوع خوابیدن در چادر و بوستان ها ممنوع،اونوقت مردم باید برن تو هتل ها و ویلاها شبی ۳۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار کرایه بدن،آخه اینها باهم شریک هستند.....

    • بینام

      چون تو چادر سخته رعایت مسایل بهداشتی

    • بدون نام

      نه عزیزم بحث پول نیست .من نمیدونم تواین هوای بارونی وسرد ملت مجبورن برن توچادر راست میگن نروید مازندران ...اگر بحث پول بود که اگر مردم برن شمال توپارک وکناره پیاده رو بخوابند بیشتر میتونن پول دربیارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا دقیقا بحث پوله

    • بدون نام

      مگه جاده بازه برای مسافرت؟

    • ممدی

      بلخره جاده شمال بازه یا بسته ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازه ه ه ه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج